Ik heb me al suf gezocht naar een duidelijk statement maar tot op heden zonder resultaat? Zelf de User Guide geeft geen antwoord op mijn vraag dus hopelijk kan iemand van jullie mij helpen.
Een image maken van een primary partitie waarop Windows XP geinstalleerd staat, doet Norton Ghost 9.0 *zonder* herstarten.
In het verleden heb ik altijd gebruik gemaakt van Drive Image die steeds de PC herstartte om vervolgens onder Caldera DOS de image te maken. Dit lijkt me logisch omdat je geen backup kan maken van bestanden die in gebruik zijn.
Uiteraard wil ik zekerheid dat de image wel degelijk bruikbaar is. De reden waarom ik twijfel is dat je toch nooit een goeie backup kan maken van een windows installatie terwijl deze actief is ?
Grtz,
Pieter aka Ravefiend
Een image maken van een primary partitie waarop Windows XP geinstalleerd staat, doet Norton Ghost 9.0 *zonder* herstarten.
Uiteraard wil ik zekerheid dat de image wel degelijk bruikbaar is. De reden waarom ik twijfel is dat je toch nooit een goeie backup kan maken van een windows installatie terwijl deze actief is ?
Grtz,
Pieter aka Ravefiend