Net nieuwe PC in elkaar geflanst... CPU op MSI Pro 2 mobo gedrukt... booten... niets...
4 rode ledjes... terug naar de winkel andere CPU opgehaald... booten... YES
Ik heb het ook gehad..
Reset het bios eens met de jumper.. Dat hielp bij mij al.
MSI bordje zuigt echt erg.. boot niet eens meer op 850 terwijl CPU op ASUS bord op 1 Ghz draait!!!!
Wat heb je gedaan voordat de cpu dit deed?
Je moet er als laatst vanuit gaan dat er iets stuk is, dat kan je een hoop poen schelen.
Een cpu gaat al helemaal niet zo snel stuk.
het laatst had ik mijn CPU ontdana van die vage stukje schuim die er op daten want die belemmerde de koeling, daarna bootte die ook, en een stuk koeler! meteen 30 gradne omlaag en toen wastie nog maar 33 graden... daarna weer rebooten: dood.
Die van mij ging ook kapot. zie onderstaande. Maar ik was aan het krassen en tekenen geweest op me processor. TIP: Sloop alle onderdelen uit je pc. behalve wat hoognodig is, en check of processor en videokaart en geheugen er goed inzitten. Alles er even uit halen en er weer in doen. Dan hopen dat ie het doet, anders.tja....
Mwa, ik heb net een nieuw mobo, en de vorige was al defect, dus ik denk dat het nu echt de CPU is hoor... maar wie woont er in Zutphen en heeft een K7 plank? dan kannik het effe testen voor ik er mee naar Zwolle ga....