Silverado Cooler THE BEST!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 09:22

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Ding dong,

kom slaperig uit me bed... Shit zooi. Loop naar beneden TNT post aan de deur. Direct klaar wakker, YES YES me silverado!!!!!!! :P Betalen -> inbouwen hupekee systeem aan. Temperatuur idle 22 :P graden en stressed 36 :P graden, dit natuurlijk wel op de turbo stand. Specs zie signature. Met mijn oude chrome orb waren mijn temps, idle 35 graden en stressed 63.

CONCLUSIE:
Iedere die-hard overclocker koopt deze zeer goed koelende en zeer stille (zelfs op turbo mode) KOELER. >:)

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
NOG NIET WAKKER OFZO??????????

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 14:52

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Waar koop je deze? Heb je een site met specs?

Verwijderd

Waar koop je die dan... en veel belangrijker..kost dat ??

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
jahhh die koop je bij http://www.aconto.de/

Specs staan er ook bij. Volgens mij gaan ze het druk krijgen bij ACONTO. >:)

Jammer genoeg wel duur. Schrik niet, maar 145 piek :(.

Verwijderd

wat heb je ervoor betaald, waar, en maakt ie meer herrie dan chrome orb?

• Wreckerrm
  • Laatst online: 19-05 14:52

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Wat is de levertijd? Wat betaal je aan import kosten?

Verwijderd

Egg,
gefeliciteerd !! :9~

Moest je TNT nu Dmarken of Hollandse guldens betalen ?

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 13:08 schreef Hooi het volgende:
Egg,
gefeliciteerd !! :9~

Moest je TNT nu Dmarken of Hollandse guldens betalen ?
In 154,80 Hollandse guldens op precies te zijn.

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 12:59 schreef Wreckerrm het volgende:
Wat is de levertijd? Wat betaal je aan import kosten?
ivm. met de kerst was de levertijd 6 weken. Maar normaal is ie iets van 2 weken. Tot. bedrag wat ik kwijt was, was f 154,80

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:10
als je zoveel voor luchtkoeling neerlegt, kun je beter nog 100 piek er bovenop gooien en aan waterkoeling beginnen... bovendien, 22C idle, dat kan nooit, dan moet je kamertemp iets van 15C zijn ofzo...

mobo temp readings zijn toch al zo scheef als ik weet niet wat dus...

en als je na 1 zo'n best wel overdreven reactie zo'n silverado koopt, ben je helemaal niet slim bezig.

bovendien, dat zilver mag dan wel goed geleiden, maar de oppervlakte van silver->aluminium is helemaal niet groot ofzo... so what's the use?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 13:41 schreef P5ycho het volgende:
als je zoveel voor luchtkoeling neerlegt, kun je beter nog 100 piek er bovenop gooien en aan waterkoeling beginnen... bovendien, 22C idle, dat kan nooit, dan moet je kamertemp iets van 15C zijn ofzo...

en als je na 1 zo'n best wel overdreven reactie zo'n silverado koopt, ben je helemaal niet slim bezig.

bovendien, dat zilver mag dan wel goed geleiden, maar de oppervlakte van silver->aluminium is helemaal niet groot ofzo... so what's the use?
je hoeft het niet van me te geloven hoor. Maar het is echt zo. Na de opstart is ie en blijft zo rond de 22-23 graden. Als ie stressed is geweest en daarna draait ie weer idle dan is ie zo 27-28 graden. Na tijd stressed draaien, dus ca. een uur was mijn max temp. 41 graden.

• P5ycho
  • Laatst online: 12:10
kijk mijn waterkoeling houdt me CPU's ook op 20C voor een hele tijd, het duurt wel 3uur (!) voordat de temp stabiel is (constant 100% load) dat betekent dus niet dat die silverado beter is, je CPU en silverado hebben ook tijd nodig om een stabiele temp aan te nemen...

27-28C komt al redelijk in de buurt... maar is nog _behoorlijk_ laag voor een luchtkoeling (en dat ligt echt niet aan die silverado... meer aan een scheve mobo temp)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 06:44
ik wil er best eentje bestellen maar ik snap er echt niets van..

iemand die samen wil bestellen.?

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 14:07 schreef P5ycho het volgende:
kijk mijn waterkoeling houdt me CPU's ook op 20C voor een hele tijd, het duurt wel 3uur (!) voordat de temp stabiel is (constant 100% load) dat betekent dus niet dat die silverado beter is, je CPU en silverado hebben ook tijd nodig om een stabiele temp aan te nemen...

