Temperatuur idle 22 graden en stressed 36 graden, dit natuurlijk wel op de turbo stand. Specs zie signature. Met mijn oude chrome orb waren mijn temps, idle 35 graden en stressed 63.
Na de opstart is ie en blijft zo rond de 22-23 graden. Als ie stressed is geweest en daarna draait ie weer idle dan is ie zo 27-28 graden. Na tijd stressed draaien, dus ca. een uur was mijn max temp. 41 graden.
ik heb hem nu een tijd stressed (3 uur). En hij loopt stressed 41 graden. Das toch netjes al vind ik zelf. En idle loopt ie als ik mijn uitzet terug naar 27-28 graden.
Ik heb hem nu ook op 1050 draaien en nu loopt ie idle 27-28 graden en stressed 44 graden. Met mijn orb kon die niet eens op 1050 draaien.
Hallo Master_Egg (Just found 33 grams of silver!

),
Bovenstaand 3 quotes van jouw met allemaal verschillende temperatuuren.
Graag nodig ik je hier uit om een objectief verhaal over je cooler neer te zetten zodat iedereen er echt wat aan heeft.
Graag volgende info:
- Wat voor kast heb je en hoeveel fans zitten er in.
- Kast open of kast dicht ?
- Gebruik je artic silver pasta of gewone tandpasta
- Wat is je kamertemperatuur
- Hoe stress je dat ding ? (alleen koetje ?)
- Hoe heb je je waardes gemeten ? (BIOS, MBM, etc.)
- Wat je verder zelf voor leuks kunt verzinnen wat intressant is
En even wat anders, die krengen hebben tegenwoordig toch iets van 50 gram zilver ? (nieuwe type).
En wat is heel intressant vind, wat zit er tussen die zilveren schijf en de koeler voor pasta ?
Of zit daar geen pasta ofzo tussen.
Want dat is toch weer een zak punt van die cooler vind ik....