Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC] Auto Assault MMORPG

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 18:46

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.autoassault.com/images/header01.jpg

Auto Assault

Nieuwe MMORPG dat met behulp van voertuigen en een verhaal een spel combineerd.
Auto Assault is a Massively Multiplayer Online Game (MMOG) that combines vehicular combat with role-playing elements. You explore a Post-Apocalyptic future in customizable cars, motorcycles, semis, and even tanks.

Afbeeldingslocatie: http://www.autoassault.com/images/what_is_02.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.autoassault.com/images/what_is_01.jpg

Op het moment is het spel nog in een testfase, alhoewel de BETA versie binnenkort van start zal gaan.
Take a spin through the Auto Assault universe, and here's what you can expect:

* Massively multiplayer gaming at the wheel of your combat automobiles
* A uniquely destructible world where you can destroy everything that moves (and most things that don’t)
* Realistic effects! The Havok 2™ physics engine makes jumping ravines, smashing through barriers, and sending buildings crumbling to the ground incredibly realistic
* Unique mission system—level up while playing, rather than playing to level up
* Unprecedented world map system minimizes travel time and maximizes actual gameplay
* Dynamic map generation—plug-in modules, terrain, creatures, and spontaneous world map events allow for virtually limitless replay ability
* Highly scripted scenarios: solo, group, and common areas
* Gain fame in the arenas, create wealth by trading, complete missions to advance your standing, or battle for the dominance of your faction in outpost wars
Have you played other MMOGs before? Here's a few more features that might interest you:

* No heavy death penalties... you'll never lose hours or days of progress
* Road Maps and Subdimensional Waypoint (Sub-Way) system minimize travel times, getting you to the action faster
* Demanding action-oriented gameplay, where collision and momentum matter... no click-and-wait combat
* Scripted PvE campaigns for solo and cooperative provide hours of enjoyable questing.
* Blueprint crafting system allows for experimentation or reliability for all character classes... without progress bars
* PvP Outpost scenarios are unique and highly scripted mini-games... each outpost has its own subtleties to master
* Random module technology allows for the same stretch of road to change from day to day... reexplore areas you've already visited for surprises
* Legacy slash command support... many common slash commands from popular MMOGs are aliased for your convenience, although no slash commands are required to play
* Prefixed & Enhanced loot and enemy generation means you won't fight the same monster for hours at a time
* Unique and varied special f/x sounds and a professionally composed soundtrack for each environment
* You can actually have fun and make progress in small amounts of time... even playing solo!

Screenies:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoassault.com/screens/aa_screen_0505update_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoassault.com/screens/aa_screen_0505update_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoassault.com/screens/aa_screen_0505update_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoassault.com/screens/aa_screen_0505update_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoassault.com/screens/aa_screen_0505update_05.jpg

Minimum PC specs
• Windows® 2000/XP
• 1.6ghz+ processor
• 512 MB RAM
• 16x CD-ROM drive
• 6 GB free hard disk space
• ATI Radeon 8500 64MB or NVIDIA GeForce 3 64MB series video card
• DirectX 9.0c
• DirectSound compatible audio hardware
• 56K Internet Connection

Recommended System Specifications:
• Windows® 2000/XP
• 2.5ghz+ processor
• 1 GB RAM
• 16x CD-ROM drive
• 6 GB free hard disk space
• ATI Radeon 9800 XT or NVIDIA FX 5950 series video card
• DirectX 9.0c
• PC audio solution containing Dolby Digital Live required for Dolby Digital audio
• Broadband Internet Connection

Bron: http://www.autoassault.com
Forum: http://boards.autoassault.com/ubbthreads.php

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:57
Hier staan twee trailers:http://www.gametrailers.com/e3_2k5.php?p=&letter=A
Ben wel benieuwd hiernaar.
Edit: En op de officiele pagina nog veel meer zie ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Ateq op 20-05-2005 12:46 ]

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:36
Ik ga het spelen, eindelijk eens een mmorpg met veel actie en weinig grinden.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 23:43
Mooie Unreal engine dus weer, mja, zo kan ik ook games maken...

Ik weet nog niet eens of ik gelijk heb, maar ik cocludeer dat:
1) De groene beam uit het eerste plaatje verdacht veel op de linkgun beam lijkt...
2) De effects van de brand ook stiekem verdacht veel op die van UT lijken.
3) Op plaatje 2 punt 2 idem.
4) De minigun lookalike op plaatje 3 ook wel goed gekopieerd is
5) Op plaatje 4 punt 2 en 3 idem.
6) Idem 2,3 en 5

Dusch, ...
Het kan een goeie game worden, dat wel.

