Ik heb een Terratec Cinergy 400 tv kaart PCI in mijn nieuwe computer geschroeft, maar nu wil het ding niet aan de drivers die ik het voorschotel. Windows is up-to-date en ik heb volgens mij de nieuwste drivers van Terratec. Er staat 1 unknown device in de devicemanager, waarvan ik aanneem dat dat de kaart in kwestie is, maar die neemt de drivers dus niet. Wie kan mij helpen?
Welke drivers heb je geprobeerd? Heb je meerdere drivers geprobeerd? Welke windows versie gaat het om?
waardeloze beschrijving, waardeloze topictitel.
meer informatie graag dan kunnen we je wat beter helpen, een driver probleem is vaak snel opgelost als je genoeg informatie geeft.
hint OS, welke drivers heb je etc.
meer informatie graag dan kunnen we je wat beter helpen, een driver probleem is vaak snel opgelost als je genoeg informatie geeft.
hint OS, welke drivers heb je etc.
[ Voor 10% gewijzigd door cky op 20-05-2005 00:56 ]
Verwijderd
De Link naar de drivers alvast...
Heb je beide drivers geprobeerd? Dus zowel de officiele XP drivers als de beta-driver die ze aanbieden? Want ik heb een Aureon Sky en werk met de beta-drivers. Omdat deze beter werken onder SP2 dan de officiele drivers.
Heb je beide drivers geprobeerd? Dus zowel de officiele XP drivers als de beta-driver die ze aanbieden? Want ik heb een Aureon Sky en werk met de beta-drivers. Omdat deze beter werken onder SP2 dan de officiele drivers.
Waarom kan je de boel niet forceren? Ik heb het met mijn Terratec kaart ook wel eens. Gewoon aangeven dat je zelf drivers voorschotelt, en dan het INF bestand geven. Als het goed is verschijnt er dan een venster waarin 1 of meerdere apparaten instaan.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Nou dat is nou nog eens een duidelijke omschrijving van hetgeen er gebeurt bij jouw, daar kunnen we nu echt iets mee. notVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:55:
...maar die neemt de drivers dus niet...
Schrijf effe wat windows ervan zegt en wat er gebeurd.
Alles kan stuk.
Pagina: 1