Een vervelend spyware probleem, ik heb vandaag 3 PC's met hetzelfde probleem (dus er zullen vast en zeker meer mensen met dit probleem zijn.)
Alle PC's hebben het icoon 'Click Me' op het bureaublad en in de start menu's.
Er zit een uninstall optie in, maar die heeft geen nut, want het programma installeert zichzelf opnieuw.
Hitman Pro gedraaid, Norton Antivirus gedraaid, Microsoft Antispyware gedraaid....
probleem is nog niet helemaal opgelost.
Via Hijackthis kwam ik erachter dat er in het register (bij 'run') dit bestand telkens wordt toegevoegd:
C:\Windows\system32\elitexlp32.exe
Dit bestand bestaat echter niet.
Microsoft Antispyware vindt telkens 1 thread: Searchmiracle.EliteBar, die zich in c:\windows\elitetoolbar moet bevinden, deze directory bestaat echter ook niet....
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en er wellicht verder mee is gekomen?
Er moeten nl. nog andere bestanden zijn die dit probleem veroorzaken, ik kan ze echter niet vinden
Help!
Alle PC's hebben het icoon 'Click Me' op het bureaublad en in de start menu's.
Er zit een uninstall optie in, maar die heeft geen nut, want het programma installeert zichzelf opnieuw.
Hitman Pro gedraaid, Norton Antivirus gedraaid, Microsoft Antispyware gedraaid....
probleem is nog niet helemaal opgelost.
Via Hijackthis kwam ik erachter dat er in het register (bij 'run') dit bestand telkens wordt toegevoegd:
C:\Windows\system32\elitexlp32.exe
Dit bestand bestaat echter niet.
Microsoft Antispyware vindt telkens 1 thread: Searchmiracle.EliteBar, die zich in c:\windows\elitetoolbar moet bevinden, deze directory bestaat echter ook niet....
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en er wellicht verder mee is gekomen?
Er moeten nl. nog andere bestanden zijn die dit probleem veroorzaken, ik kan ze echter niet vinden