Toon posts:

Traaaaaaaaag als dikke .......

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds drie weken Adsl en Telefonie van Tiscali (telefonie Werkt nog niet), de eerste week viel elke keer de internet verbinding weg en heb ik gebeld met de helpdesk van Tiscali die mij vervolgens na veel handelingen in het modem Zyxel 2602H het modem liet resetten (wat ik overigens zelf ook al had gedaan).
Toen werkte zoals gewoonlijk weer alles goed maar na een tijdje viel die weer weg, dus weer gebeld naar de helpdesk die mij voor mij aan de slag zou gaan en ik moest na vijf of tien werkdagen zelf weer contact zoeken voor het resultaat.
Maar na een paar dagen werd de verbinding wel stabiel, alleen als ik nu s'avonds aan het internetten ben heb ik het gevoel of ik weer aan het internetten ben met een 56k modempje zo traag is de boel.
Nu ben ik er van overtuigd dat het s'avond wat drukker is dan overdag maar zo traag is het nog nooit geweest.
Ik ga maar weer eens bellen met de helpdek, als er nog iemand deze problemen heeft reageer dan even (mijn postcode gebied is 2741 Waddinxveen)

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-02 11:58

Hendal.

Chocolate moose

Edit: laat maar.

[ Voor 79% gewijzigd door Hendal. op 19-05-2005 20:35 ]

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

SEAL99: Welkom op GoT.
Over Tiscali Special loopt al een groot topic: Tiscali ADSL + Telefonie.
Dit topic voegt weinig toe en buiten de meldingen van Tiscali klanten die ook een trage verbinding hebben, valt er weinig te discussiëren. Aan de openingspost van een topic worden ook nog wat eisen gesteld, die kun je nalezen in de faq.
Vooral met betrekking tot de keuze van de topictitel raad ik je aan om die even door te nemen :)
Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.