Excel linking met Word

Pagina: 1
Acties:

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-07 06:48
Hey tweakers,

Ik zit hiermet een probleem. Een kennis heeft in excel een lijst met 1100 namen en adressen,

Naam Adres Straat etc etc

Onder elk van deze staan er dus 1100 gegevens,
Ik moet deze excel bestanden koppelen met word, dus in word moet een soort formule staan zodat telkens als er 1 blad wordt uitgeprint, dat hij de volgende gegevens erbij pakt.

Wat ik dus heb gedaan is het hokje met Naam gelinked in word met excel en ook met adres
Dus wat er nu nog moet gebeuren is dat bij print 1 dat de computer het vakje onder NAAM pakt en dat bij print 2 de computer het vakje daar weer onder, en hetzeldfde bij adressen.

Is dit mogelijk? Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd, ik zoek met spoed een antwoord

alvast bedankt!
Laurens

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

PromoX

Flying solo

Kun je niet gebruik maken van de optie 'Afdruk samenvoegen', waarbij het excelbestand als bronbestand gebruikt wordt?

Dit dus.

[ Voor 34% gewijzigd door PromoX op 19-05-2005 21:37 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:53
ik heb laats word aan excel moeten koppelen, zelfde idee dus. dit kan op de volgende mannier.

[rml][ VBA]Van uit Word data in Excel ophalen[/rml]

vergeet niet de libiry van excel in word toe te voegen of andersom.

**oSheet.Range(cell).value is de mannier op de vell uit te lezen (met mijn code dan).

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-07 06:48
Ja uiteindelijk kwam ik ook bij dat afdruk samenvoegen, had er werkelijk nooit van gehoord maar bedankt he!