Hi Tweakers, het zit zo: Ik heb een domein in mijn bezit dat een groot concern wil gebruiken voor een reclame campagne. Deze campagne is onverhoopt al begonnen, zonder dat het bijbehorende domein werkt. Aangezien dit concern alleen het domein op de mailing heeft gezet, weet niemand van de ontvangers van welk bedrijf het is. Het is dus zeer belangrijk dat dit domein gaat werken. Nu ben in gecontacteerd om het domein over te dragen. Hoe kan je dit het beste aanpakken? Wat voor bedragen worden daar tegenwoordig voor neergelegd
.
Nog even wat dingetjes...
- Het domein is compleet generiek en bevat totaal geen verwijzingen naar een bedrijf of produkt
- Ja ik wil er geld voor hebben, ik heb geen trek in moraalridders
- Ik wil ze niet tegenwerken, ik wil het zo snel mogelijk regelen zodat de campagne door kan gaan
- Het is een erg groot bedrijf: moederbedrijf heeft internationaal >300.000 werknemers en is beursgenoteerd in de USA.
Nog even wat dingetjes...
- Het domein is compleet generiek en bevat totaal geen verwijzingen naar een bedrijf of produkt
- Ja ik wil er geld voor hebben, ik heb geen trek in moraalridders
- Ik wil ze niet tegenwerken, ik wil het zo snel mogelijk regelen zodat de campagne door kan gaan
- Het is een erg groot bedrijf: moederbedrijf heeft internationaal >300.000 werknemers en is beursgenoteerd in de USA.