[OS X] Fonts Verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-12-2025
Een vriend van me heeft een MAC G5 met OS X (versie weet ik niet maar het systeem is +/- 1 jaar oud)
Sinds korte tijd heeft hij enkele problemen met de fonts, als hij naar het fontbook gaat loopt er een zandlopertje (o.i.d.) en daarna wordt er niks weergegeven.

offtopic:
specefieker kan ik er niet op ingaan omdat hij het probleem via mail aan me heeft voorgelegd

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Duivenseboy schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:01:
offtopic:
specefieker kan ik er niet op ingaan omdat hij het probleem via mail aan me heeft voorgelegd
Misschien kan je hem verwijzen naar dit forum? Dat praat wat makkelijker...

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:08
Teveel fonts in fontbook is het eerste wat bij me opkomt, al eens gecontroleerd? Font caches al een gedelete?

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Misschien van die goedkope gratis rommelfonts geïnstalleerd? Daar kon mijn fontbook ook niet zo goed mee overweg.

Nog even: heeft ie problemen met Fontbook, of in bepaalde programma's die fonts gebruiken?

[ Voor 30% gewijzigd door RèLF op 19-05-2005 17:22 ]

Obviously you're not a golfer