My point so far...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
wat is er mis met unreal engine? :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Eventjes je plaatjes goed linken naar de grote plaatjes. Alle kleine plaatjes linken door naar het 1e grote plaatje. bij knippen en plakken ook ff editen ;)

Maarrr, ik hoop dat deze game een beetje de feeling zal krijgen als Interstate '76 mij gaf. Als dat zo is dan zou ik het wel eens kunnen gaan spelen :) .

[ Voor 12% gewijzigd door Yonni op 21-05-2005 00:39 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 21:06
Ik ben net accepted in the closed beta, w00t :)

als speler van Jumpgate (het vorige spel wat NetDevil) heb ik hoge verwachtingen van dit spel, vooral aangezien dit ook een skill based MMO is, dus in princiepe kan iemand van het laagste level iemand van een hoog level afmaken, dat zie je niet vaak in MMO's

maargoed, nog 1.3gb te gaan van de download *zucht*

[ Voor 10% gewijzigd door Bramster op 19-06-2005 18:38 ]

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 18:00

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

IK heb me ook ingeschreven voor de beta, kijken wat het is :)
lijkt me wel lachen opzich, lekker rond tuffen in je auto en beetje schieten :)

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Kreeg net ook mijn bevestigingsmailtje voor de beta.
Nog een beste download en dan maar eens zien of het net zo gaaf is als het lijkt.

Verwijderd

Die graphics lijken me toch wel serieus brak :s

Verwijderd

Ik zelf zit ook in de beta alleen de play times beetje rottige tijden :P

Currently, our playtest sessions are held each Wednesday from 6 pm to 10 pm CDT and Fridays from 12 pm to 4 pm CDT. (To convert this to your local time, go to http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc.) A special 90 minute Friday playtest is being added this week, July 1, from 7:30 to 9 pm CDT.

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Fak Maik, jij zit 'r wel weer in :P

Ik wacht nog steeds op een bevestigingsmailtje....

Als ik 'r ook in zit, kom ik je wel even opzoeken ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:12:
Ik zelf zit ook in de beta alleen de play times beetje rottige tijden :P

Currently, our playtest sessions are held each Wednesday from 6 pm to 10 pm CDT and Fridays from 12 pm to 4 pm CDT. (To convert this to your local time, go to http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc.) A special 90 minute Friday playtest is being added this week, July 1, from 7:30 to 9 pm CDT.
hoe lomp.. dat was met City of Heroes beta ook zo.. zelfde uitgever?

Verwijderd

Yonni schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:38:
Maarrr, ik hoop dat deze game een beetje de feeling zal krijgen als Interstate '76 mij gaf. Als dat zo is dan zou ik het wel eens kunnen gaan spelen :) .
Dat gevoel had ik nou ook ! en ben zeer benieuwd hoe dit zal spelen :)

Hier staat nog wat leuke media content Klik

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Wat voor soort mailtje krijg je precies als je bent toegelaten tot de beta ?

want in mijn mailtje stond :
See you soon in Auto Assault!
- The Auto Assault Team
maar kan niet inloggen of wat dan ook op de Site.

beetje n00b achtig, maar who gives a fuck >:)

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik denk dat ze je nog een mailtje sturen met serial die je dan op je plaync.com accountje kan toevoegen. Maar dat mailtje heb ik na de beta registratie nog niet gehad. Enkel dat ze van tijd tot tijd mensen uit de grote bak pakken en die toegang geven.

Verwijderd

BaN5Hee schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:24:
Fak Maik, jij zit 'r wel weer in :P

Ik wacht nog steeds op een bevestigingsmailtje....

Als ik 'r ook in zit, kom ik je wel even opzoeken ;)
Hehehe ja ik wel :P , als je er inkomt ik speel onder denaam Bites

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 21:09
ik heb voor BETA gerigistreerd enzo en bij de rest ook enzo waar download ik die BETA dan?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Bramster
als je de mailtjes leest vind de forums, daar staan links enzo

Verwijderd

Iemand al de beta gespeeld? Zo ja, hoe speelt het?

Ik heb me opgegeven voor de beta, wacht alleen nog tot ik toegelaten wordt en dus mn serial krijg.
Ben benieuwd. Klinkt iig wel origineel met auto's enzo.

