universele afstandsbediening en aristona tv

Pagina: 1
Acties:
  • 699 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78137

Topicstarter
ik heb tijdelijk een leen tv gekregen omdat mijn gewone tv gerepareerd wordt, maar ze hebben mij er geen afstandsbediening bij gegeven. nou heb ik een universele afstandsbediening, dus ik dacht: maakt niet uit, ik zoek de code daarvoor wel op, maar in het boekje wat ik bij mijn afstandsbediening heb gekregen staat maar 1 code voor aristona, en die werkt niet.
nu is mijn vraag: weet iemand meer van die code's? of weet iemand een site waar je zulk soort codes kan vinden?
mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misschien wel handig om te melden welke afstandbediening je hebt :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoeken op google op RC-codes levert niks op :? Lijkt me stug. Verder kun je de codes van philips eens proberen - Aristona is Philips met een ander merkplaatje er op :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-05 18:46

ThaHandy

Discovery Channel

9 van de 10 universele afstandsbedieningen werken allemaal dezelfde manier :)
* je kan een code invoeren (xxx)
* automatisch "scannen"

probeer dat auto'scannen maar eens, staat wel in de handleiding als het goed is

[ Voor 53% gewijzigd door ThaHandy op 20-05-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm mijn afstandsbediening heeft geen auto scanning.. het is een afstandsbediening die bij mijn yamaha receiver zat. maar ik dacht dat tv's die codes hadden? maar die verschillen dus nog per afstandsbediening?

maar ik zal die philips codes eens proberen!

(oja en ik had al op google gezocht, en kon niets vinden, vandaar deze vraag hier!)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 78137 op 20-05-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
Heb zelf ook een Aristona TV en heb de Philips codes gebruikt. Aristona = Philips, maar dan goedkoper (en misschien iets minder opties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hey! het is gelukt met een philips code! bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Anoniem: 78137 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:37:
hey! het is gelukt met een philips code! bedankt voor de tip!
De nada, you're welcome :) Maar iedereen die een beetje verstand heeft van TV / audio apparatuur weet dat Aristona = goedkope versie van Philips. Modellen zien er zelfs het zelfde uit (hoewel de 37 cm Philips van mijn ouders een groene OSD heeft, en exact de zelfde Aristona van mijn zusje een rode :P ). Vroeger gold ook Marantz = Philips. tegenwoordig (gelukkig) niet meer :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1