[Hotmail] Kan niet inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zaggy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08 12:59
Hallo, van de ene op de andere dag kan ik niet meer inloggen op hotmail/msn messenger,

Gaim geprobeerd, geeft ook een fout bij authenticeren, help hier op GoT en op MSN en op Google nageplozen,...kom er niet uit.

Iemand dezelfde ervaring?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zal het probleem dan niet gewoon bij Microsoft liggen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08 13:39
Wat zegt die dan ?
Foutmelding?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zaggy schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:47:
Hallo, van de ene op de andere dag kan ik niet meer inloggen op hotmail/msn messenger,

Gaim geprobeerd, geeft ook een fout bij authenticeren, help hier op GoT en op MSN en op Google nageplozen,...kom er niet uit.

Iemand dezelfde ervaring?
Je wachtwoord wel correct? Al is een andere account geprobeerd?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Zaggy
MSN is op het moment volgens de servicepagina gewoon up, ook mijn broertje die ook op Windows XP SP2 en uiteraard dezelfde verbinding zit kan niet inloggen op hotmail, ik vermoed problemen bij mijn provider Solcon -.-

hotmail geeft een timeout op Firefox en Internet Explore "kan de pagina niet weergeven aka 404 , msn:

Afbeeldingslocatie: http://img144.echo.cx/img144/4483/msndown8oc.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Zaggy op 19-05-2005 19:57 ]

• Zaggy
/bump
Modbreak:Op GoT is binnen 24 uur kicken niet aardig tov. de rest van de mensen en daarom niet gewensd. Als het zo enorm veel haast heeft moet je snel een betaalde dienst nemen ipv. Hotmail ;)

[ Voor 96% gewijzigd door F_J_K op 19-05-2005 21:49 ]

Verwijderd

niet kicken binnden 24 uur..
trouwens ik heb het probleem ook alleen dan alleen in outlook (het werkte wel)

• Zaggy
Sorry, kan het ermee te maken hebben dat ik net mijn Windows ge-update heb?

• moeftie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-08 19:15
Ik heb ook problemen:
Ik kan bij m'n ene account wel inloggen. Bij de ander niet.
Door een interne fout kan je verzoek niet worden verwerkt. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.
met in de titelbalk onder andere: http://www.hotmail.msn.co...Cannot+open+UserData+file [knip] +error+%2d710
Daarin staat dus: content=dienice

Ik heb op m'n werkende account vandaag wel een email gekregen waarin staat dat ze de nederlandse accounts gaan verhogen naar 250 MB. Misschien zijn ze dat nu aan het doen?

[ Voor 6% gewijzigd door moeftie op 19-05-2005 21:25 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

moeftie schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:57:
Ik heb ook problemen:
Ik kan bij m'n ene account wel inloggen. Bij de ander niet.

[...]

met in de titelbalk onder andere: http://www.hotmail.msn.co...Cannot+open+UserData+file [knip] +error+%2d710
Daarin staat dus: content=dienice

Ik heb op m'n werkende account vandaag wel een email gekregen waarin staat dat ze de nederlandse accounts gaan verhogen naar 250 MB. Misschien zijn ze dat nu aan het doen?
Je geeft aan dat je ene account wel werkt, de ander niet. Het probleem ligt dan waarschijnlijk bij Microsoft. Denk zelf even na man ;)
Zaggy schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:53:
MSN is op het moment volgens de servicepagina gewoon up, ook mijn broertje die ook op Windows XP SP2 en uiteraard dezelfde verbinding zit kan niet inloggen op hotmail, ik vermoed problemen bij mijn provider Solcon -.-

hotmail geeft een timeout op Firefox en Internet Explore "kan de pagina niet weergeven aka 404 , msn:

[afbeelding]
Ik kan je niet helemaal volgen, ik probeer het even op een rijtje te zetten:
- Je kan niet inloggen op msn nog op een alternatief, van de ene op de andere dag
- Je hebt meerdere accounts geprobeerd?
- Je hebt op de zelfde verbinding op een andere pc het ook geprobeerd?
- Daarnaast kan je niet bij www.hotmail.com of www.hotmail.nl komen? Time-out error?

Een paar gokjes:
- Je zal moeten wachten, het probleem ligt niet bij jou
- Je kan proberen zonder firewall of virusscanner, eventueel in veige modus van windows
- Heb je al eens gescand op troep op je pc? (virussen/malware/trojans/andere zooi)
- Ping eens naar hotmail
- Kijk eens in je host-file en kijk of het ip of www van o.a. hotmail er instaat
- Probeer eens in te loggen op webmessenger

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Zaggy
Probleem ligt bij mij provider (Solcon), heb gebeld, bekend probleem door implementatie van een nieuw filter systeem, fixje gekregen voor msn/hotmail, nou nog WoW account management, ga wel naar een kennis zonder bagger filter

**locked**

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

nou ik vind het wel vreemd:

MS heeft de inlog methode veranderd (en kopete en amsn zijn dus echt eruit gekickt):

zie http://www.kde-forum.org/...4f9bf9aa5619d73d2c380b3b2

en dan vooral dit:
The MSN servers were upgraded today or yesterday. Kopete used an old authentification method and this no longer works. See http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=105929 for more information.

Isn't it annoying the way that they "upgrade" their servers and block out third party apps. In an ideal world, IM programs would work and they would interoperate. They merely frustrate their users as they stand.
Denk dat het niet alleen aan je ISP ligt\lag ;)
Pagina: 1