De beste / vetste endgame scenes.

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 16:33
Ik zat laatst met een beetje nostalgie terug te denken aan de endgame scene in Zelda A link to The Past op de SNES. Jee! Dat was me nog eens een ending, zeker voor die tijd. Ik vind de laatste tijd de endings altijd slap.

Wat zijn jullie favoriete endgame scenes? Welke willen jullie nomineren en waarom?

Met veel nostalgie noteer ik bij deze:

- Zelde ALTTP, SNES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 13:06
Ik ben een erg grote fan van de Resident Evil serie. Welk deel je ook speelt, het is altijd een tension-builder met als "orgasme" de laatste scene. Met name Nemesis (met alternate endings) was top!!!

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De endgame scenes van Command & Conquer, voordat het naar EA ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Metal Gear Solid op de PSX... Sjeez... hadje je helemaal lam gespeeld voor een einde dat helemaal anders uitpakte dan je gedacht had, maar toch mooi was. Hierna natuurlijk ook MGS Sons of Liberty maar die vond ik wat minder qua einde :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
^^ Met stom, Metal Gear Solid was ook het eerste wat in mij opkwam.

[ Voor 4% gewijzigd door GeforceDDQ op 20-05-2005 08:44 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 11:00
Om dit niet in een opsomtopic te laten verzanden raad ik jullie aan om jullie post zoveel mogelijk te onderbouwen. Dus waarom vind je de door jou genoemde scene de beste / vetste endscene? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12
Mafia op de pc vond ik een van de vetste. Je ziet de hoofdrolspeler als oudje in zijn tuin aan het werk en vervolgens komen er wat mafiosie aan en de hoofdpersoon gaat alsnog dood. Ik had het totaal niet verwacht en het is echt een passend eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Ik was zelf wel onder de indruk van het einde van Half Life. Door het hele spel heen wordt alles steeds vreemder, en dan heb je net Xen achter de rug, en dan ronden ze het verhaal nog even briljant af, en houden ze hun opties open voor een vervolg.

Ik hoop dat ik niet te veel spoil voor mensen die 't nog niet gespeeld hebben ;)

Het einde van Deus Ex vond ik ook erg ok, maar over het algemeen geldt dat wel voor de meeste spellen met een goed verhaal. Sfeer is alles.

En die nominatie voor Zelda - A link to the past vind ik helemaal terecht. Wat een topspel was dat!

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Zoals een eidje hierboven, het einde van Command & Conquer, met de NOD ! Hoeveel spellen van toen hadden een 'interactieve' video-endscene ? ik weet dat ik die mission vier keer heb gedaan omdat ik mijn savegame er van kwijt was, en wel alle endings wou zien.

Starcraft had ook een mooie ending scene, maar was minder bijzonder omdat het spel al vol hoge kwaliteit video's zat, en het niet echt het verhaal veranderde.

Die van Mafia had ik ook niet verwacht, was een interessant gemaakt einde, wat goed past bij een spel met zo'n uitgewerkte verhaallijn.

[ Voor 39% gewijzigd door agentorangina op 20-05-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59

Cyphax

Moderator LNX
Wat definieert een goede eindscene? Wanneer is een eindscene mooi en wanneer niet? :)
Ik vind van veel adventures de eindes wel gaaf. Sam & Max, Full throttle. Die eindes maken het verhaal op een niet al te cliche manier af (hoewel misschien Full throttle wel, maar het is daar wel erg netjes gedaan).
Maar Curse of Monkey Island viel me weer vies tegen, omdat het een veel te makkelijk einde was. De inspiratie zal wel opgeweest zijn. Was ook te kort.
Ook van Diablo II vond ik het eindfilmpje erg mooi. Het liep een beetje parallel aan je avontuur als held en liet het einde op een geweldige manier open.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 21:52

Karel V

Een simpele ziel

Dat is dan waarschijnlijk Half Life 1, en niet 2 want die was echt gaar. Een mannetje met een acte tas die even met je komt praten, dat kan ik nu niet echt een vet einde noemen.

Het beste einde wat ik ooit heb meegemaakt was wel bij het Dos spel: The Lost Vikings.
Als eerste zag je dat de baas van het ruimteschip eruit worden gekieperd (zie je nog twee van die zwaaiende vingertjes uitsteken). Vervolgens vliegen de Vikings naar huis en springen ze er boven hun dorp uit. Dan zie je ze hun vrouwtjes begroeten en is iedereen happy. Maar het leukste komt als je de credits ziet. Dan zie je de drie vikings achter een drumstel met een hele sound installatie drummen :9~ :D Heb daar echt een tijd naar zitten kijken.... B)

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

GeforceDDQ schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:43:
^^ Met stom, Metal Gear Solid was ook het eerste wat in mij opkwam.
MSG heeft altijd mooie cutscenes en eindscenes. Ik vind bv de cutscene in MGS2 waarin Vampire word voorgesteld ook erg goed.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Laatst online: 20:49
Ik wil graag Warcraft 3 nomineren, wat heb ik in een deuk gelegen bij de credits aan het einde van het spel. Echt de moeite waard om die niet even weg te klikken, Vette gitaarrock met prins Arthas als gitarist en zanger en alle hoofdkarakters die hun geschillen hebben bijgelegd en een lekker potje muziek maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19
Wolfenstein 3D