• Bramster
Ik heb maar 1x de kans gehad tot spelen, en ik vond de besturing een beetje vaag
het is een beetje "console-like" zeg maar, het schijnt niet lekker te spelen met een stuurtje (nog niet geprobeert)
je kan zoiets alles kapot knallen/rijden wat natuurlijk erg leuk is :P
het door steden lopen is een beetje gaar, ook hier zijn de controls gaar

maargoed, het spel is nog in een erg vroeg beta statium, en het testen is atm vooral gericht op de stabiliteit van de servers

Verwijderd

Ik heb nu 1x gespeeld.
Tot nu toe ziet het er aardig uit , maar ook ik vind de controles nog een beetje vreemd, soms vind ik dat de auto die je bestuurd beetje stug rijd.
Maar voor de rest een aardige game ^^ .

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah ik snap er niets van :P heb een account aangevraagd en het spel gedownload en gepatched ( man dar duurde dat lang :z). ik wacht op een antwoord of ik erin mag of niet, maar hoe zit dat nu precies wanneer je mag spelen? in onze tijd, Woensdag 8 tot 12u 's avonds en vrijdag, 6 tot 2u 's avonds?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 21:09
kan iemand mij een download link geven heb het hele forum kapot gezocht heb wel al een beta account

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ftp://ftp.autoassault.com/ :) oh heb iets te doen tijdends de download want het duurtnogal lang. en als het emaal is geinstalleerd wat ook nog een lang duurt kun je Zeer lang nog eens wachten tot je patch van bijna 2 gig klaar is :p, en daarna moet je een full check doen -_-;;
Edit: je moet in de map client zijn maar dat snapte je denk ik toch wel :P

nogsteeds geen antwoord gehad :? mail me :9 ik wil weten of ik wel of niet mag inloggen.
want als je zomaar op de neit speel uren probeerd in te loggen word je geblokt :z beetje scheef gedaan, open beta zou veel beter zijn voor een game als dit. maar die gozers hebben geen zin meer servers te betalen :+

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 06-07-2005 17:41 ]

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:09

Polycom

Poes van goud

lol de specs :z

Die gasten moeten eerst maar is normaal leren programeren, zodat het op een langzamer systeem wel loopt, het ziet er er niet eens mooi uit :O

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

heb inderdaad zelden zo een slecht inelkaar geplakte game gezien :p

graphics zijn opzich nogwel ok, vooral omdat de playstijl het er niet slechter op maakt.

maar jeez als je installer al meer dan een gig en en er een patch van 1,8 gig ofzo bij moet :p dat nog eens uren duurt om te checken :o hopenlijk patchen ze het soon.

nogsteeds niets gehoord of ik in beta zit of niet. deze game gaat wegends z'n stomme play uurtjes voor de beta, de lange download tijd en de slechte support nog ehel wat opknapbeurten nodig hebben :p lijkt een leuke game maar ik zou er geen stuiver voor betalen zoals het nu gaat :p ik wacht wel of ik nog iets hoor of ik in de beta mag of niet, zo niet hoop ik op nieuws dat er een open beta komt :+

maar inderdaad voor zoals de game eruitziet mogen specs wel lager :D heb het idee dat de mensen die de game gemaakt hebben geld willen verdienen en daarvoor zo weinig mogenlijk servers draaien, closed beta doen omdat het makkenlij kte volgen is. weinig accounts, enz :p

maar het is een beta die net uit is. komt snel verbetering in denk/hoop ik :9

• Bramster
de game is in een ERG vroeg beta stadium, het doel van de playtests zijn puur het testen van de stabiliteit van de servers
daves2hd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:41:
open beta zou veel beter zijn voor een game als dit. maar die gozers hebben geen zin meer servers te betalen :+
open beta komt nog wel, zodra ze een stabiele server hebben

[ Voor 55% gewijzigd door Bramster op 07-07-2005 07:50 ]

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

:o mooi mooi :p hopenlijk sne, ghehe nml nogsteeds geen nieuws of ik er wel of niet inmag ;(

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 09:39

Martinspire

Awesomeness

via gamespy founders kun je nu een beta serial bemachtigen...

ik heb dr zo in ieder geval 1 gekregen en ben nu de laatste patch aan het downloaden

maar ik zie dat ik maar op 3 dagen in de week het kan spelen? dit vind ik wel erg weinig voor een beta...

ach eerst maar es kijken of het wat is :D
nog meer mensen die het spelen nu? (aangezien er al ff niet is gereageerd)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah ik wachte op een mailtje van ze, maar niets gehad tot heden. het spel nam nogal veel ruimte in en ik had zo nog een mailtje gestuurd of ik nou wel of niet kon spelen. maar ook weer niets, gezien iemand zei dat er ooit een open beta komt. wacht ik daar wel op, lijkt me iig een leuke game. maar community en support kan beter :P

misschien maar een serail proberen te bemachtigen, mocht ik me genoeg vervelen :P

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bij mij was het geen probleem, maar dat komt dan denk ik omdat ik subscriber ben...

desalniettemin vind ik de support ook een beetje matig al zal de rest van het team wel bezig zijn met nog wat andere dingen (testen zal wel niet het enigste zijn wat ze doen...)

ach ik zie wel ff of ik het leuk vind... (auto's, slopen, snelheid -> conclusie: ik vermoed van wel :9)

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Nog steeds geen key, kan iemand me helpen aan een beta key?

