Toon posts:

"Page cannot be displayed" bij history.back();

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zoekmachine gebouwd welke het mogelijk maakt om te specificeren op een aantal gegeven categorieeen. Deze functie spuwt enkele zoekresultaten naar een pagina. Na het selecteren van een gevonden zoekresultaat wordt van deze een factsheet getoond. Nu staat er op deze factsheetpagina een link met een history.back() welke na het aanklikken in Internet Explorer een "page cannot be displayed" pagina oproept. Deze link zou moeten verwijzen naar de zoekresultaten pagina. Dit probleem doet zich niet voor in Firefox.

Het zit 'm denk ik in de $_POST vars de vergeten worden. Ik heb al enkele headers gebruikt waarvan ik dacht dat deze het probleem zouden oplossen waaronder een Cache-control: private. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen? Bedankt.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Mjah, als het niet aan je cache headers ligt kan het natuurlijk ook aan je cache instellingen van IE liggen, heb je daar al mee gespeeld?

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
wat je ook kan doen is de zoektermen in je sessie op te slaan, zodat je een normale link naar de zoekpagina kunt neerzetten. Op het moment dat je de categoriën dan neerzet kun je (als die er zijn) de eerder ingevulde data uit de sessie halen.
Dan ben je tenminste niet van de browser afhankelijk

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

Je kunt beter GET-variabelen gebruiken.

Dit probleem had ik laatst zelf ook: [rml][ IE/Cache] Back na versturen form[/rml]