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Volgens mij is credits iets anders dan endscenes. Maar ik ben het wel met je eens dat de endscenes (en cutscenes) van de Blizzard Games (ik noem een Diablo 2 en een Warcraft 3 en Uitbreiding) erg indrukwekkend zijn. Ik vind die dingen echt mooi getekend en deze maken het verhaal echt af!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 15:30
Omebas schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:56:
Mafia op de pc vond ik een van de vetste. Je ziet de hoofdrolspeler als oudje in zijn tuin aan het werk en vervolgens komen er wat mafiosie aan en de hoofdpersoon gaat alsnog dood. Ik had het totaal niet verwacht en het is echt een passend eind.
Dat was inderdaad ook een toppertje. Zo meeslepend als dat spel is, meesterlijk. En dan zo'n anti-climax als einde... :>

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

final fantasy -all series-

gewoon grafisch waren deze tussenfilmkes/baasfilms/eindfilms zo gedetailleerd afgewerkt, sleepte het verhaal je zover mee, dat je uiteindelijk nog aan het spelen was, enkel en alleen voor de filmpjes te kunnen zien. :D

Met FF7 en 8 is dit dus nog psx waar ik over spreek. ook op de ps2 waren de filmpjes subliem gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 13:20

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb erg genoten van de endscene van Prince of Persia - Sands of Time.
Het hele spel wist mijn aandacht te grijpen. En die endscene wist het verhaal perfect af te maken, vond ik. Dat is dan ook de reden waarom ik Warrior whittin ook heb gekocht.

Verder zijn de endings van Zelda ook altijd van hoge kwaliteit.
Verder zie ik eigenlijk weinig endings, omdat ik een spel eigenlijk nooit afmaak/uitspeel.

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 20-05-2005 10:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 17:07

Bene

list incomprehension

Citizen Kabuto!

spoiler:
Na een tikje lauwe eindbaas krijg je een flauw muziekje en beginnen de credits te rollen. Dat rolt een minuutje of twee voort - maar dan verdraait plots de muziek en rolt alles terug en krijg je de echte baas pas, met bijbehorende echte eindscene :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:14

The End

!Beginning

Wing Commander 3,4 en 5 :)

Ze hadden alledrie eigenlijk meer film dan spel. Ik geloof dat de endgame video van Wing Commander 4 bijna een half uur duurde en nog interactief was ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bene schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:43:
Citizen Kabuto!

spoiler:
Na een tikje lauwe eindbaas krijg je een flauw muziekje en beginnen de credits te rollen. Dat rolt een minuutje of twee voort - maar dan verdraait plots de muziek en rolt alles terug en krijg je de echte baas pas, met bijbehorende echte eindscene :)
Zeker weten!
Die van Giants was echt mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10 15:04
Ah ik zie iemand waar ik mee kan praten, PoP The Sands Of Time was ik helemaal weg van.
De cutscenes en eindscenes, prachtig. (Vooral dat stuk als Farah op het laatste in beeld is..... wat ziet ze er dan mooi uit!).
Ik was helemaal van de kaart toen zij viel en dood was :( :'( , ik was zelf een beetje verliefd op haar geworden haha :D . En als ze elkaar dan weer ontmoeten (nadat de tijd is teruggedraait met the dagger of time) en zij zich niks kan herinneren van hoe zij twee door het spel heen van elkaar zijn gaan houden.... ik ben geen crybaby maar dat deed pijn in mijn borstkas.
Voordat hij via een paal boom (wat het ook was) naar beneden slingert (ze stonden op een balkon) zegt hij nog een woord dat Farah hem verteld had toen zij nog samen werkten om de badguy te bestrijden en de tijd terug te draaien (dat woord heeft zij van haar moeder en zou voor een deur/uitweg zorgen wanneer zij bang was). Nadat hij dat zei reageerde zij er nog op, zo van: WAIT!!!
En weg is ie....
Prachtig en hartverscheurend! :'( _/-\o_

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Metal Gear Solid 3: Snake Eater
brrr.. for king and country zullen we maar zeggen?
Vrijwel het hele spel lijkt het verhaal vrij zwakjes, en in het laatste uur vallen ineens alle stukjes op hun plaats en krijg je echt zon "damn!, waarom ;(" gevoel

Nu maar weer wachten op deel 4 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 20-05-2005 12:25 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 23-10 17:41

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

En geen ander.

[edit]
Oh, moeten we het nu ook gaan onderbouwen.

Gewoon, omdat dit de eindscene der eindscenes is. De moeder der eindscenes eigenlijk. De eerste 3D shooter die je ooit gezien hebt (de eerste ooit gemaakt eigenlijk). Alle andere eindscenes zijn schatplichtig aan deze. Het is misschien niet zozeer de mooiste in graphics en detail, maar hij blijft heerschen.