27-28C komt al redelijk in de buurt... maar is nog _behoorlijk_ laag voor een luchtkoeling (en dat ligt echt niet aan die silverado... meer aan een scheve mobo temp)
>:) t'Is gewoon de kift ..

Egg, ik ik zit hier gewoon te grijnzen :)

Vergeet niet met die prijs dat als je waterkoeling laat komen, er ook nog wat subtiele andere problemen zijn, zoals hoge importkosten uit de USA, slangetjes, grotere kast.. bakken met water. En die radiator met fan is ook een klus om stil te krijgen.

Vertel de ongelovigen anders eens wat hiervoor jouw temperatuur was. Als ik me het nog goed herinner was dat flink warmer :)

(.. in guldens.. mooiii :) als ik wat bestellen moet zoals een Alpha uit de US kost me dat ook zoveel 150 pietermannen :) )

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Deze moet je dus nooit kopen voor een Duron/Thunderbird!!!!

dit ding is veelste zwaar!!!
AMD recommanded 300gram...

dat ding id 500gram ofzow...
is veelste zwaar...
als je hem gaat vervoeren en jij rijd met je auto door/over een flinke kuil/hobbel dan is het dag dag duron/thunderbird...

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 14:07 schreef P5ycho het volgende:

ik heb hem nu een tijd stressed (3 uur). En hij loopt stressed 41 graden. Das toch netjes al vind ik zelf. En idle loopt ie als ik mijn }:O uitzet terug naar 27-28 graden.

Ik heb hem nu ook op 1050 draaien en nu loopt ie idle 27-28 graden en stressed 44 graden. :) Met mijn orb kon die niet eens op 1050 draaien.

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 14:28 schreef Black_Adder het volgende:

is veelste zwaar...
als je hem gaat vervoeren en jij rijd met je auto door/over een flinke kuil/hobbel dan is het dag dag duron/thunderbird...
ooit van een frame gehoord. Ik zei trouwens ook niet dat ie voor iedereen bedoelt is. Ik zei voor de die-hard tweaker. Of gewoon een HANDIGE jongen die kan lassen ofzo.

Verwijderd

is veelste zwaar...
O? wie zit er nu in de auto met zijn towertje, daar neem je toch een laptop voor ..
>:)

Maar de DieHard Overklokker zet er dan natuurlijk gewoon een koperen shimmetje tussen. Kan je ook je core niet kraken als je de koeler er af wilt halen.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

[..]
ooit van een frame gehoord. Ik zei trouwens ook niet dat ie voor iedereen bedoelt is. Ik zei voor de die-hard tweaker. Of gewoon een HANDIGE jongen die kan lassen ofzo.
[/quote]

En zo'n frame krijg je dat erbij of moet je dat weer appart kopen ? Wat kost dat dan en waar krijg je het ? dat toch zo'n plaatje wat de hele processor even hoog maakt als je core??? toch of ben ik in de war met iets anders ?

Geen inspiratie

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 14:23 schreef Procyon for life het volgende:
ik wil er best eentje bestellen maar ik snap er echt niets van..

iemand die samen wil bestellen.?
ge gaat naar www.aconto.de . Ge klikt op het eerste de beste plaatje waar iets over de silverado staat. Dan opent zich een scherm waar allerlei info te vinden is over de silverado. Rechts bovenin de hoek staat "Bestellung" klik daar op. Vervolgens zie je een lijst met daar achter een hokje (of hoe je dat ook noemt) waar je het te bestellen aantal invult. In veel gevallen 1. Vergeet ook niet boven in ff

Firma/ Name = naam;
alter = leeftijd;
StraBe = straat;
PLZ = postcode;
Ort = woonplaats;
Land = land >:);
Sonderwunsche = speciale wensen;
tel. = tel. nr :Z;
Email = Email :Z

in te vullen. Scoll naar beneden en klik op "hiermit bestelle ich die angegebenen Mengen bei A Conto systeemhaus GmbH". En de bestelling is geplaats. Nog vragen post maar gewoon ff dan

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 14:39 schreef martijn12345 het volgende:
[..]
En zo'n frame krijg je dat erbij of moet je dat weer appart kopen ? Wat kost dat dan en waar krijg je het ? dat toch zo'n plaatje wat de hele processor even hoog maakt als je core??? toch of ben ik in de war met iets anders ?
[/quote]

nee jij bedoelt een shimmetje. Ik bedoel gewoon een frame wat de heatsink ondersteunt. En ik weet niet waar je die kan kopen en of ze zoiezo wel te koop zijn. Ik maak hem wel zelf.

