Toon posts:

Beeld gaat vanzelf op standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Nvidia Geforce 4 Ti 4200, nu heb ik het volgende probleem: tijdens het opstarten van de PC (BIOS) heb ik nog beeld, als windows XP opstart heb ik geen signaal meer en springt het scherm op zwart.

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen. Alvast bedankt!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 12:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
oops
Mijn broertje heeft op mijn naam ingelogd, voor mij mag deze topic gelsoten worden. Thanks voor hulp.

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 14:16 ]

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb ook een soort probleem als deze. Alleen gebeurt het bij mij soms niet na opstarten, maar meestal na een paar minuutjes gebruik van de pc...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al voor mijn broertje gefixt; een van de elco's op het moederbord was niet helemala in orde.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Dan neem ik dit topic over denk ik.

Gister met de stofzuiger teken de kast aangestoten. Beeld begon vreemd te trillen, dus meteen de pc uitgezet. Opnieuw aan, alles goed, tot na opstarten. In windows vreemde blokjes achter de muis aan, dus pc weer uitgezet.

Toen kast opengemaakt, alles aangedrukt, gecontroleerd, alles zat netjes nog vast.

AGP videokaart er even uitgehaald, schoongeblazen en weer ingedaan. Probleem was weg, dus ik d8; mooi, opgelost.

Kom ik vanavond thuis, ik gebruik de pc 5 minuutjes, en bam, beide schermen op standby, oranje lampje en kreeg de tekst No Signal te zien.

PC weer uitgezet via de aan/uit knop, weer aan, en probleem weer weg.

Erna geen probleem meer gehad. Zie geen rare dingen op het scherm qua beeld en de pc loopt soepel. Dit heb ik al eens eerder gehad met de schermen, en toen was het verwijderen van 80 spyware objecten voldoenden.

Nu weer 37 objecten verwijderd dus hopelijk is dit weer de oplssing geweest.

Windows XP met sp2 en alle updates tot vandaag.

Iemand die weet wat dit anders kan zijn geweest?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:47

Stewie!

Keen must die!

:?
Je verhaal begint met het stoten tegen de kast en de oplossing van vroeger: verwijderen van spyware :? 8)7

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Pagina: 1