Via Apparaatbeheer naar Systeemapparaten merk ik een geel uitroepteken bij PnP BIOS Extention. Ik zie dat de leverancier GENERIC is en de versie van het bedoelde stuurprogramma: 3.47.0.0. Ik heb al getracht via internet het stuurprogramma bij te werken, echter zonder resultaat. Kan iemand me helpen deze fout te herstellen?
Excuus, vergeten te zeggen dat ik met [XP] werk.
Verwijder de drivers, en start opnieuw op. Misschien vind windows XP zelf de drivers wel weer. Anders zou ik eens kijken of je drivers op je moederbord CD kan vinden
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Heb het stuurprogramma PnP BIOS Extention verwijderd en merk na heropstart geen foutmelding meer. Hopelijk is probleem opgelost.
offtopic:
OS toegevoegd in de titel, het is trouwens handig om hier voortaan
topicreport voor te gebruiken 
OS toegevoegd in de titel, het is trouwens handig om hier voortaan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
F_J_K schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:43:
offtopic:
OS toegevoegd in de titel, het is trouwens handig om hier voortaan [afbeelding] topicreport voor te gebruiken
offtopic:
Dat deed een tijdje geleden, maar toen kreeg ik te horen dat dit overbodig was omdat jullie dat zelf ook wel zien
Dat deed een tijdje geleden, maar toen kreeg ik te horen dat dit overbodig was omdat jullie dat zelf ook wel zien
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Tja het is nog altijd wel nuttiger dan een post in het topic
Juist daarom is er een tr. Hier in WOS zien we het meestal zelf wel, maar een tr erover is natuurlijk nooit echt vervelend, hooguit als je het erg nauw gaat nemen een paar extra regels leeswerk in de week 
Wat waren verder de errorcodes die je kreeg? Vooral je event logs lijken me erg nuttig om te weten. Zoek ze op bij www.eventid.net en je vindt vast veel info.
Wat waren verder de errorcodes die je kreeg? Vooral je event logs lijken me erg nuttig om te weten. Zoek ze op bij www.eventid.net en je vindt vast veel info.
Pagina: 1