[ Voor 57% gewijzigd door Maasluip op 20-05-2005 12:31 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik vind die eindscene gaaf van GTA SA, dat je met je vliegtuig over die toren komt en dan die onwijze crash maakt in het zwembad (waar op dat moment al die mensen aan het feesten zijn).
Hij springt dan net op tijd eruit om dan met die harley weg te scheuren, zo vet !!

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Leuk topic dit, maar mag ik even aangeven dat we hier op GoT ook spoiler balkjes hebben. Er wordt namelijk nogwal veel gespoiled hier, en dat kan ook op een manier dat je het niet perongelijk leest.

Half-Life
spoiler:
Echt HEEL apart. Zoiets had ik echt niet verwacht. De GMan is ook gewoon een briljant karakter. Dat is echt goed bedacht. Je hebt werkelijk geen idee waar hij nou voor werkt en wat zijn krachten zijn (voorals in de 2 was dit mooi).

Mafia
spoiler:
Zoals eerder al genoemd een super einde. Echt heel stijlvol en totaal onverwacht. Het past perfect bij de rest van het (super goede) verhaal. De karakters zijn heel goed neergezet. En dat zorgt ervoor de je helemaal met hun gaat meeleven. Daardoor is het einde nog aangerijpender.

Deus Ex
spoiler:
Ook een game met een geweldig verhaal. Die na 3x uitspelen nog steeds verrassingen voor me heeft (jammergenoeg niet veel :P). De karakters zijn goed neergezet, en doordat jij hun lot kan beinvloeden ga je vanzelf meeleven. Zoals bv. dat stuk dat je je broer kan redden, en dat stuk met jock, de helikopter piloot, met die bom in zijn heli. Het einde had ik ook niet verwacht. Het was heel mysterieus.

Sin
spoiler:
Echt een topgame. Laatst heb ik em nog weer gespeeld. En het is echt een van de meest interactieve games ooit. Het einde vond ik echt heel goed. Je wilt dan zo graag weten wat er no met Elexis gebeurd. Maar je weet het gewoon niet. Daarom moet er gewoon een vervolg op deze game komen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Een van de betere endgame scenes:

Final Fantasy X (1)

Niet alleen is het filmpje grafisch echt supermooi, het heeft ook toegevoegde waarde en brengt toch nog wel een 'emotioneel' moment in het spel. En uiteraard prachtige muziek.

spoiler:
Vooral het stuk hoe Yuna op Tidus afrent, maar hem niet kan omhelsen omdat hij wegvaagt is echt mooi.

Ook hoe je de faith langzaam ziet verdwijnen is echt heel mooi gemaakt

[ Voor 40% gewijzigd door KreKkeR241 op 20-05-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 23-10 15:04

Ryceck

Constants and Variables

Final Fantasy 8 :'(

Geweldig einde :) Je hebt al die moeite gedaan in dat eindgevecht om te winnen (best een moeilijk eindgevecht als je het de eerste keer doet en niet echt weet waar je mee bezig bent :P) en dan krijg je het verhaal er nog ff achteraan. Met die geweldige vicieuze cirkel theorie welke er in zit (het begon doordat de sorceress haar krachten overdroeg, maar dat deed ze uiteindelijk omdat je haar op het einde afmaakte waardoor eigenlijk alles weer van vooraf aan begint :)).
En dan de laatste FMV waarin je Rinoa over die vlakte ziet lopen, Squall vindt en dan... *black screen*.
Dan zie je Balamb Garden en iedereen terug op video en de laatste scene is dan dat Rinoa en Squall op die balcony staan O+ Ik ben niet sentimenteel aangelegd, maar na 80uur gameplay en romance zien opbloeien en vernield zien worden was dit echt zo'n traantje-wegpink-moment.

En Final Fantasy 7, hoewel dit niet het eind was vond ik het moment waarop Sephiroth uit de lucht komt vallen en daar onze mooie chicka wegvaagt wel ultiem :D Het eind van FF7 was ronduit zuigend omdat er gewoon niets bekend is hoe het afloopt... :( nog maar paar maandjes tot FF7: Advent children :Y)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10 11:27
eeen prachtig einde ... het spel Winback. Niet zon bekend spel, een soort shooter.

Nadat je uren lang heb geknokt, kom je bij de grote endboss, die jou hele team heeft afgeslacht.
Hij staat in een gigantische kamer met een sci-fi tintje.

Hij staat met zijn rug naar je toe en zegt; 'Je heb me te pakken' pak een gun en schiet zichzelf dood.
Echt hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 22:41

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

erg offtopic, maar wat moet in vredesnaam die iritante "spoilerbalkjes" iedere keer betekenen.... waarom doet men dat :? ... erg iritant....

