Toon posts:

USB stick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik schaam me een beetje dit te moeten vragen, maar...

Ik heb een 128 MB grote USB stick, die je in een USB 1.1/2.0 poort kan proppen en zo media kan overpompen. Iedereen kent het wel.
Ik wil echter een leuke USB stick voor mijn vriendin halen, zodat ze (naar school) wat dingetjes mee kan dragen.
Nou weet ik echter niet welke pagina ik in de pricewatch moet selecteren om die 'normale' USB stickjes te vinden, in plaats van al die rare geheugen-kaartjes enzo! Dat klinkt nogal stom en dat is het ja. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/bloos.gif

Daarnaast; mocht iemand enige adviezen hebben voor een mooie stijlvolle USB stick, laat ze horen! Scheelt mij zoekwerk! :D
Alhoewel de goede pagina in de pricewatch in eerste instantie al een hoop zou helpen.

Alvast bedankt _/-\o_

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/306 ? :P

edit:

Ok, te laat :X :P

[ Voor 29% gewijzigd door Xander op 19-05-2005 20:23 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
In de pricewatch is het flashdisks
Zelf zou ik als tip de Apacer HT203 serie willen geven, erg snel, niet de allerkleinste, maar een robuust design en een geïntegreerde dop die je nooit kan verliezen.
Als je de allerkleinste zoekt, kijk eens naar de PQI Intelligent Stick
[rml][ USB-Stick] PQI Intelligent Stick: Review(tje)[/rml]

[ Voor 28% gewijzigd door Henk007 op 19-05-2005 20:41 ]

Verwijderd

Ik heb in maart een Kingston DataTraveler 256 MB op een computerbeurs (26 EUR) gekocht. Hij is snel, heeft een mooi design, is robuust en er zit 5 jaar garantie op. Een aanrader !

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 20:36 ]

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Henk007 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:25:
In de pricewatch is het flashdisks
Zelf zou ik als tip de Apacer HT203 serie willen geven, erg snel, niet de allerkleinste, maar een robuust design en een geïntegreerde dop die je nooit kan verliezen.
Ligt hier ook thuis, 256mb-versie. Werkt prima & dockingstation is best handig.

United we stand, and divided we fall

Pagina: 1