Toon posts:

een deskundige blik nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 13 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu:
Pentium III 800 (het bestaat nog ja)
P6-VAP-A+ moederbord (meer info heb ik niet over kunnen vinden)
384 MB geheugen
Sapphire Ati Radeon 9800 pro (AGP)
160 GB WD 7200rpm schijf.

die laatste twee wil ik behouden, maar daarbij wil ik:
MSI K8N Neo2 Platinum
Amd thlon 64 3200+
Corsair TWINX 1024 - 3200c2 1024mb kit (2x512)
Zalman 7000 CU koeler of 7700 CU koeler (kweet niet of ze passen op dit moederbord)
en een nieuwe kast: Antec Sonata Lifestyle
(ongeveer 600 euro)

heeft iemand betere ideeen?
ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een heel goed idee....verander je topic titel ns in iets wat bij je vraag past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:53

weebl

YARR!

Kijk, hier kunnen we niet zoveel mee, als je niet verteld wat je met die nieuwe computer wil gaan doen. Als je alleen maar je mail checkt en brieven naar je oma schrijft, dan heb je genoeg aan wat je nu hebt. Maar als je 3D Studio Max, AutoCAD of UT2007 mee wil doen, dan zul je wel iets nodig hebben wat je al bedacht had...

Dus als je ons zou willen vertellen waar die pc voor gebruikt gaat worden dan kunnen we je al meer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:53

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:27:
ik heb een heel goed idee....verander je topic titel ns in iets wat bij je vraag past.
Als ie dat zelf kon was het een goed idee jah, maar alleen een modje kan dat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zit er bij die kast een voeding :? zo nee, dan heb je nog een goede voeding nodig omdat die oude voeding hoogst waarschijnlijk niet zal voldoen voor het nieuwe systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man.. wat een titel :/ en waarom open je 2 dezelvde topics? en waarom post je het uberhaupt niet in het topic dat hiervoor bedoeld is? (hint: search).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 21:34

McFreak

McFraGG de gekste !!

t klinkt allemaal zeer geil
ik zeg altijd.. twijfel niet en koop gewoon, je oog valt er niet voor niets op

btw, persoonlijk houd ik niet van MSI ;)

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Mocht je nog iets meer uit te geven hebben kun je voor de 3500+ venice gaan, die heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je wil upgraden? Neem dan eens een kijkje in het upgradetopic, dat ook in dit subforum zich bevindt. Hierin kan je gerust dit soort vragen stellen en zijn er genoeg deskundigen die wel even een kijkje willen nemen. Wil je toch een afzonderlijk topic openen, zal je een betere topicstart inelkaar moeten zetten dan deze. We willen bijvoorbeeld zien dat je veel zelf hebt uitgezocht, en dat zien we nu nog niet echt. :)

Richtlijnen voor de topicstart kan je vinden in de huisregels van GoT. Het lijkt me handig deze nog even door te nemen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.