[ Voor 13% gewijzigd door _Dune_ op 20-05-2005 14:12 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Zodat iemand die op het moment bezig is met het spel niet gespoilerd wordt met de endscenes? Leek me toch vrij logisch eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 22:41

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Blue2k schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:15:
Zodat iemand die op het moment bezig is met het spel niet gespoilerd wordt met de endscenes? Leek me toch vrij logisch eigenlijk.
Euh oke :/ .... mmm ik zou zeggen lees het topic dan niet... aangezien je bijvoorbaat er vanuit kan gaan dat het spel dat je speelt hier ook wordt genoemd. Maar dat is mijn gedachte.... :)

edit: Ooooo damn.... |:( ik zie nu pas hoe de balkjes werken..... :7 Ik dacht dat het gewoon iritante zwarte balken waren.... 8)7 .... hoe dom (van mij zelf).....

[ Voor 18% gewijzigd door _Dune_ op 20-05-2005 15:12 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:34:
De endgame scenes van Command & Conquer, voordat het naar EA ging.
Het eerste waar ik aan dacht. Ik ben altijd meer into red alert geweest dan into c & c zelf of tiberium sun. Maar de filmpjes (waaronder end-game) van Red Alert en Red Alert II zijn goed. Vooral die van Red Alert 1 :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

toch duidelijk outcast

dat je op en gegeven moment er achter komt dat die William Kauffman die me deed met die missie eigenlijk terug in de tijd is gezet en daar dictator is geworden wat je de heletijd dus niet weet en steeds maar een ander opwezen ingedachten te hebben. en het is te lang geleden maar ik weet niet precies meer hoe het verder af liep

en Deus Ex natuurlijk

toen ik het voor het eerst had uitgespeeld had ik dus het einde dat ik 1 word met dat computer wezen "Helios" (als ik me zo kan herinneren). ik vond dat echt zoooo prachtig ik zat gewoon met kriebels in mijn buik en met een ander kick gevoel achter mijn pc. en ik moet zeggen dat ik tegewoordig niet echt zo met zo'n gevoel een spel heb uitgespeeld. het is meestal vna tja mm was het dat (vooral bij HL2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ending van Chrono Trigger op de SNES. Niet echt bijzonder qua inhoud, maar wel bijzonder omdat er 13 (!) verschillende waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:09

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Blaatschaap11 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:31:
[...]
Vooral die van Red Alert 1 :)
Het einde van de Allied zijde is nog veel vager dan van de Soviets. Dat Stalin vergiftigd word door thee, ok. :+ Maar dat de ene commander de ander afmaakt bij de Allies? :?

Ik vond het alleen jammer dat er in the Aftermath en Counterstrike (uitbreidingsmissies) geen nieuwe films zaten. :/

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

1 van de beste endgame scenes blijft voor mij nog altijd die van Conker's Bad Fur Day. Een ontzettend melig einde waarin het spel vast loopt, en Conker maar aan een programmeur vraagt of ie het einde nog even af kan maken. :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 17:26
Vond zelf de end-scenes van Tekken altijd erg mooi, (intro's ook trouwens) In deel 1 gooit die heiachi zijn zoon dat ravijn in, wist hij veel dat ie bezeten terug kwam :)

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Fallout vond ik ook een goed einde hebben, vooral het 2e deel, niet echt mooi maar wel meeslepend, heb je zo je best gedaan om je dorp te redden dondert nog de hele wereld in elkaar door de salvery en de drugs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

_Dune_ schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:01:
[...]

Euh oke :/ .... mmm ik zou zeggen lees het topic dan niet... aangezien je bijvoorbaat er vanuit kan gaan dat het spel dat je speelt hier ook wordt genoemd. Maar dat is mijn gedachte.... :)

edit: Ooooo damn.... |:( ik zie nu pas hoe de balkjes werken..... :7 Ik dacht dat het gewoon iritante zwarte balken waren.... 8)7 .... hoe dom (van mij zelf).....
LoL :D
Dommie :P

En volgens jouw eerdere logica zou dan niemand die momenteel nog welk willekeurig spel dan ook aan het spelen is, dit topic kunnen openen. Want van te voren weet je niet of het spel dat jij aan het spelen bent er wel of niet in voor komt. En voor je er erg in hebt, heeft jouw oog iets opgevangen mbt het einde van dat spel :'(

Niet dat het mij persoonlijk veel uitmaakt dat ik het einde van te voren weet, maar voor de fanatiekelingen onder ons, kan het hun leven verwoesten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Megamind schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:43:
Fallout vond ik ook een goed einde hebben, vooral het 2e deel, niet echt mooi maar wel meeslepend, heb je zo je best gedaan om je dorp te redden dondert nog de hele wereld in elkaar door de salvery en de drugs :P
ja, en van het eerste deel vind ik het zo naaien dat je niet meer je vault in mag omdat ze bang zijn dat je besmet bent geraakt. oooh toen was ik pissed op die gast en schijnbaar als bonus (als je snelgenoeg op attack klikte) kon je em nog ff bewerken met een minigun. dat deed dan wel weer goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-10 16:33

Steffy

Ayreonaut

:9 Wing Commander 3, die planeet die ontplofte dat was pas vet, vooral omdat je in dat tijdperk eigenlijk geen games had met Videobeelden, Wing Commander 4 was ook vet vooral omdat je daar het einde zelf kon bepalen aan de hand van keuzes tijdens de film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet voor mij toch wel het einde van Legacy of Kain Defiance zijn.

