Hoi,
Ik ben op zoek naar een andere case en kwam de Asus TA-210 tegen. Wordt standaard geleverd met een 380 Watt voeding. Mooi budget kastje met een enorm mooi design dus. Maar, niemand schijnt ervaring te hebben met dat ding
Heb het halve internet over gegoogeled en krijg alleen een review in een of andere vreemde taal waar babbelvis geen touw aan vast kan knopen bij mij (ligt dit aan mij of....).
Hier zoeken met de code van de zilveren versie (TA-212) levert welgeteld 1 nuttig berichtje op helaas, dat hij bijna niet in NL te krijgen is. De rest is "ik schrijf een review" om vervolgens nergens een review te kunnen vinden.
het gaat om deze review: klikkerdeklik
en deze case:
Kortom: Is er iemand met ervaring met de Asus TA-210? Elke inbreng is welkom
Ik ben op zoek naar een andere case en kwam de Asus TA-210 tegen. Wordt standaard geleverd met een 380 Watt voeding. Mooi budget kastje met een enorm mooi design dus. Maar, niemand schijnt ervaring te hebben met dat ding
Hier zoeken met de code van de zilveren versie (TA-212) levert welgeteld 1 nuttig berichtje op helaas, dat hij bijna niet in NL te krijgen is. De rest is "ik schrijf een review" om vervolgens nergens een review te kunnen vinden.
het gaat om deze review: klikkerdeklik
en deze case:

Kortom: Is er iemand met ervaring met de Asus TA-210? Elke inbreng is welkom
[ Voor 18% gewijzigd door plukke op 19-05-2005 21:14 ]