ik heb een probleem, of liever gezegd een optie die ik zoek en die ik niet kan vinden. Ik zoek een optie in dc++ om sources die onder een bepaalde snelheid zitten automatisch te removen. Ik baal er vreselijk van als ik een film ofzo aan het downloaden ben, en ik kom na een paar uur terug bij mn computer, dat ie dan slechts 10% verder blijkt te zijn omdat ie bijna de hele tijd van een user met 200b/s heeft zitten downloaden. Het lijkt me dus een handige (en logische) optie dat je sources die onder een bepaalde snelheid zitten automatisch removed of niet gebruikt. Maar deze optie kan ik niet vinden in DC++. Weet iemand hoe ik dit kan regelen, of is er een andere DC client die dit wel kan?
geen een dc client kan het omdat het van de hubs niet mag. maybe dat hij een limiter gebruikt maar dat mag ook niet. het enigste wat je er volgens mij aan kan doen is het aan een OP de melden en dat die hem laat kikken. doe ik ook altijd en dan word de overlast wel wat minder jah. * DaannO Vind het altijd irri als er een user is die juist die ene file als enigste heeft en dan met 350b/s downd
nee volgens mij snap je het niet helemaal. Het gaat mij juist om files met een heleboel sources maar dat mn client dan toevallig bij die ene slome source blijft hangen, terwijl er 10 snellere sources zijn. Melden aan ops is natuurlijk geen optie in een hub met 8000 mensen, en vind ik onzin ook, van mij mogen er best langzame users in de hub zitten, ik wil alleen niet van ze downloaden. Zie ook niet in waarom het van de hubs niet zou mogen dat je alleen van snelle users wil downloaden, je mag toch zelf je source kiezen zeker.DaannO schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:47:
geen een dc client kan het omdat het van de hubs niet mag. maybe dat hij een limiter gebruikt maar dat mag ook niet. het enigste wat je er volgens mij aan kan doen is het aan een OP de melden en dat die hem laat kikken. doe ik ook altijd en dan word de overlast wel wat minder jah. * DaannO Vind het altijd irri als er een user is die juist die ene file als enigste heeft en dan met 350b/s downd
Het programma Revconnect (www.revconnect.com) is een aangepaste dc++. Deze kan downloaden van meerdere gebruikers tegelijk. Misschien wat voor jou?
cool het werkt_Oldie_ schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:53:
Het programma Revconnect (www.revconnect.com) is een aangepaste dc++. Deze kan downloaden van meerdere gebruikers tegelijk. Misschien wat voor jou?
werkt het echt zo vlekkeloos als dat het eruit ziet? (Lees: heeft een film als hij van 10 verschillende sources is gedownload na afloop nog steeds dezelfde checksum/TTH als het orrigineel? Bij bijv. kazaa ging dit in de praktijk nog al eens fout.)
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 16:14 ]
ja, hij doe aan sfv checking.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:07:
[...]
cool het werktfantastisch man, tnx!
werkt het echt zo vlekkeloos als dat het eruit ziet? (Lees: heeft een film als hij van 10 verschillende sources is gedownload na afloop nog steeds dezelfde checksum/TTH als het orrigineel? Bij bijv. kazaa ging dit in de praktijk nog al eens fout.)
Ik ben trouwens een tijdje geleden weer overgestapt naar dc++ omdat Revconnect (0.674c) helaas niet helemaal stabiel werkte. Hoe is de stabiliteit bij jou?
op het begin crashte hij meteen, maar dat kwam denk ik omdat ik alle config/hash/queue files van mn dc++ naar de revdir had gekopieerd, en dat was niet helemaal compatible. Maar op het moment loopt ie als een treintje:
[ Voor 34% gewijzigd door Spider.007 op 20-05-2005 09:02 ]
Verwijderd
Kan iemand me opweg helpen met het gebruik van meerdere downloads van 1 file (dus tegelijk 1 bestand van meerdere users leechen).
Ik zie bij de Revconnect start niets anders dan een normale DC++ client dus waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd...
Ik zie bij de Revconnect start niets anders dan een normale DC++ client dus waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd...
Pagina: 1