Toon posts:

Msn border problem en waarschijnlijk meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers, mijn probleem is het volgende...

van de ene dag op de andere is het niet meer mogelijk om die rand rond mijn gespreksvensters van msn weg te krijgen, de button daarvoor staat er gewoon niet meer. Heb al vele malen gehoord: herinstalleer msn , check op virussen , check op adware etc , update je videokaartdrivers. niets heeft tot nu toe geholpen. :|
Merkwaardig is ook dat bij een andere tool , Eyeball, er opeens 2 scrollbars staan.
Ik kan hieruit enkel besluiten dat er wat meer aan de hand is dan 'een foutje met msn' en daarom hoop ik hier iemand te vinden die weet wat er zou kunnen schelen.

mijn details:
msn versie: 6.2 + messenger plus laatste versie
msn probleem: http://users.pandora.be/ThaChillplace/forum/msnprob.png
eyeball probleem: http://users.pandora.be/ThaChillplace/forum/eyeb.png

ps: gelieve berichten zoals 'pff msn , neem X ...' achterwege te laten.ik zoek een oplossing voor mijn probleem, geen discussie over het al dan niet goed zijn van msnmessenger. dank! ;)

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Hmm... interesting.

Het enige wat ik kan verzinnen is dat je je windows-theme even wisselt en kijkt of dat effect heeft. Ik heb verder echt geen ideeën, sorry :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:06:
Hmm... interesting.

Het enige wat ik kan verzinnen is dat je je windows-theme even wisselt en kijkt of dat effect heeft. Ik heb verder echt geen ideeën, sorry :)
nja hebk ook al geprobeerd , daar heeft 't dus niet mee te maken. Blijkbaar is het niet echt een probleem dat al veel voorgekomen is.. :?

Verwijderd

Topicstarter
heb zelfs msn 7 eens geïnstalleerd en heb nog altijd hetzelfde probleem |:(

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:35

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Gebeurt het ook in andermans gebruikersprofiel?

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

Verwijderd

Topicstarter
ucchan schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:48:
Gebeurt het ook in andermans gebruikersprofiel?
jeap! volgens mij ligt het dus duidelijk NIET aan messenger maar aan iets anders :s

Verwijderd

Misschien ligt de oorzaak bij een ander op de pc geïnstalleerd programma. Zelf heb ik een keer gehad dat de MSN Messenger icoontjes voor elk contact regelmatig verdwenen waren uit de contactlijst na installatie van Photoshop.
Wanneer deed dit probleem zich voor het eerst voor? Heb je toen toevallig tegelijkertijd of vlak daarvoor iets anders op je PC gezet of een wijziging uitgevoerd?

Aangezien het me niet zou verbazen als de oorzaak van zoiets als diet bij adware ligt zou ik daar in ieder geval ook even grondig op controleren. En misschien kun je een reg cleaner tooltje loslaten op je pc. Ik weet zo niet welke goed zijn, misschien heeft iemand anders ervaringen. Voor spyware / adware controle: Microsoft AntiSpyware - Lavasoft Ad-Aware - Spybot Search & Destroy.

Wellicht is System Recovery een uitkomst.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 04:32:
Misschien ligt de oorzaak bij een ander op de pc geïnstalleerd programma. Zelf heb ik een keer gehad dat de MSN Messenger icoontjes voor elk contact regelmatig verdwenen waren uit de contactlijst na installatie van Photoshop.
Wanneer deed dit probleem zich voor het eerst voor? Heb je toen toevallig tegelijkertijd of vlak daarvoor iets anders op je PC gezet of een wijziging uitgevoerd?

Aangezien het me niet zou verbazen als de oorzaak van zoiets als diet bij adware ligt zou ik daar in ieder geval ook even grondig op controleren. En misschien kun je een reg cleaner tooltje loslaten op je pc. Ik weet zo niet welke goed zijn, misschien heeft iemand anders ervaringen. Voor spyware / adware controle: Microsoft AntiSpyware - Lavasoft Ad-Aware - Spybot Search & Destroy.

Wellicht is System Recovery een uitkomst.

Succes!
Bon. Ik heb dus alle voorgestelde tools ge-installed. Mijn Registry-tool heeft idd wel wat nest gevonden, maar 't was vooral keys van programma's die niet meer bestonden etc , niets speciaals dus. Heb die mikeysoft Microsoft antispyware ook s installed , en die heeft 1 iets gevonden die totaal nix met messenger te maken had , voor de rest nix gevonden. Ad-aware nog s zen werk laten doen dan , nix gevonden. Overbodige nest van mijn pc gegooid met toolke , temp etc , ....

zit nog altijd met mijn probleem. Systeem herstel is ondertussen al te laat want heb het probleem al een tijdje en zin in formateren hebk zeker al niet :|

Ik kan me niet herinneren dat ik iets speciaals zou geïnstalleerd hebben toen ik mijn probleem voor de 1e keer had, nuja 't moet wel iets zijn. Allesinds toch bedankt voor de moeite Sjoerd :)

Iemand anders die nog een ander idee heeft ?? Ik kom er namelijk niet meer uit ... :?

[ Voor 3% gewijzigd door pasta op 28-05-2005 16:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb mail gestuurd naar messenger-support team, en die raadden mij aan om messenger plus te de-installeren , omdat dat geen windows software is. Zever! Ik stuur weer datk alles gedaan heb wat ze gezegd hadden , dan sturen ze mij terug dat ze mij niet kunnen helpen en dat ze meer info nodig hebben over welke brower , mailclient etc ik gebruik ........ :?

dikke zever dat support team met hun domme template mailkes :(

Verwijderd

Denk niet dat MSN Support iets gaat toevoegen :p

Als je er echt van af wilt kun je denk ik beter even back ups maken en een format over je harddisk heen halen...
Pagina: 1