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik ga hem gewoon kopen en dan vervoer ik hem wel niet met de auto LOL.
Ik denk niet dat het echt veel kwaad kan eerlijk gezegd. Maar het is goed dat het hier ter sprake komt. Dan kun je er in ieder geval rekening mee houden

Geen inspiratie

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

You must remove the CPU feet to use this

Dit staat op de site van safeshopper. Wat bedoelen ze daarmee? dat je je socket moet gaan mollen ?

Geen inspiratie

• Hielko
  • Laatst online: 13:00
Je moet de 'kussentjes' van de cpu afhalen bij deze shim om hem te kunnen gebruiken.

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Temperatuur idle 22 graden en stressed 36 graden, dit natuurlijk wel op de turbo stand. Specs zie signature. Met mijn oude chrome orb waren mijn temps, idle 35 graden en stressed 63.
Na de opstart is ie en blijft zo rond de 22-23 graden. Als ie stressed is geweest en daarna draait ie weer idle dan is ie zo 27-28 graden. Na tijd stressed draaien, dus ca. een uur was mijn max temp. 41 graden.
ik heb hem nu een tijd stressed (3 uur). En hij loopt stressed 41 graden. Das toch netjes al vind ik zelf. En idle loopt ie als ik mijn uitzet terug naar 27-28 graden.
Ik heb hem nu ook op 1050 draaien en nu loopt ie idle 27-28 graden en stressed 44 graden. Met mijn orb kon die niet eens op 1050 draaien.
Hallo Master_Egg (Just found 33 grams of silver! :)),

Bovenstaand 3 quotes van jouw met allemaal verschillende temperatuuren.
Graag nodig ik je hier uit om een objectief verhaal over je cooler neer te zetten zodat iedereen er echt wat aan heeft.

Graag volgende info:

- Wat voor kast heb je en hoeveel fans zitten er in.
- Kast open of kast dicht ?
- Gebruik je artic silver pasta of gewone tandpasta
- Wat is je kamertemperatuur
- Hoe stress je dat ding ? (alleen koetje ?)
- Hoe heb je je waardes gemeten ? (BIOS, MBM, etc.)
- Wat je verder zelf voor leuks kunt verzinnen wat intressant is :)

En even wat anders, die krengen hebben tegenwoordig toch iets van 50 gram zilver ? (nieuwe type).

En wat is heel intressant vind, wat zit er tussen die zilveren schijf en de koeler voor pasta ?
Of zit daar geen pasta ofzo tussen.
Want dat is toch weer een zak punt van die cooler vind ik....

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

tja ik gebruik een hele simpele Alpha PAL6035MFC met wat Artic Silver en een Delta 60MP (20CFM, 4200 RPM, 20dbA) er op.. en mijn CPU wordt na enkele uren met }:O niet warmer dan 38 graden, idle is 30 graden. Dit wel in een Antec SX-1030BEC met 4x80mm fan waarvan er 2 direct achter de CPU koeler zitten en lucht naar buiten zuigen.

Ik kan gewoon de heatsink beetpakken en deze is hooguit wat lauw aan de randen. Ik snap niet waarom je in godsnaam een koeler van 400+ gram op je CPU wilt leggen, een simpele Alpha of FOP38 doet het toch ook gewoon goed? En een superkoeler in een kast met slechte airflow.. tja... :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 15:21 schreef Treb het volgende:

[..]

[..]

[..]
Hallo Master_Egg (Just found 33 grams of silver! :)),

Bovenstaand 3 quotes van jouw met allemaal verschillende temperatuuren.
Graag nodig ik je hier uit om een objectief verhaal over je cooler neer te zetten zodat iedereen er echt wat aan heeft.

Graag volgende info:

- Wat voor kast heb je en hoeveel fans zitten er in.
- Kast open of kast dicht ?
- Gebruik je artic silver pasta of gewone tandpasta
- Wat is je kamertemperatuur
- Hoe stress je dat ding ? (alleen koetje ?)
- Hoe heb je je waardes gemeten ? (BIOS, MBM, etc.)
- Wat je verder zelf voor leuks kunt verzinnen wat intressant is :)

En even wat anders, die krengen hebben tegenwoordig toch iets van 50 gram zilver ? (nieuwe type).

En wat is heel intressant vind, wat zit er tussen die zilveren schijf en de koeler voor pasta ?
Of zit daar geen pasta ofzo tussen.
Want dat is toch weer een zak punt van die cooler vind ik....
ok als ik wat meer tijd heb zal ik vrijdag of in het weekend ofzo, een duidelijke review opzetten over deze cooler. En dan tevens met uitleg over hoe en wat en de verschillende testmethodes.