Het verhaal over 4 voorgaande delen levert nu eindelijk een hoop antwoorden op voor Kain, en hij heeft zijn doel bereikt, maar tegen een behoorlijke prijs.

Dit om niet al te veel te verklappen. :D (komt ook mij sig vandaan)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-10 20:58
Doe mij maar de endscene van Halflife 2.
Ik dacht de hele tijd, blijft G-man nou compleet verder uit het spel weg? En dan komt hij op het laatst met een paar wijze woorden toch nog ff langs. Zo ie zo hoe verder die endscene in mekaar zit, dat de tijd ineens stil blijkt te staan en zo. Erg tof.
Komt natuurlijk ook nog een beetje omdat hij nog vers in m'n gedachte zit :P

Verder vond ik de MaxPayne serie ook wel tof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
KreKkeR schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:37:
Een van de betere endgame scenes:

Final Fantasy X (1)

Niet alleen is het filmpje grafisch echt supermooi, het heeft ook toegevoegde waarde en brengt toch nog wel een 'emotioneel' moment in het spel. En uiteraard prachtige muziek.

spoiler:
Vooral het stuk hoe Yuna op Tidus afrent, maar hem niet kan omhelsen omdat hij wegvaagt is echt mooi.

Ook hoe je de faith langzaam ziet verdwijnen is echt heel mooi gemaakt
Het filmpje is heel mooi gedaan maar het is zonde dat de rest van het spel je niet zo grijpt als de andere FF's dat gedaan hebben (hoewel dat bij veel mensen persoonlijk verschilt :) ). FFX was zo linear als maar kan voor een RPG jammer want die ontkracht het laatste gedeelte imo een beetje.

Niet echt een einde: De laaste cd van Shenmue 2 op de dreamcast, wat heb ik ervan genoten om achter Shen Fa aan te lopen en te "converseren" met een kunstmatig persoon :) Toen ik het uitgespeeld had (slecht "einde, maar goed t spel is ook nog niet af * Biobakker hoopt nog steeds op shenmue 3) heb ik mijn dreamcast uitgezet en cd 4 opnieuw gespeeld :D

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 24-10 13:20

Zeror

Ik Henk 'm!

pasta schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:39:
1 van de beste endgame scenes blijft voor mij nog altijd die van Conker's Bad Fur Day. Een ontzettend melig einde waarin het spel vast loopt, en Conker maar aan een programmeur vraagt of ie het einde nog even af kan maken. :D
JA die vond ik idd ook erg bruut. _/-\o_
Dat zijn precies endscenes waarvan je niet verwacht dat ze komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

Prutz0r schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:35:
[...]

Het einde van de Allied zijde is nog veel vager dan van de Soviets. Dat Stalin vergiftigd word door thee, ok. :+ Maar dat de ene commander de ander afmaakt bij de Allies? :?

Ik vond het alleen jammer dat er in the Aftermath en Counterstrike (uitbreidingsmissies) geen nieuwe films zaten. :/
ALs je Red Alert Aftermath had op de PSX, dan heb je wel extra filmpjes, daar kwamen andere commanders in voor.

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 02:24

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

TheEvilCuber schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:24:
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
brrr.. for king and country zullen we maar zeggen?
Vrijwel het hele spel lijkt het verhaal vrij zwakjes, en in het laatste uur vallen ineens alle stukjes op hun plaats en krijg je echt zon "damn!, waarom ;(" gevoel

Nu maar weer wachten op deel 4 :)
I totally agree!.

Net een half uur geleden uitgespeeld. Net zoals je zei. Het verhaal lijkt zich niet echt goed te ontvouwen, maar dan ben je eenmaal op de basis aangeland en vallen idd alle stukjes op hun plaats. Zeker als je de credits nog helemaal afkijkt 8)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-10 09:11
starcraft + expansion
diablo II + expansion
metal gear2 (andere niet gespeeld :P)
half life 1 & 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Laatst online: 17-10 21:52

Karel V

Een simpele ziel

Silvan van Heck schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:14:
Doe mij maar de endscene van Halflife 2.
Ik dacht de hele tijd, blijft G-man nou compleet verder uit het spel weg? En dan komt hij op het laatst met een paar wijze woorden toch nog ff langs. Zo ie zo hoe verder die endscene in mekaar zit, dat de tijd ineens stil blijkt te staan en zo. Erg tof.
Komt natuurlijk ook nog een beetje omdat hij nog vers in m'n gedachte zit :P

Verder vond ik de MaxPayne serie ook wel tof...
Nou, die hele eindscene vond ik eigenlijk brak afsteken bij het spel zelf. Daar zit toch geen actie in? Komt een gast tegen je aan ouwewoeren. Nee, het was mooi dat die bol ontplofte waarna de hele alienfabriek stil kwam, maar vanaf het moment dat het beeld in slomotion ging was de pret wel over (of beter gezegd vanaf het moment dat het outro filmpje begon). Maar misschien komt dat ook omdat ik deel 1 niet ken.

