Toon posts:

Eigen bedrijf

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik begin hier maar, ik hoor wel of het ergens anders moet...

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier behoefte hebben om een eigen bedrijf te beginnen, ik heb dat in elk geval wel, ik heb ook al een paar ideeen maar die doe ik hier niet uit de doeken... B)
Geef hier je mening over een eigen bedrijf en wat er bij komt kijken...en hoe je er tegenover staat (of is dat je mening?)

Het is niet de bedoeling dat je geld geeft ofzo, het is een discussie over een eigen bedrijf of bij een baas werken

PS een bedrijf met veel computerdingetjes natuurlijk :9~

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 10:03 ]

Verwijderd

En je punt is nu ??

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:34

Kristof

is een Belgisch product

Wat verwacht je nu eigenlijk als reactie hierop?

Je wil een bedrijf starten, maar wil niet zeggen in wat.
Met andere woorden je zoekt mensen die geld willen geven, maar die niet mogen weten voor wat? :?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je wilt dat mensen nu 'ja' zeggen? Of wil je weten wat voor software ze voor het een of ander willen gaan gebruiken?

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 19:05

dailyleaf

...

ik snap het ook niet

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel te zeggen, hoe staan mensen tegenover het starten van een eigen bedrijf of voor een baas werken, ben ik nu zo onduidelijk :'( ?

Ik heb bijvoorbeeld al geprobeerd een bedrijf te starten maar dan kom je heel wat tegen, KvK regelen, naar bank toegaan...hebben jullie er ervaring mee? (ook technisch)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:05:
Ik heb bijvoorbeeld al geprobeerd een bedrijf te starten maar dan kom je heel wat tegen, KvK regelen, naar bank toegaan...hebben jullie er ervaring mee? (ook technisch)
Ik zou eerst eens wat gaan zoeken en daarna vooral LEZEN.... je zult zien dat je niet uniek bent in je gedachten, maar dit verhaal is gewoon wat te algemeen om uberhaupt een discussie op te starten, daarbij zit je hier ook nog verkeerd.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft niks met software te maken :) Zulke topics -mits voorzien van een fatsoenlijke topicstart :+ - horen in Stuffis Generalis. Maar daar heb je gezien je staat van dienst op GoT nog geen toegang toe. Zie ook de FAQ van LA voor details omtrent de verborgen fora.

Je zou ook gewoon bij KvK kunnen informeren hoe zus en zo werkt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.