Toon posts:

Psion synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een psion series 5, maar nu wil hij de contactpersonen onder Outlook 97, NT4, niet goed synchroniseren met de Psion. De veldnamen op de Psion verschillen wel van de standaard veldnamen binnen Outlook, maar wanneer ik de verschillende veldnamen van de Psion koppel aan de veldnamen binnen Outlook pakt hij bij de synchronisatie alleen maar achternamen en email-adressen. Waarom pakt hij ook niet de rest van de gegevens? (adressen, tel. nrs. , etc..)

Wij kan me helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die me kan helpen?

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:30

winnie

de poes...

Niet zo haastig.
Als het goed is kan je alle velden met elkaar koppen in de setup van de synchronizer. Helaas heb ik mijn series 5 niet bij me, dus ik kan nu niet even de juiste schermnamen geven. Maar zodra je de synchronizer opstart, wordt er ergens de mogelijkheid gegeven om alle velden te koppelen. Overigens heeft outlook wel meer velden dan psion en kan je alleen 1 op 1 koppelen. Daar is ook niets aan te doen (voorveeld: outlook kent werktelefoon, huistelefoon, mobiele telefoon enz, psion alleen telefoon en mobiele telefoon).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 13:35 schreef winnie het volgende:
Niet zo haastig.
Als het goed is kan je alle velden met elkaar koppen in de setup van de synchronizer. Helaas heb ik mijn series 5 niet bij me, dus ik kan nu niet even de juiste schermnamen geven. Maar zodra je de synchronizer opstart, wordt er ergens de mogelijkheid gegeven om alle velden te koppelen. Overigens heeft outlook wel meer velden dan psion en kan je alleen 1 op 1 koppelen. Daar is ook niets aan te doen (voorveeld: outlook kent werktelefoon, huistelefoon, mobiele telefoon enz, psion alleen telefoon en mobiele telefoon).
De veldnamen van de Psion heb ik dus al gekoppeld aan die van Outlook. Namen komen dus niet overeen, maar zijn wel aan elkaar gekoppeld. Toch wil hij alleen maar de namen en emailadressen pakken. Rest laat hij liggen. De gegevens staan dus in de Psion en op de PC komt dus een beperkte contactpersonenlijst terug met te weinig gegevens.... Help...