Wat ik overigens ook een heel mooi einde vond was van het spel Dune2. Geweldig dat ze de koning van zijn troon afschieten _/-\o_ , en vooral voor die tijd. In die tijd maakte dat nog indruk :D

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Halo 2 :+

Nee serieus, hij is al eerder genoemd, Metal Gear Solid 3:Snake Eater heeft 1 van mijn favoriete endings/endgames ooit. Geweldige actie, geweldige cutscenes, geweldige conclusie van het verhaal. De definitie van 'apotheose'.

*zet MGS3 Vol2 track15 - Debriefing.mp3 op* _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img11.exs.cx/img11/7144/mgs3stone1ae.gif

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, zoals hier al een paar keer terecht is aangehaald is het einde van mafia één van de weinige die ik echt goed vond, en die mij zeker bijbleef.

Het hele verhaal lang speel je met je personage, je ontwikkelt sympathie voor zijn handelswijzen en keuzen, het personage wordt ook mooi uitgediept... Zoals in een goede film. Daarna blijkt hij zich teruggetrokken te hebben uit de mafia en leidt elders een teruggetrokken bestaan met een nadere naam. Uiteindelijk wordt hij dan als oude man neergekogeld in zijn tuintje. En dat voor iemand met zo een levensloop, die zoveel meegemaakt heeft, op zo een banale manier aan je einde komen terwijl je dacht van je oude leven van af te zijn.

Doet mij denken aan de manier waarop vito corleone neergeschoten wordt in godfather 1. 2én onoplettendheid, 1 slip up is genoeg.

en dan van Max Payne 2 was ook wel heel erg goed. Nieuwere games met goede eindes kan ik bijna niet noemen, nu ligt de nadruk immers op gelukte grafx en niet op een goed verhaal. Echt triestig soms. Ze kunnen mij ook helemaal niet meer boeien. Als er al singleplayer in een game zit is het een belabberd kort verhaaltje. (dit is geen pleidooi voor singleplayer, maar als je het doet, doe het dan goed en uitgewerkt, en niet zo rap rap een verhaaltje met een paar missies eraan hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 23:39
Edit: overbodig geworden :)

[ Voor 92% gewijzigd door BoB_HenK op 20-05-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 02:24

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

D³ schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:02:
Halo 2 :+

Nee serieus, hij is al eerder genoemd, Metal Gear Solid 3:Snake Eater heeft 1 van mijn favoriete endings/endgames ooit. Geweldige actie, geweldige cutscenes, geweldige conclusie van het verhaal. De definitie van 'apotheose'.

*zet MGS3 Vol2 track15 - Debriefing.mp3 op* _/-\o_
Ik heb onlangs naast een xbox ook nog een ps2 gekocht, enkel voor zulk soort spellen (met verhaallijn...)

Nu vraag ik me af. Is het de moeite waard om mgs2 aan te schaffen? Ik heb hem zelf namelijk nog niet gespeeld, maar naar wat ik allemaal lees valt ie erg tegen. Maar dat lijkt mij eigenlijk veel te negatief.,

Je handgesture is btw erg cool ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einde van Zelda OoT is ook wel cool. dat ze elkaar als kids weer zien, een soort flasback maar dan anders. en dan dat muziekje erbij. erg goed. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Endgame scene van Halo is ook heel mooi (als je de game op legendary uitspeelt). :)

spoiler:
Voordat Halo explodeert zie je een marinier en een elite elkaar omhelsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Prince of persia sands of time. Op het eind komen alle verhaallijnen bijelkaar en snap je hoe het hele spel eigenlijk is opgebouwd. Door het spelen met de tijd eindig je weer , waar het spel begonnen is. Geniaal gemaakt!

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
[Zweefmodus] En Farah is zoooooooooooo mooooooooooooooi!!!! :9 [/Zweefmodus]
Ik vind het een fantastisch einde en tegelijkertijd een kut einde.... ik zal wel een softie zijn :/

PS

Ik vind The Sands Of Time beter dan Warrior within...
Ik vind the main character (the prince himself) er gewoon beter uit zien.
De sfeer en muziek is zoveel beter (kon ik helemaal in opgaan) bij warrior within is het allemaal zo donker :/
De vijanden zijn me eigenlijk wat te vaag geworden :P (alhoewel die psycho wijven je doen denken dat ze dit spel voor pubers hebben gemaakt :+ )
Owja en je sidekick vind ik bij The Sands of Time ook mooier... dat zal wel persoonlijk zijn :P

[ Voor 103% gewijzigd door J0J0 op 21-05-2005 13:11 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Ow en ja bij Halo 2.... de cutscene waar hij gaat Bombsurfen!!!!! Geniaaaal hahahaha.
Hoe hij zich dan op het laatste moment nog afzet.... zo droog :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:05:
idd, zoals hier al een paar keer terecht is aangehaald is het einde van mafia één van de weinige die ik echt goed vond, en die mij zeker bijbleef.

