Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Backdoor.Superstar.21

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mense ik heb laatst een trojan genaamd backdoor.superstar.21 op mijn computer gekrege en nu is hij er met geen mogelijkheid eraf te krijgen.... :? en bij google of forums valt er ook niks over te vinden.. hebben jullie er misschien wat info over? alvast bedankt :)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik zou eerst eens vertellen wat je voor systeem hebt .... en wat je al hebt ondernomen. Denk niet dat iemand je anders serieus gaat helpen ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je toevallig nog virusscannen :?
Draai dan een virusscan, en een online scan voor de zekerheid.

Om welke OS gaat het :?
volgende keer dit goed doornemen : Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten :)

[ Voor 30% gewijzigd door Outerspace op 19-05-2005 19:30 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
sorry:P kheb me pas nu net op dit forum aangemeld.. maargoed avast vond hem in mijn system32 map en hij kon hem niet verwijderen en ewido ook niet.... kheb trouwens XP sp 1 p4 2,8 ghz

Verwijderd

Topicstarter
virusscannen werkt nog goed en heb ik ook al geprobeerd maar die vinden hem niet :?

Verwijderd

Topicstarter
ad-aware, spybot, avast geen één kan hem verwijderen...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Start eens op in veilige modus met netwerkmogelijkheden, ga dan naar www.bitdefender.com en doe een online scan (links onder). Verwijdert veel zooi, beperkt zich zeker niet tot virussen in heel strikte zin.

Verwijderd

Topicstarter
ok ik zal het proberen bedankt :)

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:34:
ad-aware, spybot, avast geen één kan hem verwijderen...
Ten eerste: welkom op GoT :)

Ten tweede: met dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif kan je je bericht wijzigen, zodat je niet iedere keer een nieuwe post hoeft te maken

Ten derde: Adaware en SpyBot zijn spyware scanners, geen virus scanners. Probeer eens een online virus scanner als je geen echte virus scanner hebt.

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

als je zegt dat ie een online virusscan moet proberen geef hem dan ook een voorbeeld
http://housecall.trendmicro.com/

misschien handig om van te voren al de plugin te downloaden ik weet niet of dat in veilige modus gaat

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
zo... bitdefender heeft um verwijdert:) 2 bestanden waren ermee geinfecteerd mee in system32 (daar ook alleen in gezocht)... maar toch begrijp ik niet wat die trojan voor gevolgen heeft als hij niet gezien was.. op google staat er niks van en op forums ook niet maargoed..

Nog bedankt voor jullie hulp ;) kzal zeker op dit forum blijven voor als ik problemen heb

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 19:55 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hoi Hagem,

Dit is niet echt wat we verwachten van een topicstart in Beveiliging & Virussen, ik mis namelijk een hele hoop informatie. Lees Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten nog eens goed door.

Je zou overigens even kunnen controleren met HijackThis of er nog verdachte processen draaien. Als je het niet zeker weet, zou je Jotti's online malware scan kunnen gebruiken om even de file te scannen om er zeker van te zijn. ;)

Hoe dan ook, in de huidige vorm is het een beetje gissen wat je allemaal geprobeerd hebt enzo, daarom doe ik je topic op slot. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.