"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
voor zo ver ik weet bestaan deze niet, de nstructie van zo'n socket is ook moeilijk toepasbaar roordat er aan de stekker een schild zit..
ik ben bang dat het je niet gaat lukken op deze manier.
PS, paar druppels lijm doet ook wonderen
ik ben bang dat het je niet gaat lukken op deze manier.
PS, paar druppels lijm doet ook wonderen
Kabels niet ompluggen?
Zijn veel mogelijkheden voor hoor, je hebt splitters/verdeeldozen/schakelkasten enz voor scart.
En heb zelf nog nooit gehad dat die dingen scheef worden, dan duw je ze er echt scheef in...
Zijn veel mogelijkheden voor hoor, je hebt splitters/verdeeldozen/schakelkasten enz voor scart.
En heb zelf nog nooit gehad dat die dingen scheef worden, dan duw je ze er echt scheef in...
Ik heb nog nooit een scartkabel gemold met het ompluggen. Overigens gebruik ik tegenwoordig gewoon zo'n switchbox.
ZIF voor Scart bestaat in ieder geval NIET, tenzij je het zelf maakt met een adaptertje naar een normale ZIF socket toe.
ZIF voor Scart bestaat in ieder geval NIET, tenzij je het zelf maakt met een adaptertje naar een normale ZIF socket toe.
Zo'n ZIF socket is al zo custom, dat er dusdanig weinig worden gemaakt dat ze heel erg duur zijn. Naar klem-sockets voor scart zal wel helemaal geen vraag zijn. Professionals grijpen dan liever naar 50 of 75 ohm BNC connectors.
U vraagt, wij antwoorden.