Het hele verhaal lang speel je met je personage, je ontwikkelt sympathie voor zijn handelswijzen en keuzen, het personage wordt ook mooi uitgediept... Zoals in een goede film. Daarna blijkt hij zich teruggetrokken te hebben uit de mafia en leidt elders een teruggetrokken bestaan met een nadere naam. Uiteindelijk wordt hij dan als oude man neergekogeld in zijn tuintje. En dat voor iemand met zo een levensloop, die zoveel meegemaakt heeft, op zo een banale manier aan je einde komen terwijl je dacht van je oude leven van af te zijn.
Don Salieri greets you.... BAM een sawed-shottie in zijn neus >:)

Mafia vond ik ook verreweg het beste qua eindscene. Het hele verhaal is gewoon te vet. Heb Mafia ook altijd veel mooier gevonden dan GTA. Hopen dat er nog een Mafia 2 komt :9

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 13:44
Ik vond het einde van Myst 3 heel erg leuk.. vraag me alleen niet waarom :). Alhoewel, ik denk dat het gewoon.. knap was gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

misschien niet het vetste einde, maar voor mij wel het onvergetelijkste: KingsQuest 2. (of was het nou 1)

Na maanden en maanden van spelen op onze 8086 en zoeken naar de goede Engelse woorden was het mijn broer en mij gelukt om de laatste buiging voor de koning te maken en zou het spel afgelopen moeten zijn. Het eindfilmpje werd ingezet waarin je over een lange rode loper naar de troon loopt. Het spel stond op twee floppies (van die grote ja :P ) en ik weet nog heel goed dat een stap met links kennelijk op flop 1 stond en een stap met rechts op flop 2 :D
Het filmpje kijken was dus net zo frustrerend als het spel zelf maar we moesten en zouden het afkijken :) We hadden er zo lang op gewacht dat deze uitermate rauwe bonen toch zoet waren :) Volgens mij hebben we destijds zelfs vriendjes uitgenodigd om naar het endgame filmpje te kijken :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

prutsger schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:16:
Ik wil graag Warcraft 3 nomineren, wat heb ik in een deuk gelegen bij de credits aan het einde van het spel. Echt de moeite waard om die niet even weg te klikken, Vette gitaarrock met prins Arthas als gitarist en zanger en alle hoofdkarakters die hun geschillen hebben bijgelegd en een lekker potje muziek maken!
Als ik me niet vergis was dat Frozen Throne.
Ik nomineer ook alle Blizzard games: Diablo, Starcraft/Broodwar, Warcraft als beste begin/end scene(s).

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Niet online

Vyo

ik vind het einde van Warrior Within nog steeds geniaal, een prachtige climax als je eindelijk van dat kutbeest verlost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:35:
Dat was inderdaad ook een toppertje. Zo meeslepend als dat spel is, meesterlijk. En dan zo'n anti-climax als einde... :>
ik zou het geen anti-climax willen noemen :) een hoofdpersoon die tenonder gaat is ook een climax heh ;)

wel een heel erg spoilerish topic dit btw

maar Max Payne vond ik een erg mooi einde hebben, then again je wist al hoe hij af ging lopen en het komt vooral door het sfeertje en de monoloog dat het zo mooi is, en dat is al het hele spel aanwezig
GoT schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:32:
Als ik me niet vergis was dat Frozen Throne.
je vergist je ;)

edit:

vind trouwens Deux Ex nog steeds een erg geinig einde hebben. voor de rest ben ik het vrijwel met iedereen hier eens. Half-Life 2 heeft een geinig einde, 1 ook al, de Max Payne's hebben een goed einde, alleen Metal Gear Solid (deel 1) vond ik niet zo, terwijl heel veel mensen dat toch mooi hebben gevonden

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:20:
[...]

Ik heb onlangs naast een xbox ook nog een ps2 gekocht, enkel voor zulk soort spellen (met verhaallijn...)

Nu vraag ik me af. Is het de moeite waard om mgs2 aan te schaffen? Ik heb hem zelf namelijk nog niet gespeeld, maar naar wat ik allemaal lees valt ie erg tegen. Maar dat lijkt mij eigenlijk veel te negatief.,

Je handgesture is btw erg cool ;)
MGS2 is het waard, hoe duur is die nu? €35,- oid. Dus gewoon kopen, zit een leuk verhaal in en je bent een weekje zoet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-10 11:23
AJ1815 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:32:
Volgens mij is credits iets anders dan endscenes. Maar ik ben het wel met je eens dat de endscenes (en cutscenes) van de Blizzard Games (ik noem een Diablo 2 en een Warcraft 3 en Uitbreiding) erg indrukwekkend zijn. Ik vind die dingen echt mooi getekend en deze maken het verhaal echt af!!!
Ik ben vooral fan van het einde van warcraft 3, omdat het zo vol met humor zit. Heerlijk hoe ze de cuscenes van 2 gepakt hebben en die opnieuw aan je laten zien. Zij het pas na een aantal takes...
Diablo: ook fantastisch, vooral van het origineel (dus niet LoD). Het geeft je gelijk uitzicht op een vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-10 11:23
Nog vergeten,

