Op een bedrijf hier is er een beetje een gaar probleem. Een tijdje terug heb ik de server geüpdate (stonden 50+ updates klaar om te installeren
). Hierbij zijn ook een aantal driverupdates meegekomen, waaronder die van de printer. Nu zijn er hier een aantal 2300x PCL6 printers, echter dat stuurprogramma is stuk. Ik gebruik nu Laserjet 2300x PS als work-a-round, alleen die denkt dat de printer maar 1 lade heeft.
Het volg is nu dat op de een of andere mannier de printspooler met enige regelmaat crasht. Nu heb ik hem al op auto-restart staan, dus op zich niet zo'n ramp maar netjes is anders.
Mijn plan is om gewoon alle HP 2300x-printers eruit te gooien, de driver helemaal verwijderen en dan alles weer toe te voegen, het zijn een 6tal printers dus dat valt wel mee, alleen een aantal hebben meerdere laden en die heeft men meerdere keren toegevoegd
.
Ik vroeg me af of er een makkelijkere oplossing is. Want ik kan wel de driver verwijderen alleen dan wil hij de printers ook weg gooien.
Het volg is nu dat op de een of andere mannier de printspooler met enige regelmaat crasht. Nu heb ik hem al op auto-restart staan, dus op zich niet zo'n ramp maar netjes is anders.
Mijn plan is om gewoon alle HP 2300x-printers eruit te gooien, de driver helemaal verwijderen en dan alles weer toe te voegen, het zijn een 6tal printers dus dat valt wel mee, alleen een aantal hebben meerdere laden en die heeft men meerdere keren toegevoegd
Ik vroeg me af of er een makkelijkere oplossing is. Want ik kan wel de driver verwijderen alleen dan wil hij de printers ook weg gooien.
[ Voor 1% gewijzigd door LauPro op 23-05-2005 11:09 . Reden: was een 2300 ipv 2200 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!