Verwijderd

Spel is uitgesteld naar Lente 2006 vanwege de interessante feedback en ideeen van beta testers.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

het idee is wel orgineel en leuk maar de graphics zien er op de screenshots wat brak uit vooral de omgeving heeft nogal weinig invulling/details... ok zeg maar gerust dat het eruit ziet alsof je door een lege omgeving aan het rijden bent.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:50:
het idee is wel orgineel en leuk maar de graphics zien er op de screenshots wat brak uit vooral de omgeving heeft nogal weinig invulling/details... ok zeg maar gerust dat het eruit ziet alsof je door een lege omgeving aan het rijden bent.
Dat schijnt men al aardig opgeleukt te hebben. Misschien wordt het tijd voor andere SS in deze thread. Ik heb namelijk wel al veel mooiere gezien en mijn mening over de graphics was in het begin hetzelfde.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
hmss heb me 2x aangemeld, en ben nog steeds niet in de beta.
iemand een key-tje over die toch niet speelt ?

of een goude tip, hoe ik wel mee kan doen ? ;)

Verwijderd

roy2001 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:30:
hmss heb me 2x aangemeld, en ben nog steeds niet in de beta.
iemand een key-tje over die toch niet speelt ?

of een goude tip, hoe ik wel mee kan doen ? ;)
Nee hier hetzelfde. Ach, het kan me weinig boeien meer ook. Wilde het gewoon even proberen.
Denk dat er wel leukere games of MMORPG's zijn dan deze.

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah iedereen heeft problemen ookmaar een antwoord te krijgen of je nu mag me doen aan closed beta :? ik ben ermee opgeouden voor te bedelen bij ze, als er zo een community en support komt bij P2P kunnen ze het snel schudden denk ik.

omgevingen en alles zijn tuurlijk nog redelijk kaal, altijd bij een vers closed beta spel. meestal zelfs nog redelijk bij begin p2p maar de meeste game makers lossen dat langzaam op door elke patch hier en daar wat op te fleuren.

Verwijderd

Heb gister een mailtje gekregen dat ik aan de European closed beta mee mag doen, mag het alleen aan niemand vertellen. Iedereen mondje dicht dus! :+

Zit te twijfelen of ik er nog wel zin in heb. Heb iig een registratiecode gekregen, dus ik zie nog wel.

• Hercul3s
  • Laatst online: 29-11 12:02
offtopic:
Als je em niet gebruikt wil ik hem wel .... :*)

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Gisteren ook een cd key voor de EU beta gehad.

Zo te lezen is vanavond en morgen tussen 19:00 en 23:00 de server UP.

Als het werkt, zal ik hier een eerste impressie neerzetten :)

[ Voor 22% gewijzigd door StarWolfer op 08-09-2005 13:21 ]

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
En de game weer verwijderd.

Het is idd een soort Interstate 76, alleen dan in de toekomst. Ik vond het dom knallen (wat me na een half uur ging vervelen) en de missies zijn eigenlijk totaal niet interessant. Het spel zal wel niet mijn setting zijn.

Verwijderd

Ik heb het ook maar ff gedownload, maar die servers zijn dus bijna nooit up :X
Er zijn 3 speeltijden per week van een paar uur. Echt idioot.
Een spel speel je wanneer je zin hebt, en niet in een paar aangewezen uurtjes.
Ben benieuwd of ik het ooit eens zal spelen, want het zijn niet de meest logische tijden.

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 09:46
Het lijkt mij een fantastisch spel. Heb helaas nog geen BETA key gekregen. Zo te lezen zijn sommige mensen alweer gestopt met spelen. Als je je BETA account weg wil geven (weet niet of dat illegaal is) dan hou ik me aanbevolen. e-mail

Ik vind het concept heel erg leuk. Het doet me ook aan interstate 67(of was het 76) denken. Het leuke vind ik dat er eens geen magic in voorkomt. Alle MMO's die ik tot nu toe gespeeld heb, hebben iets van magic erin. (Guildwars, Starwars, en andere minder boeiende MMORPG's) Bovendien gaat het hier niet om character builden maar op upgraden van je vehicle.
Die Thugz zijn trouwens wel grappig bedacht.

