Toon posts:

Refund op gekochte waren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik plaats hem maar hier omdat ik denk dat ie hier toch wel het meest op z'n plaats is... als ie toch verkeerd staat, mijn excuzes alvast...

Ok, het verhaal :Z:

1. hercules 3d prophet ddr dvi gekocht bij www.ifm.nl...

2. kaart ontvangen, so far so good

3. kaart blijkt niet helemaal tof: groene spikkels en vastlopers in quake3a en UT... 2d doet ie het prima

4. gebeld: probeer dit/dat nieuwe driver hier, zus en zo. Resultaat = niks + ze konden me geen vervangende kaart sturen, aangezien ik niet zolang (ze voorspelden minimaal 4 weken) zonder kaart zitten, stuurde ik hem nog niet op

5. na ongeveer 5 a 6 maanden (toen pas ja, 2d deed het immers) had ik zelf maar een nieuwe kaart gekocht, pci weliswaar en wou ik de kaart terug gaan sturen, door omstandigheden duurde dat wat langer

6. dus na zo'n 7 a 8 maanden kaart teruggestuurd, verzekerd en aangetekent en al

7. om de maand bellen...: nee nog niks gehoord van guillemot we zullen er even achterna bellen (sure)

8. nu heb ik dus weer een nieuwe kaart gekocht.. (toppertje hercules gts 2 pro 64mb ddr) was een cheap deal nl ;)

9. beginnen ze bij ifm eindelijk over de brug te komen (nou ja, over de brug... oordeel zelf maar:()

10. :'(kaart komt niet meer terug, ik heb 2 keuzes 1. voor aankoopbedrag bij hun dingen uitzoeken (staan niet op site, op site alleen aanbiedigen, ze beweren wel alles te kunnen leveren) 2. geld terugkrijgen, MAAR omdat hun ook geen geld terugkrijgen van guillemot :? krijg ik geld terug voor de prijs waarvoor de kaart het laatst werd verkocht (ik denk zo 300 minder dan wat ik ervoor kwijt was)

11. MAG DIT :?

kan dit zomaar? moeten ze mij niet gewoon het hele bedrag teruggeven? Wat vinden jullie hiervan?

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
refund voor zelfde prijs was alleen binnen7 a 8 dagen dacht ik en je hebt em wel een tijdje gebruikt ... tja ik zou gewoon kijken in hun shop. zijn er leuke dingetjes bij dan daar kopen anders de cash en je verlies nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, shoppen it is dus (toch:?) nu maar hopen dat ze de msi k7t turbo een beetje snel krijgen :) en een bijpassende tbird kunnen leveren!!!

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Na hoeveel weken heb je gebeld. Dit lijkt me wel van belang. Dus wanneer heb je het probleem gemeld en heb je hier een bewijs van. Zonder een bewijs van melding sta je redelijk kansloos.
Anders wordt het gewoon shoppen lijkt me. Als je mag shoppen voor het oorspronkelijke aankoopbedrag is dit waarschijnlijk ook geen straf en verkoop je je oude shit.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452