Toon posts:

Philips DVDR16LS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DVD ReWriter (namelijk een Philips DVDR16LS) geïnstaleerd, maar hij kan het stuurprogramma niet vinden. De ReWriter wordt wel herkend.
Ik heb Windows XP. De c-schijf zit niet te vol. Heeft iemand een idee?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gewoon de drivers installeren die je op een cd staan.
Die heb je er als het goed is gewoon bij gekregen.

En dat de c: schijf niet te vol zit heeft hier niets mee te maken 8)7

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Dat gaat helaas niet omdat ik geen Cd-Rom speler heb buiten diegene die ik nu probeer te installeren.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Downloaden :?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
ff tijdelijk andere speler erbij hangen of downloaden?

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek nu al een tijd online voor de drivers, maar ik kan ze nergens vinden. de Philips site zelf heeft alleen maar een update voor de drivers.

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Je bent waarschijnlijk op zoek naar de drivers van de chipset van je moederbord, want geen enkele DVD of CD schrijver die je gewoon inbouwt heeft drivers nodig. Zelfs op een windows 98 werkt die meteen als cd/dvd lezer. Op de CD die je meekrijgt staan die uiteraard niet, want Philips kan niet weten welk moederbord je hebt.

Wat wel op de Philips website staat zijn de firmware upgrades voor het apparaat zelve. De firmware zit in het apparaat en is ook sofwtare di ervoor zorgt dat je apparaat intern fatsoenlijk werkt.

Om de DVD schrijver als brander te gebruiken, moet je de meegeleverde Nero installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Angels2 op 20-05-2005 12:59 ]

Pagina: 1