Verwijderd

dat schijfje is inderdaad een minpunt. er zit gewoon lucht tussen het zilver/aluminium. naja, als ik ooit zo'n koeler koop smelt ik dat schijfje en giet het erin, dan hebje een super-koeler.

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 06:44
doe je er toch arctic silver tussen..?? ;)

• zeef
  • Laatst online: 19-05 13:23

is veelste zwaar...
Länge 80 mm
Breite 56 mm
Höhe gesamt 113 mm Nicht geeignet für unseren XXL Tower
Höhe ohne Lüfter 36 mm
Masse 410 g

eerst lezen en dan zeuren

Verwijderd

Hij zegt (of tikt) 500g OFZO, en daar valt 410 ook onder. Dat is nog steeds een stuk meer dan 300g :(

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:27
Ach, volgens mij zijn die Alpha's ook zwaarde dan 300 gram...
Desnoods gewoon een spacer/shimmer om je gewicht over de hele proc te verdelen, ipv alleen over de core. :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 12:22

ReseTTim

Chocolate addicted

ram ff je koelers van je proc af en maak ff een fototje ervan je stallage procfans. het mag met de webcam.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• zeef
Op woensdag 17 januari 2001 11:15 schreef newby het volgende:
Hij zegt (of tikt) 500g OFZO, en daar valt 410 ook onder. Dat is nog steeds een stuk meer dan 300g :(
:r :r

Dat is gelul, 410 gram is 18% minder dan 500 gram (ofzow). Je moet gewoon eerst de feiten kennen of onderzoeken en dan pas je grote muil opentrekkken.

:( :( :(

Verwijderd

Hoor jij mij wat zeggen dan...:)

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 11:20 schreef GarBaGe het volgende:
Ach, volgens mij zijn die Alpha's ook zwaarde dan 300 gram...
uhuh, nee, die Alpha6035 is met fan iets van 210 gram.

Maar je kunt met die Silverado toch ook gewoon voorzichtig zijn en niet met de kast gaan staan schudden :D

:9

• zeef
Op woensdag 17 januari 2001 12:21 schreef zeef het volgende:

[..]
[ :) mode]
ok laat maar zitten, ik ga vandaag of morgen de mijne bevestigen en ik laat jullie allemaal weten hoe het afloopt. 't is wel een duur weekje, ik heb net voor 450 piek een aparte groep laten aanleggen voor alle PC shit. Met eigen aardlek en alles. Nu nog een dikke UPS ertussen.
[/ :) mode]

Verwijderd

zeef

1. je zit te replyen op een topic die 12 jan al was gestopt(?)
2. hij zegt 500 gr ofzo enja daar valt 410 gr ook onder (iets overdrijven is niet erg, doe jij vast ook wel)
3.Master_egg moet eerst netjes een review schrijven en niet 3x andere temps neer zetten.

Wacht op de review en geef dan feedback/commentaar.

OK?

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 13:25
Op woensdag 17 januari 2001 12:40 schreef zeef het volgende:

[..]
Nu nog een dikke UPC ertussen.
[Offtopic-mode]

stond er laatst niet een guide op www.virtualhideout.net hoe je je eigen UPS kon bouwen met een autoaccu?

dat ding kon volgens mij 30 uur een best-wel-heftige-PC laten draaien

edit: oh nee, dat was http://www.hardwareoc.com/apower1.htm en niet virtualhideout

[/OT-mode]

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• zeef
Op woensdag 17 januari 2001 12:44 schreef bjanssen het volgende:
zeef

1. je zit te replyen op een topic die 12 jan al was gestopt(?)
2. hij zegt 500 gr ofzo enja daar valt 410 gr ook onder (iets overdrijven is niet erg, doe jij vast ook wel)
3.Master_egg moet eerst netjes een review schrijven en niet 3x andere temps neer zetten.

Wacht op de review en geef dan feedback/commentaar.

OK?
1, nee niet OK. Het feit dan een topic open is betekend dat ik mijn mening mag geven. Slot=slot en open=open. Als het je niet bevalt, lees het dan ook niet. Ik kan en mag reageren en feedback geven zolang ik maar on-topic blijf.

2. Ook niet waar. Er is een verschil van bijna 50% tussen 110 en 200 gram overgewicht. Bovendien zou ik dergelijke beweringen graag onderbouwd zien, zoals ik bij mijn bewering doe. Dus graag een URL oid an AMD.

3. OK, da's waar. Aan de andere kant is het ook wel moeilijk omdat je identieke omstandigheden moet hebben, en dat is thuis vaak een probleem.

zullen we onze verdere meningsverschillen per mail oid oplossen want dit raakt behoorlijk OT !

