Gezocht: PCI Low Profile VGA Kaart met DVI/TV-OUT

Pagina: 1
Acties:

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:59
Zoals in de titel al vermeld staat ben ik op zoek naar een PCI Low Profile VGA Kaart met DVI of TV-OUT (liefst en). Ik zoek deze kaart voor een HP dc 5000 sff (small form factor). HP heeft wel zo'n kaartje, maar dat ding kost 200+ euro. Ik heb al enige dagen de pricewatch en google doorgestruint met weinig resultaat. Heeft iemand enig idee waar ze zoiets verkopen voor een bedrag rond de 50 euro?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-08 08:06

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Radeon 7000 heb ik wel eens low profile gezien, volgens mij met tv out.. Ook Riva TNT2's vroeger, alleen lijkt me DVI en TVout daarop niet aanwezig.. DVI en TV out wordt denk ik lastig als je het low profile en goedkoop wilt houden. Ik vind dit eigenlijk een beetje een zoek vraag, wat heb je zelf al opgezocht?

Is dit nix? Is GF4MX, Low-profile,PCI,TVout,dsub.

[ Voor 180% gewijzigd door Ultraman op 20-05-2005 13:05 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

hp verkoopt zelf matrox g550 in low profile uitvoering voor meerdere monitoren.

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
een geforce 5200 pci versie van creative. heeft tv-out en vga out. en is low profile en passief gekoeld

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

De Ati Radeon 9200 / 9250 zijn in PCI leverbaar, zijn in low-profile leverbaar, en hebben dan ook nog eens DVI + TV-Out (Club3D spul).

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:59
Die ATI lijkt me wel wat.. vanmiddag maar eens even naar Salland Automatisering bellen.
Thanks!

Eeh, weet je ook een bedrijf dat die dingen levert? Iedereen heeft deze:
http://www.club-3d.nl/dis...hp?ordercode=CGA-9258PTVD

[ Voor 126% gewijzigd door BCC op 20-05-2005 13:12 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1