Hoi hoi beste mede-tweakers!
Ik heb daarnet een ietwat minder leuke ervaring meegemaakt.
Tijdens het wegrollen met mijn bureaustoel bleef de kabel van de adapter van mijn laptop hangen achter een van de wielletjes, met als resultaat dat de laptop (opengeplooid
) van m'n bureau kledderde.
Niet leuk!
Blijkbaar is de laptop geland op de plug van m'n USB muis, met als resultaat dat er 2 van de 4 USB poorten helemaal geplooid zijn. De andere 2 werken nog.
Piccies:

De poorten

Bovenaanzicht en de muisplug waarvan sprake (ook wat gehavend).
Enkele vraagjes:
Ik heb daarnet een ietwat minder leuke ervaring meegemaakt.
Tijdens het wegrollen met mijn bureaustoel bleef de kabel van de adapter van mijn laptop hangen achter een van de wielletjes, met als resultaat dat de laptop (opengeplooid
Niet leuk!
Blijkbaar is de laptop geland op de plug van m'n USB muis, met als resultaat dat er 2 van de 4 USB poorten helemaal geplooid zijn. De andere 2 werken nog.
Piccies:

De poorten

Bovenaanzicht en de muisplug waarvan sprake (ook wat gehavend).
Enkele vraagjes:
- De laptop is nog in garantie, maar ik veronderstel dat dit er niet onder valt?
- Iemand enig idee hoe ernstig dit is? Indien ik dit zou laten repareren, moet dan het hele mobo vervangen worden, of kunnen die USB poorten apart vervangen worden?
Iemand enig idee wat dit zou kosten? - Hoe zit het tegenwoordig met de Acer klantenservice? Als ik dit laat repareren, hoelang mag ik dan verwachten mijn laptop kwijt te zijn?
- Zou ik dit sowieso laten herstellen?
[ Voor 13% gewijzigd door DieterVDW op 20-05-2005 04:09 ]