PC:
AMD64 3000+ 939S Winchester
1024 Geheugen 400Mhz 2,5CL Kingston
9800Radeon Pro
Zalman koeler
160Gig Samsung schijfje
400W Voeding
Asus A8V Deluxe
Mijn probleem is al volgt:
Als ik de pc wil opstarten blijft hij alleen maar zwart beeld geven ik kan nergens inkomen lichtjes toetsenbord beginnen niet te branden monitor springt niet aan. Ik heb het volgende al geprobeerd.
Voeding 375W geprobeert.
Alle geheugen eruit gegooid geen pieptoon.
Videokaart eruit geen pieptoon.
CPU laten testen is in orde.
Nieuw moederbord maakt geen verschil.
Geheugen verwisselt zonder geheugen geprobeert opgestart maakt geen verschil geen pieptoon.
Het lijkt of hij niet wil aan wil springen je hoort alle koelers wel draaien maar hij springt gewoon niet aan ik heb alles al bijna geprobeert word er echt moedeloos van waar kan dit aan liggen misschien dat iemand me kan helpen..?
AMD64 3000+ 939S Winchester
1024 Geheugen 400Mhz 2,5CL Kingston
9800Radeon Pro
Zalman koeler
160Gig Samsung schijfje
400W Voeding
Asus A8V Deluxe
Mijn probleem is al volgt:
Als ik de pc wil opstarten blijft hij alleen maar zwart beeld geven ik kan nergens inkomen lichtjes toetsenbord beginnen niet te branden monitor springt niet aan. Ik heb het volgende al geprobeerd.
Voeding 375W geprobeert.
Alle geheugen eruit gegooid geen pieptoon.
Videokaart eruit geen pieptoon.
CPU laten testen is in orde.
Nieuw moederbord maakt geen verschil.
Geheugen verwisselt zonder geheugen geprobeert opgestart maakt geen verschil geen pieptoon.
Het lijkt of hij niet wil aan wil springen je hoort alle koelers wel draaien maar hij springt gewoon niet aan ik heb alles al bijna geprobeert word er echt moedeloos van waar kan dit aan liggen misschien dat iemand me kan helpen..?
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 00:35 ]