Toon posts:

TV-Kaart op PiP/PbP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu de Dell 2405 en nu wil ik een tv kaart kan kopen alleen nu vraag ik me af of ik dan tv kan kijken met behulp van picture in picture of picture by picture.

Is dit mogelijk en hoe?
Bij voorbaat dank, Vincent

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 08:46
Voor zover ik weet heb je voor PiP en PbP altijd twee tuners nodig. In de meeste gevallen heeft een tv kaart maar één tuner.

Er zijn echter, denk ik , ook modellen met twee tuners (denk een aantal van de hogere nummers uit de Haupage PVR-reeks?).

Denk dat, als je dit erg belangrijk vindt, je best voor een kaart gaat die dit uitdrukkelijk vermeldt (twee tuners, PiP mogelijk), of voor twee kaarten en een software-oplossing.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik bedoel iets anders,
Ik wil op het ene scherm met PiP/PbP mijn desktop zien (dus kunnen internet oid) en met de andere tv kijken, dus dan heb ik maar 1 tuner nodig toch?
Zou het dan kunnen?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 21:20

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:30:
Nee ik bedoel iets anders,
Ik wil op het ene scherm met PiP/PbP mijn desktop zien (dus kunnen internet oid) en met de andere tv kijken, dus dan heb ik maar 1 tuner nodig toch?
Zou het dan kunnen?
Dit kan gewoon, het scherm waar je TV in te zien is kan je zo groot (of klein) maken als je zelf wilt en met de rest van het scherm kan je doen wat je wilt (Word, Internet, etc).

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden