Toon posts:

Diablo II voor de Mac?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit een beetje met een warhoofd hieromtrent... Klopt het dat alle versies die heden ten dage te koop zijn zowel voor Mac als voor PC geschikt zijn? Ik zoek namelijk een pack met Diablo II erin én de uitbreiding (Lord Of Destruction), zoals deze versie hier.

Nu heb ik gemaild naar die winkel met de vraag of die versie op een Mac gedraaid kan worden, maar hun antwoord was neen 8)7

Ik snap er niet veel meer van... Kan iemand klaarheid scheppen?

Anyways ik zou dus aan een Mac versie van dit spel + de uitbreiding moeten geraken, in een winkel bij voorkeur in Gent of aan de kust.

Alvast bedankt voor jullie hulp! _/-\o_

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb het spel + uitbreiding en er staat op dat ie ook voor de Mac geschikt is.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik verplaats je topic even naar SPV omdat dit een vraag is en ik pas de topictitel een beetje aan :)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:32:
Ik heb het spel + uitbreiding en er staat op dat ie ook voor de Mac geschikt is.
Hmm ok ik zal toch es langsgaan bij die winkel en op de verpakking neuzen want ik vrees dat de verkoper er nog minder van kent dan ik }:O

Ik heb net gehoord van een andere winkel dat de battlechest afgeschaft is? Iemand die dit kan bevestigen?

PS. En bedankt om het topic te verplaatsen ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:38:
[...]

Hmm ok ik zal toch es langsgaan bij die winkel en op de verpakking neuzen want ik vrees dat de verkoper er nog minder van kent dan ik }:O

Ik heb net gehoord van een andere winkel dat de battlechest afgeschaft is? Iemand die dit kan bevestigen?

PS. En bedankt om het topic te verplaatsen ;)
Wat is Battlechest? bedoel je Battlenet? dat bestaat nog in ieder geval.

Verwijderd

Dit zijn toch simpele Google vragen? Ik vond je antwoorden meteen.
na 1 sec. Googlen kwam ik erachter dat Battlechest iets is van Diablo 2.
De 1e link was overigens een link naar een Mac Forum, over Diablo 2. Misschien handig? ;)

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

RoD schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:39:
[...]
Wat is Battlechest? bedoel je Battlenet? dat bestaat nog in ieder geval.
Aan de overkant van de plas kun/kon je een pakket kopen waarin D1, D2 en D2:LoD zit samen met nog een stel strategy guides enzo (zelfde idee als de WC3 battlechest). Om een of andere reden heeft Vivendi (al vorig jaar) besloten dat deze kit niet verkocht zal worden in Europa (iig niet in de Benelux).

Er is overigens wel binnenkort een Diablo 2 Gold met D2 en D2:LoD. Dimension Plus heeft m op dit moment als preorder in het assortiment zitten, dus misschien moet je hier maar eens even kijken.

Overigens zijn D2 en D2:LoD ook nog los in budgetuitvoering te koop... alleen zijn ze dan gezamelijk iets duurder dan in de Gold variant. Zelfs D1 is nog verkrijgbaar ;)

Daarnaast zijn zover ik weet D2, D2:LoD, SC, SC:BW én WoW allen geschikt voor PC als Mac, dus die lui bij die winkel weten absoluut niet waar ze over praten :)

[ Voor 3% gewijzigd door mindcrash op 19-05-2005 21:55 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• RoD
  • Niet online

RoD

mindcrash schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:53:
[...]

Aan de overkant van de plas kun/kon je een pakket kopen waarin D1, D2 en D2:LoD zit samen met nog een stel strategy guides enzo (zelfde idee als de WC3 battlechest). Om een of andere reden heeft Vivendi (al vorig jaar) besloten dat deze kit niet verkocht zal worden in Europa (iig niet in de Benelux).

Er is overigens wel binnenkort een Diablo 2 Gold met D2 en D2:LoD. Dimension Plus heeft m op dit moment als preorder in het assortiment zitten, dus misschien moet je hier maar eens even kijken.

Overigens zijn D1, D2 en D2:LoD ook nog los in budgetuitvoering te koop... alleen zijn ze dan gezamelijk iets duurder dan in de Gold variant.

