[Counter-Strike: Source]10FPS

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 11:21
Ik heb de illegale versie van CSS en sinds kort krijg ik niet meer dan 10fps (dit zie ik door net_graph 3 in console in te typen).

Ik speel het op de Acer Aspire 1710 (die met dat 17" scherm ja :P), maar ook op mijn vaste PC (p4 1.5ghz) krijg ik maar 10FPS.

Ik heb bij de laptop alle instellingen op laag, en zelfs op 800*600 krijg ik de fps niet hoger.

Het vreemde hieraan is dat het een paar weken geleden nog niet zo was en ik weet neit waar het aan ligt, aangezien ik gister weer geformatteerd heb..

Heeft iemand misschien een idee hoe ik die fps hoger kan krijgen? Want bij 10fps is het niet lekker gamen..

Alvast bedankt!

Edit: Nieuwste directX en de enige drivers (van de Acer site) staan erop..

[ Voor 7% gewijzigd door aaajeetee op 19-05-2005 15:14 ]

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 23:48
Mensen met illegale versies van software helpen wij hier eigenlijk niet. Dit komt omdat er hier dan voor je het weet overal cracks links krijgt en het tech-forum van nu verandert in een warez-forum. Dat willen we eigenlijk niet en daarom helpen we mensen met een illegale versie dus liever niet.

Ik had je toch graag wat tips gegeven maar je hebt er niet bij gezet wat voor videokaart je in je acer laptop hebt zitten. Ja wel een typenummer maar dan moeten wij op gaan zoeken wat voor een videokaart erin zit.

[ Voor 11% gewijzigd door Gody op 19-05-2005 15:25 . Reden: typo ]

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

Het is denk ik een vrij bekend probleem en met een beetje zoekwerk op GoT of google is het wel te achterhalen, ik kan alleen niet echt zeggen dat ik nou trek heb om de moeite voor je te doen aangezien illegale zaken hier niet besproken worden.

@ TS

Het gaat er ook niet om dat het niet ligt aan de illegale versie, dat weet ik ook wel en daarom weet ik ook wat mogelijk een oplossing is. Het gaat erom dat wij niet gaan helpen wanneer jij een illegale versie gebruikt.

[ Voor 33% gewijzigd door aapelite op 19-05-2005 15:49 ]

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 11:21
Het ligt niet aan die illegale versie, aangezien het een paar weken geleden nog vlekkeloos werkte..

ook heb ik sóms wel fps van rond de 40, maar het zakt dan weer snel naar 10..

Ik heb een FX5700 Go in mn laptop, in mijn PC zit een ti4200..

@Aapelite:
Wat is dat nou voor beleid :s

[ Voor 9% gewijzigd door aaajeetee op 19-05-2005 15:55 ]

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat dacht je van een goed beleid.

Koop maar eerst is ff normaal een legaal cdtje.

Verwijderd

en zo is dat. Zeker spellen als CSS en Halflife 2 zijn eigenlijk dingen die je legaal in je kast hebt staan.
Als je vantevoren de Netiquette had doorgelezen had je dit ook gewoon geweten.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik heb de illegale
Vanaf dat stuk verloopt je recht op support. Koop het spel, als het dan nog niet werkt heb je recht tot klagen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.