(case) Asus TA-210

Pagina: 1
Acties:

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Hoi,

Ik ben op zoek naar een andere case en kwam de Asus TA-210 tegen. Wordt standaard geleverd met een 380 Watt voeding. Mooi budget kastje met een enorm mooi design dus. Maar, niemand schijnt ervaring te hebben met dat ding :? Heb het halve internet over gegoogeled en krijg alleen een review in een of andere vreemde taal waar babbelvis geen touw aan vast kan knopen bij mij (ligt dit aan mij of....).

Hier zoeken met de code van de zilveren versie (TA-212) levert welgeteld 1 nuttig berichtje op helaas, dat hij bijna niet in NL te krijgen is. De rest is "ik schrijf een review" om vervolgens nergens een review te kunnen vinden.

het gaat om deze review: klikkerdeklik

en deze case: Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com/999/images/products/87/87_l.jpg

Kortom: Is er iemand met ervaring met de Asus TA-210? Elke inbreng is welkom :)

[ Voor 18% gewijzigd door plukke op 19-05-2005 21:14 ]

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:38
http://www.cloetens.be/ is de enige leverancier in NL/BE die em in z'n lijsten heeft staan, ook al is het wel op onbekende levertijd en is het een groothandel, dus niet voor consumenten.

Maar zij zijn waarschijnlijk je enige mogelijke stap verder in NL/BE...

Carpe Noctem

Verwijderd

Alternate levert ze ook :)

• plukke
Volgens de site dealt salland ook in deze kastjes... Maar aangezien die niet echt in de buurt zitten leek het me raadzaam om even wat info in te winnen maar ik heb zo het vermoeden dat er heel weinig van deze cases in NL/BE rondzwerven.....

• plukke
hij is vorige week besteld :9~ , tegen de tijd dat ie binnenkomt bij mij zal ik bij de productservey een stukje over schrijven

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02 18:53
plukke schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:46:
hij is vorige week besteld :9~ , tegen de tijd dat ie binnenkomt bij mij zal ik bij de productservey een stukje over schrijven
Dat zal ik wel heel leuk vinden! ik vind deze kast ook zéér mooi! _/-\o_ (ga binnenkort een nieuw systeem kopen, alleen al die kaste...ik word er gek van!)

//edit: als je tijd over hebt, zou je dan eens willen meten als er tussen de bovenkant van het moederbord en de voeding ongeveer 1,5cm ruimte verschil zit? alvast bedankt :+

[ Voor 31% gewijzigd door roelieboelie op 29-05-2005 14:25 ]

Hoi

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bij Alternate is de levertijd ook onbekend.

Ik zie rechts op de behuizing het eject knopje, maar komt dit altijd op de juiste plaats terecht? (bv voor een NEC 3540A?)

Afbeeldingslocatie: http://guias.overclockers.cl/rudel/reviews/asus-ta212/f008.jpg

• plukke
Wel een oud topic maar om mijn woord te houden even een kick....

Eindelijk, na dik 6 weken wachten was hij er dan aan het begin van deze week. Nu heb ik er een survey over geschreven dus voor diegene die er belang bij heeft, => http://www.tweakers.net/productsurvey/survey/1070

Om even te reageren op dat knopje, ik was er ook bang voor, er zit echter een stripje van veerstaal zodat je het knopje onmogelijk kan missen met die knop. Werkt bij mijn Nec 3540 ook prima ;) Let wel even op dat je de floppydrives weinig gaat gebruiken, dat schuivende deurtje is best gammel........

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

eb het halve internet over gegoogeled en krijg alleen een review in een of andere vreemde taal waar babbelvis geen touw aan vast kan knopen bij mij (ligt dit aan mij of....).
Ligt aan jou vermoed ik - die 'vreemde taal' is gewoon Spaans, wereldtaal #3 om precies te zijn, te zien aan de .cl extensie vermoedelijk het Chileense dialect ervan :z

Nu is Spaans allerminst mijn eerste (of tweede of derde of vierde of vijfde etc.) taal, maar met een beetje middelbare school Frans en Latijn, gecombineerd met het feit dat je al weet waar het ongeveer over gaat moet je hier wel iets zinnigs uit kunnen bakken:
Conclusión
:
En resumen, el gabinete me dejó una impresión bastante positiva, pues lo hallé bastante atractivo, facil de trabajar con el y con una fuente de poder de buena calidad (la cual cuenta con garantía de 1 año).

El botón de encendido proporciona un agradable detalle estético, al actuar también como luz piloto:

Los aspectos que no me gustaron son principalmente el acabado lustroso del plástico porque es muy difícil de mantener aseado y las puertas abatibles para las unidades opticas, las que encuentro que imponen demasiada carga en el mecanismo de la bandeja del lector.

Es una pena que BIP no traiga a Chile al gabinete Asus TA-231, el cual es estructuralmente idéntico a este, pero sin los paneles móviles, como se aprecia en la figura de la derecha. Este modelo, aparentemente, reune las mejores características del TA-210 y el TM-236 en un mismo gabinete.
Iets van:

Conclusie:
Samenvattend deze kast heeft een postief genoeg indruk achtergelaten, met een aantrekkelijke buitenkant, het is makkelijk ermee te werken en de constructie is van een goede kwaliteit (er zit 1 jaar garantie op)
enzovoorts...

Verder zou het handig zijn om deze 'ervaringen' topic echt nuttig te maken door je shop survey text ook hier te plaatsen plus evt pics en andere opmerkingen waar discussie over mogelijk is :)

Oslik blyat! Oslik!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:44
of je haalt em even door babelfish en je krijgt

In summary, the cabinet let to clears positive impression to me, because I found it clears attractive, able facil work with and to source of being of good quality (which counts on guarantee of 1 to year). Detail The ignition button prograpevines an pleasant aesthetic, when also acting like side light: The aspects opticas that Is did not like plows mainly the bright finished one of the plastic because it is very difficult to maintain and the folding doors for the units tidy, those that to encounter that imposes too much load in the mechanism of the tray of the to reader. Pain is one that BIP does not bring to Chile to the cabinet Asus TA-231, which is structurally identical to this, but without the movable panels, ace it is appraised in the appears of the right. This model, apparently, reune the best characteristics of the TA-210 and the TM-236 in a same cabinet. :*)
Pagina: 1