En daarnaast zijn zover ik weet D2, D2:LoD, SC, SC:BW én WoW allen geschikt voor PC als Mac, dus die lui bij die winkel weet absoluut niet waar ze over praten :)
Aha :)

Ik heb verscheidene winkels gezien die zowel de gewone versie als de uitbreiding verkochten voor een klein prijsje, dus daar kun je sowieso ff naar kijken.
Bijvoorbeeld www.winkelwijs.nl (tenminste, de vorige keer dat ik er keek)

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
mindcrash schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:53:
[...]
Lijkt me sterk hoor, ik heb al ruim 3 jaar een Battlechest hierzo liggen _/-\o_ D1, D2 D2LoD, en een Strategieguide van 1.07 8)7

Heeft me toendertijd nog een flinke speurtocht opgeleverd, uiteindelijk heeft Dixons in Delft (In De Hoven hem besteld, kostte me €39,95 :) Geld meeeer dan waard :*)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Jup, hij kan gewoon op de Mac ;)
Heb m hier liggen en er staat op: Geschikt voor PC en Mac
Mn broertje heeft de uitbreiding er van liggen die ook voor de Mac is.
En ja, ik heb ook de BestSeller Series :p 10 euro @ lokale cd-winkel

Owja, heb ff specs bij ge-edit :P

Mac:
G3 processor - Mac OS 8.1 or higher - 64 MB Physical Ram + Virtual memory - 650 MB Available hard-disk space - 4x CD-Rom - Video support for 256 color display

Dat zijn dan de "minimale" systeemeisen, maar lijkt me wel dat je dat hebt of hoger (spel is uit 2000-2003)

@ stevenv
Owja, dat is idd de goede voorkant, al heb ik rechtbovenaan dat rondje niet en heb ik linksboven Complete Free over Internet (lijkt mij dat nou logisch of niet? :P)

[ Voor 56% gewijzigd door DJKroon op 22-05-2005 00:02 . Reden: Specs erbij ;) ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:44:
Dit zijn toch simpele Google vragen? Ik vond je antwoorden meteen.
na 1 sec. Googlen kwam ik erachter dat Battlechest iets is van Diablo 2.
De 1e link was overigens een link naar een Mac Forum, over Diablo 2. Misschien handig? ;)
Wel eh... Dat wist ik natuurlijk wel. En ik heb me rot gegoogled, en de site van Blizzard buitenstebinnen gekeerd voor ik naar hier kwam met m'n vraag.
DJKroon schreef:
Jup, hij kan gewoon op de Mac ;)
Heb m hier liggen en er staat op: Geschikt voor PC en Mac
Mn broertje heeft de uitbreiding er van liggen die ook voor de Mac is.
En ja, ik heb ook de BestSeller Series :p 10 euro @ lokale cd-winkel
Aha, da's erg fijn nieuws! :)

Ik laat in ieder geval weten of die verkoper inderdaad niet wist waarover hij het heeft B)

Hulde! _/-\o_

• RoD
  • Niet online

RoD

Als ik op Google zoek naar Diablo 2 + Mac vind ik toch 881000 hits :>
Misschien dat er een paar handige sites tussenzitten :P

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, bij Proxis verkopen ze deze pack ook: klik (tenminste, als de foto klopt).

Als je goed kijkt zie je linksonder staan "PC/MAC CDROM".

Het vraagstuk blijkt opgelost :)

Bedankt voor de hulp!

Verwijderd

sorry voor het bumpen, maar dit is het meest recente topic geloof ik.

Bij diablo2 op de mac (imac g4) kan ik het spel wel opstarten maar kloppen de kleuren niet.
het opstart scherm met Diablo II op het scherm is 'gehusseld' .
Videokaart is ATI Radeon nog wat, zat in redelijk nieuwe pc.

Iemand een idee hoe ik dit aan moet passen?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Voorzitter: zou je zo vriendelijk willen zijn om Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen eens goed door te nemen en hierna een nieuw topic te openen? :) Jouw probleem sluit namelijk niet direct aan op het probleem van Steven V + dat je een topic van ruim anderhalf jaar oud omhoog kicked.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.