Wat zijn de recente ervaringen van de Beta testers?

[ Voor 46% gewijzigd door The_Bash op 08-10-2005 16:54 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

die missies zijn niet echt boeiend, want van de tegenstanders win je toch wel, anders ga je je repareren

dat tegen echte spelers kan best vet zijn, maar als iedereen allemaal dezelfde (het beste) wapens heeft dan is er ook niet veel meer aan

bovendien ziet het er wel n beetje kaal uit...
maar voor mmo fans is het best leuk hoor

• The_Bash
Beleefd schopje

Komend weekend is een open BETA weekend voor de EU servers. Iedereen kan dus Auto Assault uitproberen.

Klik hier om een key aan te vraen!

Verwijderd

Ik had pas geleden van dit spel gehoord. Ik vraag me dus af of er mensen zijn die de laatste tijd een beta hiervan hebben gespeeld want er stond in interviews enzo dat de laatste tijd veel veranderd was.

Het lijkt mij een beetje een Destruction Derby, wat ik in die tijd altijd erg leuk vond.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb gister accountje gemaakt en vandaag uurtje zitten spelen.

Tis wel geinig, ziet er (nog) niet echt mooi uit though.
alles redelijk leeg en beetje ouwe graphics...
Verder is het puur missies doen, meer is er eigenlijk ff niet te doen.
Is ook geen chat waar je lekker kan ouwehoere ofzo.

Is ook nog nergens een guide te vinden hoe alles beetje werkt, dus tis vooral beetje aankloten in het begin.

ben net lvl 3 (van de max van 20?) dus heb nog niet heel veel gezien, maar tot nog toe ben ik niet super enthousiast...

ps. de install is 10 GIEG!!!
belachelijk groot :X

[ Voor 6% gewijzigd door TepelStreeltje op 11-02-2006 19:57 ]

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

10GB .. no way .. dat duurt gewoon bijna 24 uur bij mij .. want ik download maar met 100 kb/s ..
Binnenkort snelheids verhoging naar 400 kb/s .. miss het dan maar eens downloaden ..

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

install is 1.2gb, de install is uitgepakt 10gb...

is opzich goed te doen verder

Battle.net Spud#2543

• The_Bash
Hey tepelstreeltje, ik concludeer daaruit dat je in de beta zit. Of is er een andere manier om te kunnen spelen :D

Verwijderd

Ik had gisteravond nog een key opgevraagd .. maar heb em nog steeds niet .. wat ik wel jammer vind ..

• The_Bash
De keys voor het weekend gelden voor volgend weekend. Vanaf vrijdag 17 februari. Daarnaast kun je een betakey aanvragen op de website. Het is dan niet zeker of je ook daadwerkelijk een key krijgt. Ik sta bijvoorbeeld al ingeschreven (met allebei mijn PC's) vanaf oktober en heb nog geen betainvite gekregen :'(

Openbetaweekend is dus van 17 februari t/m 19 februari

Ik heb nog een Guildwarsaccount waar ik nooit meer mee speel, als iemand zijn AA account wil ruilen tegen een Guildwars account :D

[ Voor 22% gewijzigd door The_Bash op 12-02-2006 14:18 ]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

the_bash schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:13:
De keys voor het weekend gelden voor volgend weekend. Vanaf vrijdag 17 februari. Daarnaast kun je een betakey aanvragen op de website. Het is dan niet zeker of je ook daadwerkelijk een key krijgt. Ik sta bijvoorbeeld al ingeschreven (met allebei mijn PC's) vanaf oktober en heb nog geen betainvite gekregen :'(

Openbetaweekend is dus van 17 februari t/m 19 februari

Ik heb nog een Guildwarsaccount waar ik nooit meer mee speel, als iemand zijn AA account wil ruilen tegen een Guildwars account :D
Tis een beta he, graties dus!!
weet wat je weg geeft (50 euro - Niets)

en ja, ik zit in die beta.

Ben nu lvl 6 heb al wat leuke goodies gevonden en zit beetje te checkenw at je allemaal kan, maar vind het vooralsnog ERG beperkt.
beetje rondtuffen en dingen slopen.
thats it...

PS ik had ook zon Dirty weekend key aangevraagd, heb ook nog niets binnen.
Als ik er dus 1tje dubbel heb, dan laat ik het wel weten.
Kwil anders Guild wars wel keertje proberen The_Bash ;)

[ Voor 10% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-02-2006 15:56 ]

Battle.net Spud#2543

• The_Bash
Is het trouwens nog steeds zo dat je AA alleen op gezette tijden kunt spelen. Eerder waren het maar een aantal uur per week.

