Toon posts:

Rode strepen met opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie kan mij helpen? Ik had een tijd geleden ooit iets gelezen over rode strepen die sommige gforce-kaarten geven tijdens het opstarten! Alleen in de tijd dat ik dit las had ik nog geen gforce.

Nu ik er wel een heb: Een hercules gforce 2mx. Ben ik ook een van de slachtoffers van dit euffel.

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt!

Gibon

Verwijderd

Installeer eerst alle nieuwe en juiste drivers. Mocht je dan nog dit probleem hebben, zou ik de temperatuur van de kaart eens in de gaten houden.
Ik heb dit een jaartje geleden gehad met mijn Creative Annihilator. Hij werd vrijwel meteen na het opstarten al warm en begon strepen te vertonen op de desktop. Ik heb hem toen omgeruild en er bleek inderdaad iets niet goed te zijn gesoldeerd, waardoor de kaart erg warm werd.
Begint je mobo soms ook te piepen als je die strepen ziet?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, volgens mij is het allemaal niet zo erg gesteld met m'n gforce. Het is alleen met het opstarten, zodra de monitor de windows resolutie aanneemt en m'n desktop is in beeld verschenen doet alles het perfect.

Ik heb trouwens de orginele drivers van hercules. Ik dacht van 6.35.

Alleen ik heb ooit eens gelezen dat die rode strepen te verhelpen waren. Maar ja, als niemand hier iets van afweet??????

Gibon

Verwijderd

Ik zou dan gewoon de detonator drivers installeren, grote kans dat het probleem dan verholpen is.

Verwijderd

Topicstarter
Ja en dat is nou wel een probleem. En op die manier twijfel ik wel weer aan m'n kaartje. Dat had ik tot nu toe ff buiten beschouwing gelaten. Maar als ik de detonators gebruik, en ik ga naar de geavanceerde eigenschappen zie ik steeds op een tablad " u moet uw computer opstarten bla bla bla". Je kan het hodered keer doen maar het geeft geen ene reed!

Mischien bega ik een domme fout maar als je me hier bij kan helpen graag!

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand wat die rode strepen inhoudt en hoe je het verhelpt???

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:57

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Ik heb ook last van dit probleem.
Het gaat hier om een GeForce 2 MX-400.

@ TS: heb je het probleem al opgelost? zoja, hoe? :+

[ Voor 29% gewijzigd door Ethnocentrix op 21-08-2003 19:16 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Ik heb last van precies hetzelfde probleem.
ik heb ook een geforce 2.
ik hoop dat dit topic niet al te veel over de datum si :P
Pagina: 1