Verwijderd

Deze koeler lijkt me ook erg te gek, ik wil hem wel met lui samen kopen kan die misschien goedkoper worden,
maar kan deze koeler ook goed met een peltier werken want dat is wel erg belangrijk voor mij,

als mensen hem ook willen kopen laat het dan even weten mijn e-mail adres is maximal@punkass.com

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

jesus wat een moeite.. ik heb hem gewoon op een orbje draaien (gewoon te verkrijgen bij de lokale vakhandel/PC handel on-line)..net zo koel... wel duron...

Runt een Athlon 1Ghz volgens sandra er zo uit...

edit:

*op 9,5 * 102 Mhz... loopt die 23 graadjes... B-)

*op 11 * 100 Mhz .. loopt die ook.. op een gegeven moment wel vastlopers.. 30 graden...:(

Zie voor specs mijn sig

• zeef
ok ik heb hem nu, staat een uurtje of 3 idle
mobo 34 graden en CPU 39 graden. Straks gaat de hele nacht gegraasd worden, eens kijken wat dan de gemiddelden zijn. T-bird 1 gig op A7v en meet proggie is asus probe.

Verwijderd

Ik heb nog een standaard koeler op me duron 800@1017 en die wordt idle ook 22C !
En me kamer temp is 20C dus het kan wel :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mhernaus/plaatjes/speed.jpg

• zeef
Hij heeft nu continu staan grazen sinds 8 uur en de temp is volgens ASUS probe al 3 uur stabiel op Mobo 38 en CPU 46 graden op een 100% load. Morgenmiddag kijk ik verder
De kast is momenteel open, ik schroef hem van het weekend dicht en dan kijk ik verder

• zeef
We zijn nu bijna 12 uur verder, de verwarming hier binnen staat op 22 graden en de Mobo temp is 34 graden, de CPU temp is 40 graden bij 100% }:O belasting

• zeef
Nog steeds hard aan het }:O en de mobo temp is 34, de CPU temp is gedaald naar 39, maar ik heb het idee dat dat komt omdat de kast nu op een tochtige plek staat. Ik verplaats hem weer, en kijk morgenochtend verder. AL met al ben ik zeer tevreden, als je kijkt naar de geluidsproduktie en temperatuurs reductie. 't Is een hoop geld maar het is het wat mij betreft zeker waard !

Verwijderd

Héé dat is heel mooi , maar 6/8 graden boven de mobo temp.

tsssk kwor jaloers *snotter*
:9

Verwijderd

ik ga hem zo afhalen op het postkantoor.. ff knutselen vanavond en ff kijken.. hoeveel graden mijn processor wordt.. jullie horen het wel..

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
He master egg,

Ik wacht nog steeds vol spanning die test van die cooler af ....

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

hoeveel hebben jullie ervoor betaald, ik heb hier het papiertje van de ptt dat ik hem kan komen afhalen op het postkantoor voor de luttele prijs van 231,44 !!!!!!!!!! :( :(

Geen inspiratie

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zou toch maar 170 gulden ofzo moeten zijn :?

• The Dolf
  • Niet online
Hallo

Ik heb sinds 4 weken ook een silverado en hij schopt echt reet. Mijn voeding hoor je er gewoon boven uit. Maar zo'n spacer lijkt me wel verdomde handig. Mijn core is al afgebroken door die zware koeler na het verplaatsen van de kast in een bestelbusje.

Voor de rest is het een retegoed ding en ik raad hem aan als je toch een goede koeling wilt (en niet aan waterkoeling durft/kan beginnen en toch een stille koeler wilt.

btw. Ik heb bestelt dmv altavista vertaler
werkt goed genoeg.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• The Dolf
  • Niet online
Toch wel raar. Ik heb hem gewoon gekregen van de PTT met daarin een overschrijvingskaart. Moet maar 152.68 betalen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Ultra
  • Niet online
Een overschrijvingskaart? Het wordt steeds gekker :P

• monterey
  • Laatst online: 30-11-2025
dit is echt wel de lelijkste koeler die ik ooit heb gezien en ik geloof er geen bal van dat dat stukkie zilver dan ook voor die lage temp zorgt,nee natuurlijk niet het is die onwijs grote muizenrad ventilator die 36 m3 per uur over dit koelblok blaast.ieder ander koelblok met zo'n ventilator zal dezelfde resultaten geven.ff bij conrad zo'n muizen fan kopen voor een paar knaken en over je bestaande koelblok laten blazen hou je een hoop geld in je zak.
Pagina: 1