Ik kan nergens in het bios de Power en Chassis fan 2 waardes uitlezen. Nu vind ik dat niet zo'n probleem. Maar het gaat ook niet met een programma als Everest. De zodra ik de desbetreffende fan van PWR of CHA2 afhaal en op CHA1 of de CHIP fan aansluiting aansluit komt er wel wat te staan. (Voor de duidelijkheid, ik heb gewoon deze 2 aansluitingen, maar die zijn niet terug te vinden in de Hardware Monitor van de bios).
Dit alles vind ik niet eens zo erg als QFAN gewoon had werkt voor PWR&CHA2. Maar de fan in mijn voeding en de outtake chassis fan draaien op volledige snelheid. Heeft iemand een idee hoe ik kan zien of dit een hardwarematige tekortkoming is (gewoon geen meting op deze aansluiting) of een bios te kortkoming en dat dit later nog wordt ingebouwd in een bios update.
BTW: ik draai de nieuwste final (1003)
Dit alles vind ik niet eens zo erg als QFAN gewoon had werkt voor PWR&CHA2. Maar de fan in mijn voeding en de outtake chassis fan draaien op volledige snelheid. Heeft iemand een idee hoe ik kan zien of dit een hardwarematige tekortkoming is (gewoon geen meting op deze aansluiting) of een bios te kortkoming en dat dit later nog wordt ingebouwd in een bios update.
BTW: ik draai de nieuwste final (1003)