Toon posts:

[Nieuw MOBO] Nog steeds zelfde problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
PC:

AMD64 3000+ 939S Winchester
1024 Geheugen 400Mhz 2,5CL Kingston
9800Radeon Pro
Zalman koeler
160Gig Samsung schijfje
400W Voeding
Asus A8V Deluxe

Mijn probleem is al volgt:

Als ik de pc wil opstarten blijft hij alleen maar zwart beeld geven ik kan nergens inkomen lichtjes toetsenbord beginnen niet te branden monitor springt niet aan. Ik heb het volgende al geprobeerd.

Voeding 375W geprobeert.
Alle geheugen eruit gegooid geen pieptoon.
Videokaart eruit geen pieptoon.
CPU laten testen is in orde.
Nieuw moederbord maakt geen verschil.
Geheugen verwisselt zonder geheugen geprobeert opgestart maakt geen verschil geen pieptoon.

Het lijkt of hij niet wil aan wil springen je hoort alle koelers wel draaien maar hij springt gewoon niet aan ik heb alles al bijna geprobeert word er echt moedeloos van waar kan dit aan liggen misschien dat iemand me kan helpen..?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 00:35 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Als je die raad hier gekregen hebt, kan je dan niet verdergaan in dat topic? Daar staat ongetwijfeld meer info? Heb je al es gecheckt of de pinnetjes in je monitorkabel niet verbogen zijn? Misschien is dat het probleem.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
neej want ik kijk nu met hetzelfde beeldscherm en videokaart maar hij wil gewoon niet booten je kan niet in de bios komen niks

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

brandt het groene lichtje op je mobo? En geen piepjes als je opstart? Al andere voeding geprobeerd?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat brand ja heb ook nog een 375W voeding geprobeert deed precies hetzelfde wat ik er nu op heb is een 400W

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 21:56
heb je een andere cpu?

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
helaas niet ik denk dat ik hem maar ga opsturen want heb bijna alles al geprobeert hij wil gewoon niet booten dus lijkt mij een processor probleem

Verwijderd

Topicstarter
Niieuwe informatie :D

Verwijderd

Topicstarter
Er is mij ook nog vertelt dat het kan liggen dat die kortsluiting maakt met de kast

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 21:56
mmm, lijkt me sterk, maar je kunt hem ook loshangen natuurlijk, op een krantje leggen ofzo

you had me at EHLO

• ossy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 20:29

ossy

Festina Lente

Heb je al een andere videokaart al geprobeerd?

Specs

Pagina: 1