Oke, het volgende lijkt mij eens leuk om te probrene maar voordat ik van alles ga doen wil ik graag weten of het wel kan.
Ik heb het volgende (ingebruik hier voor :-)
1 PC
1 Acer USB WLAN
1 Sitecom PCI Wireless kaart (Werkend op eigen ADSL lijn)
1 Wireless ADSL verbinding voor mezelf...
1 Wireless ADSL vebinding (natuurlijk met toestemming) van de buren
Nu zat ik te denken dat als ik die Acer in mijn PC doe en die verbind met het netwerk van de buren heb ik 2 x adsl. Dus 2 keer snelheid.
Alleen voorzie ik zelf al dat ik die verbinding niet kan koppelen. Maar ook zie ik in dat ik niet kan zeggen dat b.v. mijn download van IE over de een gaat en mijn download van NewsPro over de ander gaat. Of kan dat wel? Kan ik ze samen "knopen" to een of tot twee apart gebruikte netwerken voor verschillende data stromen?
Ik hoop dat het duidelijk is en tevens dat het mogelijk is.....
Alvast bedankt voor je gedachten hier over.
Ik heb het volgende (ingebruik hier voor :-)
1 PC
1 Acer USB WLAN
1 Sitecom PCI Wireless kaart (Werkend op eigen ADSL lijn)
1 Wireless ADSL verbinding voor mezelf...
1 Wireless ADSL vebinding (natuurlijk met toestemming) van de buren
Nu zat ik te denken dat als ik die Acer in mijn PC doe en die verbind met het netwerk van de buren heb ik 2 x adsl. Dus 2 keer snelheid.
Alleen voorzie ik zelf al dat ik die verbinding niet kan koppelen. Maar ook zie ik in dat ik niet kan zeggen dat b.v. mijn download van IE over de een gaat en mijn download van NewsPro over de ander gaat. Of kan dat wel? Kan ik ze samen "knopen" to een of tot twee apart gebruikte netwerken voor verschillende data stromen?
Ik hoop dat het duidelijk is en tevens dat het mogelijk is.....
Alvast bedankt voor je gedachten hier over.