Het einde van Fallout 1, denk je alles gehaald en goed gedaan te hebben, wordt je verbannen. Heerlijke twist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind ook Mafia

Prachtige verhaallijn , geweldig eind. Zoals het ook altijd in de films gebeurt. Jammergenoeg na deze game niet meer zulke goede verhalen meegemaakt kwa games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-10 20:19
ik vind Leisure Suit Larry Magna Cum Laude een mooi eind hebben. Kenners weten wel wat ik bedoel :9 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Laatst online: 22-10 17:14
Persoonlijk vond ik het einde van Thief ook echt briljant. De sfeer van het hele spel werd echt perfect behouden.

En toch blijft het einde van Monkey Island 2 mij nog altijd het beste bij. Ik ben er ook nog steeds niet uit of ik het nou een heel goed of juist een heel slecht einde vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 30-09 13:58
Max Payne 2

Heel gaaf einde, met de cartoon style dat ze Max vinden in het gebouw waar Vlad ook was. Je hebt het overleefd. Mona niet. Dat was dan Easy en Medium.
Als je 'm dan op Hard nog eens speelt, wat je uiteraard doet, want dat is helemaal vet joh. Dan is op het einde dat er twee overlevenden zijn :9 . Mona en jij, shibby 8) . Dat is waar je het voor speelt!

En stiekum Half-Life ook :Y) en DeathTrack, maar dat is al 10 jaar terug 8)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond FFX een super mooi einde hebben, omdat het gewoon mooi gemaakt was en omdat het zo zielig was :'(

Verder vond ik FFVII ook wel een leuk einde hebben, wel zielig van het hele Aerith gebeuren...

Warcraft 3+ expansions was ook vet :) De stemmen uit dat spel waren zo vet.

Donkey Kon Country vond ik vroeger ook altijd een geweldig einde hebben, als DK terug vind wat hij kwijt was. En dan de credits, Komisch!

Ik vond Ninja gaiden wel een van de slechtste endings ooit hebben, heb je eindelijk dat hele spel uit gespeeld, krijg je zo een dom filmpje.... echt balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:51
ik zelf heb erg genoten van de starcraft(broodwar) saga het spel en alle filmpjes waren en zijn nog steeds briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:54:
Donkey Kon Country vond ik vroeger ook altijd een geweldig einde hebben, als DK terug vind wat hij kwijt was. En dan de credits, Komisch!
Donkey Kong had toch alleen zo'n einde dat je op die blokken muziek kon maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad hier ook een Zelda verslaafde die 'A link to the past' 1 van de mooiste eindes vind.
Maar het einde wil ik niet zozeer zeggen, dan vind ik het spel in zijn geheel goed inelkaar zitten.

Idem dito met de Nintendo 64 versie, 'Ocarina of time' vind ik het verhaal beter maar weer een te blij einde, beetje gesloten einde als je weet dat er meer Zelda's komen(en dat is die Miamoto maar geraden ook!! :) )

En dan 'The wind waker' op de GameCube, prachtig verhaal....maar veel te kort.
Dit einde was minder maar ik denk dat ik nog veel moet doen zodat ik het einde echt goed zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Niet online

Vyo

trouwens, ik was laatst opnieuw Zelda - Link's Awakening aan het spelen, de eerste zelda die ik ooit gezien heb.. als je dan eindelijk de eindbaas verslagen hebt na bijna al je pijlen erdoorheen geschoten te hebben met nog een half hartje, en je dan eindelijk die vage walvis ontmoet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het meest vette spel einde vond ik van Wario world 3 heb er echt maanden over gedaan en heb hem al 15 keer uitgespeeld!!!!!!!!!!
echt mega vet hoe beter je speelde hoe groter je kasteeltje op het eind werd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:24:
Het meest vette spel einde vond ik van Wario world 3 heb er echt maanden over gedaan en heb hem al 15 keer uitgespeeld!!!!!!!!!!
echt mega vet hoe beter je speelde hoe groter je kasteeltje op het eind werd! _/-\o_
Dat is volgens mij Super Mario Land 3: Wario World. Hoe meer geld je op het einde had (de (hidden) treasures waren goed voor heel veel credits), hoe groter je huis was. Het kleinste wat je kon krijgen was volgens mij een vogelhuisje en het grootste was de maan met daarop je gezicht. De cheatcode van het spel was ook geniaal: Start >> Select (16x) en dan kon je een zooi gegevens aanpassen, zoals het aantal levens, punten, power-up etc :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej je hebt gelijk!
ik vond het het aller beste spel ooit dat ik ooit heb gespeeld de magie van dat spel kan geen enkel spel evennaren!! _/-\o_
(klinkt raar maar ik was nog maar 8 of zo)
Pagina: 1