Ik heb een zoekmachine gebouwd welke het mogelijk maakt om te specificeren op een aantal gegeven categorieeen. Deze functie spuwt enkele zoekresultaten naar een pagina. Na het selecteren van een gevonden zoekresultaat wordt van deze een factsheet getoond. Nu staat er op deze factsheetpagina een link met een history.back() welke na het aanklikken in Internet Explorer een "page cannot be displayed" pagina oproept. Deze link zou moeten verwijzen naar de zoekresultaten pagina. Dit probleem doet zich niet voor in Firefox.
Het zit 'm denk ik in de $_POST vars de vergeten worden. Ik heb al enkele headers gebruikt waarvan ik dacht dat deze het probleem zouden oplossen waaronder een Cache-control: private. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen? Bedankt.
Het zit 'm denk ik in de $_POST vars de vergeten worden. Ik heb al enkele headers gebruikt waarvan ik dacht dat deze het probleem zouden oplossen waaronder een Cache-control: private. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen? Bedankt.