Hoe maak je ze los? Ik heb et geprobeerd maar geen succes.
Het is een Geforce 4 MX 420 64 MB
Iemand die me kan helpen?
Het is een Geforce 4 MX 420 64 MB
Iemand die me kan helpen?
Verwijderd
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
PSN: djmurcielago
Dit is natuurlijk vrij zinloos, Saanev, hier heeft de topicstarter niks aan.Sjibble: dit hangt helemaal af van het gegeven welke videokaart je hebt: jouw MX 420 zal een kleine heatsink hebben die of vastgeschroefd, of met pinnen vast zit. In dat laatste geval moet je de pinnen eruit 'drukken' met iets duns van de ene kant, dan komt de koeler vanzelf los met een beetje draaien.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:28:
[eigenwijsmode]
Moet dat ding nog heel blijven?
Zonee, lomp doen
[eigenwijsmode]
Andere manier kan ik zo niet bedenken.
[ Voor 25% gewijzigd door GoT op 19-05-2005 18:43 ]
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
De Nederbelg !
U vraagt, wij antwoorden.
Verwijderd
door in te pakken (luchtdicht) en na tig uur eruit halen, platte kop ertussen en wrikken maar, het kan krakenMeMoRy schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:48:
Was er niet een (risicovolle) manier om lijm los te krijgen door hem eerst in de vriezer te leggen?
Eerst zoeken voordat je het doet, zodadelijk breekt je core!
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
[ Voor 3% gewijzigd door Foxfire op 21-05-2005 07:40 ]
Dat dan weer wel......
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq