De laatste dagen wordt ik getergd door vreemde vastlopers tijdens het opstarten van windows xp. Het vreemde is dat het telkens op een ander moment in de startup plaatsvindt en dat het alleen gebeurt als ik voor het eerst sinds een aantal uren mijn pc opstart. Nadat het gebeurt gaat het meestal niet nogmaals mis.
De ene keer vindt het plaats direkt als op het begin als de harddisk-check gaat beginnen. De andere keer loopt hij vast bij het loading-scherm van windows en dan weer bij de login. Op het moment dat we in windows zijn gearriveerd gebeurt het ook nog regelmatig dat hij een psychical memory dumb doet en dat hij direkt weer opnieuw opstart. Kortom, er is dus geen peil op te trekken.
Voor de rest loopt de pc overigens prima.
De ene keer vindt het plaats direkt als op het begin als de harddisk-check gaat beginnen. De andere keer loopt hij vast bij het loading-scherm van windows en dan weer bij de login. Op het moment dat we in windows zijn gearriveerd gebeurt het ook nog regelmatig dat hij een psychical memory dumb doet en dat hij direkt weer opnieuw opstart. Kortom, er is dus geen peil op te trekken.
Voor de rest loopt de pc overigens prima.