[Trojan] A0004194.exe

Pagina: 1
Acties:

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:03
Ik heb vandaag 3x de melding gekregen over dit virus:

C:\System Volume Information\_restore{1C5E786E-519A-4A1E-AE91-B72511645535}\RP35\A0004194.exe

Symantec kan het niet verwijderen, en op google kan ik er niets over vinden :X Iemand een idee hoe ik hem kan verwijderen, de map _restoreetc kan ik ook niet vinden, system volume information is leeg.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

System Restore uitschakelen en herstarten ;-)

Dan weer als je denkt het nodig te hebben System Restore activeren!

There is no place like ::1

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik krijg wel hits als ik zoek ;)
virus and C:\System Volume Information\_restore

Zoek daar eens tussen, en doe eens een online scan :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Di's winxp neem ik aan :) home of pro ? Voeg bij eigenschappen, rechtenbeveiliging eens een administrator toe en haal die a0004194.exe door de JottiScan bovenaan de pagina daarna de output hierzo plakken svp.

[ Voor 15% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 19-05-2005 19:02 . Reden: xp-n00b enzo, en /laat ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:03
eigenschappen,beveiliging? Waar :D

De file zelf kan ik btw niet vinden, die map is onzichtbaar. Ook als ik aanvink dat hidden files en system files unhidden moeten zijn.

Winxp pro ja.

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het schijnt zo te kunnen...

deze computer --> rechtermuisknop --> eigenschappen --> systeemhersel --> op alle stations uitschakelen --> hij gooit alle dingen in die map weg en nu kan je het weer aanzetten en het schijnt weg te zijn...
Pagina: 1