Verwijderd

the_bash schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:14:
Is het trouwens nog steeds zo dat je AA alleen op gezette tijden kunt spelen. Eerder waren het maar een aantal uur per week.
nogsteeds zo maar erg vermakelijk

van het weekend even een engineer in elkaar gedraaid naar lvl 16 d-;

leuke melee weapons voorop zitten momenteel mannetjes gaan nu in 1 keer kapot.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb net ook een mailtje ontvangen dat ik een weekend mag testen, weet alleen nog niet of ik het wel doe, vind 2GB best wel weer groot voor een game die maar een weekend is en die je daarna weg kan doen omdat je er niks aan hebt ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Yeah .. ik heb em ook ..
Dat word dikke pret! :D

Verwijderd

Wat ik me al altijd afgevraagd heb als je beta tester bent ( ben het nu voor het eerst voor het spel Dungeons and Dragons Online ) mag je dan alles houden wat je in je beta al voor mekaar heb geboxt? Of moet je net als iedereen weer aan het begin beginnen als die officieel uitkomt?
( met natuurlijk als voordeel dat je al weet waar je moet zijn en sneller door de quests heen zal gaan )

Als mijn vermoeden klopt, wordt alles gereset, anders zouden de Beta testers een enorme voorsprong kunnen opbouwen. ( kijk groentje ik ben al lvl 50 >:) )

In dat geval heb ik de volgende stelling, het is onzin om beta tester te worden om alleen eerder de game te kunnen spelen, je raakt immers toch alles weer kwijt. ( En tijd is geld (8> )

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:45:
Wat ik me al altijd afgevraagd heb als je beta tester bent ( ben het nu voor het eerst voor het spel Dungeons and Dragons Online ) mag je dan alles houden wat je in je beta al voor mekaar heb geboxt? Of moet je net als iedereen weer aan het begin beginnen als die officieel uitkomt?
( met natuurlijk als voordeel dat je al weet waar je moet zijn en sneller door de quests heen zal gaan )

Als mijn vermoeden klopt, wordt alles gereset, anders zouden de Beta testers een enorme voorsprong kunnen opbouwen. ( kijk groentje ik ben al lvl 50 >:) )

In dat geval heb ik de volgende stelling, het is onzin om beta tester te worden om alleen eerder de game te kunnen spelen, je raakt immers toch alles weer kwijt. ( En tijd is geld (8> )
als de gehele reden waarvoor jij een beta gaat spelen is een voorsprong bouwen op de rest dan stap jij met de verkeerde intenties in een beta.

Zo heb ik dit weekend zelf AA gespeeld en een 10tal bugs ingediend en beschreven. Ja je raakt alles kwijt dat gebeurt in elke beta en dat is logish.
Je speelt een beta ook niet als een gewoon spel vaak missen er gedeeltes of dingen. Soms zelfs een lager level limiet.
En lees eens een policy voordat je hem accepteert van een beta staat het ook in

Verwijderd

FnF schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:50:
Heb net ook een mailtje ontvangen dat ik een weekend mag testen, weet alleen nog niet of ik het wel doe, vind 2GB best wel weer groot voor een game die maar een weekend is en die je daarna weg kan doen omdat je er niks aan hebt ;)
na de installatie moet je hem nog updaten ook, dat is nog eens 200 MB - gelukkig kijk ik niet op een byte meer of minder :p

Verwijderd

w00t ben toegelaten tot de gewone beta test nog meer mensen hier?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:08:
[...]

na de installatie moet je hem nog updaten ook, dat is nog eens 200 MB - gelukkig kijk ik niet op een byte meer of minder :p
Ik kijk ook niet op een byte meer of minder, maar ik vind 2GB voor 2 dagen en dan verwijderen gewoon een beetje aan de vele kant ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:20:
[...]

Ik kijk ook niet op een byte meer of minder, maar ik vind 2GB voor 2 dagen en dan verwijderen gewoon een beetje aan de vele kant ;)
ik had er weinig last van had de patch client (70mb) gedownload en geinstalleerd die lekker alles laten patchen en installeren terwijl ik x3 zat te spelen en ze hadden een redelijke download speed (-:

Verwijderd

we are e-mailing to inform you that your GamingTools Subscription at Lavish Software expires as of February 17, 2006, 4:33 pm EST
ehm? blijkbaar was alvast registreren voor het weekend niet zo'n goed idee :O

• The_Bash
Lijkt me wel cool om met een aantal GoT'ers te convoyen. Dan kunnen de mensen die ook in de closed BETA zitten na het weekend nog samen verder. Ligt er wel even aan welk ras er dan gekozen wordt :D

• The_Bash
Ik heb inmiddels mijn betainvite gekregen. Ik zal vanavond eens wat screenies maken. De NDA is toch opgeheven. Als er nog meer mensen online zijn vanavond: stuur dan een /tell naar Basher (Human Engineer).

