Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] mp3 van PC naar Dell Axim X50v duurt lang...

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik ben bezig met een aantal mp3s op deze pda te plaatsen vanaf de PC. Wat mij opviel is dat dit erg lang duurt.
Het gaat dmv ActiveSync volgensmij, ik selecteer gewoon in exploren mijn mp3s en kopier die naar mijn CF-card in de PDA. Als ik kijk hoe lang 1 mp3 al duurt....een aantal minuten voor 7mb. De PDA is via cradle (usb2) op de pc aangesloten. USB2 is toch rond de 50mb/s :|

Waarom kan het dan ooit zo lang duren ? Worden de mp3 nog genonverteerd alvorens ze op de PDA belanden????

[ Voor 9% gewijzigd door DJ Chicken op 20-05-2005 01:22 ]

aahh durka durka durka

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt me niet dat ze nog geconverteerd worden.

Wat heb je zelf al gedaan? USB drivers al gerefreshed? Al op een andere pc geprobeerd?

Verwijderd

dat je pc usb 2 heeft betekent nog niks als de pda alleen usb1 aansluiting/protocol heeft daarom heb je ook cardreaders om die aan je pc te zetten en de geheugen kaart sneller te laden met wat je wilt

Plus de lees/schrijfsnelheid van goedkope cf card`s zijn ook niet super snel een goeie is misschien 3mb/s schrijf en 6 mb/s lees tenzij je duurder gaat maar je zult nooit de maximale snelheid van usb 2 via een pda halen

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 08:29 ]

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:18:
dat je pc usb 2 heeft betekent nog niks als de pda alleen usb1 aansluiting/protocol heeft daarom heb je ook cardreaders om die aan je pc te zetten en de geheugen kaart sneller te laden met wat je wilt

Plus de lees/schrijfsnelheid van goedkope cf card`s zijn ook niet super snel een goeie is misschien 3mb/s schrijf en 6 mb/s lees tenzij je duurder gaat maar je zult nooit de maximale snelheid van usb 2 via een pda halen
Hmm idd de snelheid van de CF-card en de cardreader zijn het punt denkik ja.

aahh durka durka durka

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:12
En volgens mij wordt het laatste stukje (in de cradle) serieel gedaan

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
nescafe schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:27:
En volgens mij wordt het laatste stukje (in de cradle) serieel gedaan
Hmm dat zou helemaal een afgang zijn zeg :D

Via de cardreader gaat het stukken sneller...700mb avi bestand in 12min. Terwijl 1st een paar mp3s zo net zo lang duurden via de cradle. Gigantisch verschil zeg.

[ Voor 28% gewijzigd door DJ Chicken op 20-05-2005 20:01 ]

aahh durka durka durka

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DJ Chicken schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:24:
[...]

Hmm idd de snelheid van de CF-card en de cardreader zijn het punt denkik ja.
Dat is het punt niet, de snelheden die je opgaf liggen veel lager dan de snelheden die CF moet kunnen halen :)
Pagina: 1