---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
De andere heeft een collega volgens mij pas geleden toevallig al geregeld.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
De belangrijkste was eerlijk gezegd ook dat de datum geupdate bleeft en dat evt. het aantal replies correct bleef. Aliassen zijn niet zo nuttig als ze zo snel wegzakken als ze nu doenchem schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:39:
De maker van de alias gelijktrekken aan de topicstarter vindt ik geen optie, dat is gewoonweg niet correct
De andere heeft een collega volgens mij pas geleden toevallig al geregeld.
Zoek en kom erachter; dan hoef je een dergelijke vraag hier niet te stellen?ThunderNet schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:40:
Misschien domme vraag, maar wat bedoelen jullie precies met een alias?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik weet wel wat het woord alias betekendSpider.007 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:45:
Zoek en kom erachter; dan hoef je een dergelijke vraag hier niet te stellen?
Maar in de zin dat jullie nu bedoelen niet.
http://gathering.tweakers...ta%5Bq%5D=alias&where=GoT
Dit leidt ook niet tot de alias waar jullie op doelen? Althans lijkt me niet dat jullie op CounterStrike doelen
[ Voor 5% gewijzigd door ThunderNet op 19-05-2005 19:52 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
buit is binnen sukkel
Ok dankjeripexx schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:53:
Bekijk de topic listing van Webdesign & Graphics maar eens (boveste "topic" is een alias)
kijk, daar komen we mee verder, nou weet ik het ookripexx schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:53:
Bekijk de topic listing van Webdesign & Graphics maar eens (boveste "topic" is een alias)
die spider heb je ook nix an
MSI GX660R for the win!
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Misschien is het handig om een uitbreiding te maken op de huidige aliassen. Volgens mij is het handig om een named allias te kunnen maken.
bv.
bovenste topic in de WG is een alias naar een ouder topic
dit is de link: gathering.tweakers.net/forum/list_messages/936709/last
terwijl het mooier zou zijn als je naar bv. http://gathering.tweakers...t_messages/groeps_project
Als je gebruik maakt van named aliases, dan is het makkelijker mbt. FAQ's en Grootte topics die uit meerdere delen bestaan.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
---
Dit topic is gesloten.