Verwijderd

Hmmz .. heb ook een beta serial gekregen .. maar ga het toch niet spelen.
Iemand die een goede deal wil sluiten voor deze serial?

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:25:
Hmmz .. heb ook een beta serial gekregen .. maar ga het toch niet spelen.
Iemand die een goede deal wil sluiten voor deze serial?
eeuh anders email je de key even naar mij toe :D

ik ben hem nu aan het downloaden nog maar 3 uurtjes :)

dank u wel :D

[ Voor 10% gewijzigd door TYNOz op 18-02-2006 12:35 ]

Verwijderd

Ghehe .. geen probleem.
Veel plezier ermee dit weekend!

• W00fer
  • Niet online
Kan iemand mij deze file sturen, die mist bij mijn installatie :S

textures_med1.glm

Alvast bedankt !!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 23:41
W00fer schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:41:
Kan iemand mij deze file sturen, die mist bij mijn installatie :S

textures_med1.glm

Alvast bedankt !!
och dies maar 329MB :P
en btw, tis dus de bedoeling dat je al je files download, mijn install bestond uit 1 .exe en 2 .bin's (beta install)

spel is best geinig trouwens, tijdjen in beta gespeeld.
maar had nog niet echt het idee van een mmo wereld. Iets wat ik met WoW wel had.
ok, mischien omdat dit nog een beta was maar toch..
kwa actie is t best lekker, ik speelde het meer als een SP rpg :P

[ Voor 11% gewijzigd door LordMithril op 20-03-2006 22:45 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ik heb de open beta gespeeld dit weekend.. heb het iets van 4 uur geprobeerd.. ik vond het nogal magertjes. Het voelde gewoon niet leuk genoeg. Ik vind vehicle maps van Unreal Tournament erg leuk (met scorpions, hellbenders, manta's etc), die rijden (of vliegen) goed, natuurlijk. Maar dat gevoel had ik niet met Auto Assault. Het rijden en wapens focussed erg op short range had ik het idee, wat erg botst met je snelheid. Meer dan eens stopte ik gewoon langs mannetjes om ze goed te raken.
Ook ziet er niet gelikt genoeg uit... het is te in between. Niet comic genoeg als WoW, en niet futuristisch genoeg als EvE... het is ertussen en is daardoor "lost in the middle" zoals we in marketing (en ook in andere gebieden waarschijnlijk) noemen.

Ik keek erg naar deze titel uit, maar vind hem dus tegenvallen. Ik raad idereen aan die deze titel interessant vind om in ieder geval de pre-order box te kopen (die kost een paar euro en dan kan je de volgende beta spelen, en als je het leuk vindt, je character houden...), want de kans bestaat dat het toch niet is wat je zoekt.

Ik vind het best jammer. Ik wilde het een leuke game vinden... het is tot nu toe een echt unieke MMOG (bebaseerd op auto's bedoel ik), en ik wil ook graag dat er een MMOG komt die beter is dan WoW, of iig even goed maar in een andere setting.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:11
Ik vind het een zeer leuk spel, heb nu een lvl 35 constructor en amuseer me prima.
Tja graphisch vind ik het ook een leuke engine, tenminste dingen die kapot gaan en die je daarna ook nog kunt vooruitdrukken. Ik verwacht dus nog best groei in hun spel, tuurlijk dat kan ff duren, maar in ieder geval kan de game engine het aan.
Zij kunnen dus gewoon bepaalde physics aan elk bouwelement geven.
Dus je schiet iets kapot, de onderdelen liggen op de grond in stukken en je kunt ze gewoon vooruitschuiven. Tuurlijk ziet er nog redelijk basic uit, maar is wel iets wat ik in wow mis.

Nah, diepgang is minder, class balance kan ook beter, maar ik vind het gewoon lekker leuk.
Ik snap trouwens niet wat je opmerking met futurisch en eve met elkaar te maken hebben.
Eve is ruimte spel en is iets totaal anders.
Dit is een post-acolypse wereld, dus na atoomaanvallen verwoestte wereld, waardoor er 3 rassen zijn onstaan.

Verwijderd

Ik bedoelde daarmee dat Eve's interface echt in de setting past.. futuristisch, strak, metaalkleuren. Eve is een game die daar met de gameplay goed bij aansluit.
In WoW heb je een tekenfilm achtige sfeer. Dat sluit ook weer goed aan bij het 'casual mmog' image en idee.

