Toon posts:

onopgeloste vragen over simmetjes

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste GOT'ers,

In het forum heb ik een aantal vragen gesteld in mijn post:

probleem met simmetjes plaatsing

iemand heeft het forum dicht gegooid ofzo maar ik zat te wachten op een aantal vragen die ik had gesteld aan anderen,
de vragen die nog open zijn blijven staan (en niet heb kunnen vinden in de FAQ's links!)zijn:

voor Kawaii:
dimm 1 (groen): pc 2700
dimm 2 (zwart): pc 3200
@
dimm 3 (groen): pc2700
---------------------------- klopt dat?

In ieder geval voor degenenen die perfecte (en snelle) antwoorden gaven op mijn vragen voooordat het topic gesloten werd super bedankt.

misschien dat een moderator mij nog even uit kan leggen wat de term 'research' betekent dan want ik dacht zelf namelijk dat wanneer ik een vraag stelde op een forum om kennis en informatie op te doen over het onderwerp waarover ik iets wilde leren ik behoorlijk met research bezig was.

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:57
Weet je wel wat simmetjes zijn? Dan zijn geheugen latjes die in 486 en in de begin pentiums zaten. Die hebben 72pins. Waar jij het over hebt zijn DIMM`S (DDR geheugen dus)
Ik zie dat je topic is dicht gemaakt omdat je zelf niet eerst wat naar infomatie hebt gezocht. Wat schijnbaar staat deze info al op dit forum.

Ik zou zeggen leest dit eens goed door, vooral het geheugen gedeelte:

PMG FAQ

RAM FAQ

[ Voor 55% gewijzigd door Robin4 op 20-05-2005 18:17 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 17:19

vinnie1908

Appel != peer

Nee research is iets wat je doet voordat je een vraag stelt. Inlezen, zoeken (www.google.com / http://gathering.tweakers.net/forum/find) en dan kan je een goed geformuleerde vraag stellen. Hierin de volledige specificaties, wat je zelf gevonden hebt en wat je zelf gedaan hebt. Wanneer je dit alles gedaan hebt zal de vraag waarschijnlijk wel beantwoord zijn (waarschijnlijk had je het zelf gevonden) en anders zullen de Tweakers graag het antwoord aan je geven.

Overigens is je opstelling op de door jou genoemde manier de juiste. Dual Channel - gelijke modules (identiek) in dezelfde kleur.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46
Serieus, hier is met de PMG FAQ zeker wel uit te komen. Het betreft overigens DIMM's en geen SIMM's. Plaatsing maakt in principe niet veel uit omdat de PC2700 DIMM's als langzaamste DIMM's de maximale snelheid bepalen. Prop ze er in zoals jezelf voorstelt, daar is niks mis mee :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.