Bij Auto Assault had ik het gevoel alsof de graphics en de gameplay niet goed samen gingen. De gameplay was net iets te ingewikkeld in elkaar gezet (vergeleking met bijvoorbeeld Unreal Tournament's auto's enzo), terwijl de graphics wel easy-going zijn.

Dit is alleen mijn mening natuurlijk... ik ben blij dat er mensen zijn die het spel leuk vinden, want het zou zonde zijn als deze aparte MMOG binnen een jaar weg zou zijn.

• W00fer
  • Niet online
Hoe stop je met vuren, want als ik op control druk begint hij met vuren, en stopt niet.
Nog een keer op control of rechtermuisknop drukken helpt niet.

• bangkirai
als ik stop met ctrl of muis indrukken stopt ie met vuren hier.
Maar misschien is het een setting?

• W00fer
  • Niet online
Is het niet een bug ?
Misschien moet ik maar een andere character maken ofzo.

Verwijderd

de beta is beindigd dames en heren. :)

• bangkirai
Ik speel nog steeds hoor :P

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Heh shit open beta gemist :(

Heb wel eindelijk een key te pakken, maar ga toch nog ff maar downloaden..
mss kan ik het nog ff uitproberen dan, 3GB :o

• bangkirai
hmm, pas over tijdje en dan nog maar 1 a 2 dagen.
Rond 14 april komt hij trouwens al uit geloof ik.

Zelfs met eu preorder moet je tot zaterdag weer wachten, voordat je verder kunt spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door bangkirai op 22-03-2006 23:44 ]

Verwijderd

Ik heb van een collega een free trial key gekregen en zodoende kan ik het spel 14 dagen gratis spelen. Heb er nu een uurtje opzitten en het is iig geen spel wat ik langer als die 14 dagen ga spelen. Vind het iets te beperkt allemaal en het speelt gewoon niet zo lekker.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:15
Iedereen kan nu gratis auta assault proberen voor 14 dagen. De download waarmee je de eerste 20 lvls kunt spelen is maar 770 mb.

bron

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 10:29

Bene

list incomprehension

Om mij een eventuele download te besparen; is dit allemaal realtime actie of is het roll-hit-armor-damage stijl?

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:26

Jabba

Firkan

Is allemaal realtime

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11 09:26
moet je nou per maand betalen om het te kunnen spelen? ik heb het gekocht maar op de site hebben ze het over monthly pay methode ofzo

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Het lukt me tot vervelends toe niet om het spel te (her)installeren, althans inclusief de patches. Het gaat steeds fout na het downloaden van de eerste patch. Meer mensen die dit hebben/hadden, en misschien weten waar het aan ligt?

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/9508/aafm8.jpg

edit: Ik heb de oorzaak inmiddels gevonden. Blijkbaar zat mn firewall in de weg. Even uit gezet, en nu werkt het wel. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Xadeon op 23-07-2006 14:08 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• mrFoce
  • Laatst online: 23-11 18:22
arieman007 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:09:
moet je nou per maand betalen om het te kunnen spelen? ik heb het gekocht maar op de site hebben ze het over monthly pay methode ofzo
BUMP

ja, per maand dokken. Mijn 3 month subscription loopt over 2 weken af. Welgeteld de eerste 2 weken gespeeld. Daarna niet meer aangeraakt.

Gister nog even gekeken (na dat lange patchen). Hebben die billies de servers gemigreerd (schrijf je dat zo) naar 1 server genaamd Nexus. Zogenaamd omdat hier veel vraag naar was. Hier geloof ik natuurlijk de ballen van. Er waren gewoon niet genoeg spelers (de servers stonden altijd op Low kwa drukte) om er profijt van te hebben. Dus hebben ze alles naar 1 server gemikt, welke natuurlijk weer in Amerika staat.

Nog andere mensen hier die het spelen?

• W00fer
  • Niet online
Ik denk vrij weinig, vooral het lange patchen en de al retesaaie tutorial met onbegrijpelijke opdrachten was echt dodelijk irritant.

En zo mega veel spelers heeft dit spel niet volgens mij, ik ga liever voor Test Drive Unlimited :)

• mrFoce
  • Laatst online: 23-11 18:22
W00fer schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:39:
Ik denk vrij weinig, vooral het lange patchen en de al retesaaie tutorial met onbegrijpelijke opdrachten was echt dodelijk irritant.

En zo mega veel spelers heeft dit spel niet volgens mij, ik ga liever voor Test Drive Unlimited :)
is die uit op de pc dan? Of speel je het op de xbox360
Pagina: 1