Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik ben van plan een andere GSM te kopen (ik heb nu een 3210). Ik wil hem gaan gebruiken voor datacommunicatie (en bellen natuurlijk) en daarbinnen vooral om een verbinding te maken met het internet via m'n laptop/PC.

Ik dacht zelf aan een Nokia 6210 of een Siemens S35i.

Welke telefoon (prijs maakt niet uit) is licht klein en heeft de bovengenoemde eisen ?

Groetjes,
McCoy ;)

Verwijderd

NoKia 8210

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
beide

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
6210 is de ultieme telefoon :)

Have a wheelie good weekend!

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Siemens

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:17
Het is leuk dat het zo'n "ja/nee" spelletje hier is, maar ik denk dat onze medetweaker feiten/meningen wil horen waarom je Siemens of Nokia moet nemen.
[mening] Persoonlijk vind ik de 6210 een wereld toestel [/mening].
[feit] Nokia is marktleider en overal in de wereld bekend. If probleem met Siemens in Australie, dan jij pech hebben, zei niet kunnen repareren daar (eigen ervaring van vriendin :'( ) [/feit] Mijn tip is: Bekijk de toestellen in de winkel en probeer ze daar even uit. Wat jij het mooist vindt, neem je dan ;) .

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik heb ook zo'n probleem. Ik wil een telefoon waar niet iedereen mee loopt. Heb nu ook een 3210, maar daar loopt zelfs mijn kleine buurmeisje van 10 mee. Dat wil ik dus niet. Een 3310 is dan dus ook out of the question (alhoewel hij wel alles kan wat ik van een telefoon eis). Wat maakt die 6210 zo bijzonder? Of heeft iemand anders nog een goed idee.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

[b]Op vrijdag 12 januari 2001 15:37 Wat maakt die 6210 zo bijzonder? Of heeft iemand anders nog een goed idee.
Snelle dataverbinding... 14k4! Normale toestellen hebben 9k6... 6210 rulez!

Verwijderd

Ericson t20: voeg die ook maar aan je rijtje toe!! :)

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Op vrijdag 12 januari 2001 15:37 schreef Bas het volgende:
Ik heb ook zo'n probleem. Ik wil een telefoon waar niet iedereen mee loopt. Heb nu ook een 3210, maar daar loopt zelfs mijn kleine buurmeisje van 10 mee. Dat wil ik dus niet. Een 3310 is dan dus ook out of the question (alhoewel hij wel alles kan wat ik van een telefoon eis). Wat maakt die 6210 zo bijzonder? Of heeft iemand anders nog een goed idee.

Bas
6210??? http://www.nokia.com/phones/6210 ... zegt genoeg denk ik, veel functies, niet te groot, etc.

wil je echt iets speciaals? http://www.nokia.com/phones/9210 of http://www.nokia.com/phones/8850

kost een bom duiten maar dan heb je ook wat :P

Byteripper.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

ik heb zelf de ericsson r380s, dat is dus echt een heel goed toestel. Ik kan nu al niet meer zonder, het is gewoon een mobiel communicatie centrum. (het doet alles wat het beloofd en nog heel goed ook.) Het ding is alleen wel redelijk fors. (niet zo groot als een nokia 9110 of 9120, maar wel groter dan de meeste toestellen)

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 17:47 schreef Killkees het volgende:
ik heb zelf de ericsson r380s, dat is dus echt een heel goed toestel. Ik kan nu al niet meer zonder, het is gewoon een mobiel communicatie centrum. (het doet alles wat het beloofd en nog heel goed ook.) Het ding is alleen wel redelijk fors. (niet zo groot als een nokia 9110 of 9120, maar wel groter dan de meeste toestellen)
Sorry, ik heb hem mogen testen op mijn werk, geef mij toch maar iets waarbij het klepje steviger zit en er niet zoveel rotzooi/stof/vuil tussen de toesen en het touch-screen kan komen te zitten...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03 17:18

JT

VETAK y0

7110

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Koop de S35i als je geen nokia wilt (anti-nokia ofzow), of als je een klein, onopvallend, zakelijk toestel wilt.

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Koop de Sony J5.. ZIet er mooi uit, licht, zeer grafisch display... Mooie beltonen (niet dat domme gepiep) en bovenal: GEEN nokia :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 12 januari 2001 19:41 schreef achappey het volgende:
Koop de Sony J5.. ZIet er mooi uit, licht, zeer grafisch display... Mooie beltonen (niet dat domme gepiep) en bovenal: GEEN nokia :)
wat is er mis met nokia?

legendarische quote van longbowh:
Jaaaa, doe mij maar een Cyrix, want een Athlon of Pentium heeft iedereen al :+

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op vrijdag 12 januari 2001 22:14 schreef thefirstikke het volgende:

[..]
wat is er mis met nokia?

legendarische quote van longbowh:
[..]
dit meen je toch niet? cyrix is kwalitatief niet te vergelijken met intel en amd.. sony wel... teveel mensen staren zich blind op nokia.... nokia dit, nokia dat... terwijl er ook mobiele telefoon's zijn die minimaal net zo goed zijn en misschien nog wel goedkoper...

de j5 is er een van...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zaterdag 13 januari 2001 00:49 schreef achappey het volgende:

[..]
dit meen je toch niet? cyrix is kwalitatief niet te vergelijken met intel en amd.. sony wel... teveel mensen staren zich blind op nokia.... nokia dit, nokia dat... terwijl er ook mobiele telefoon's zijn die minimaal net zo goed zijn en misschien nog wel goedkoper...

de j5 is er een van...
Het gaat om het idee, en ik vond het wel een toepasselijke uitspraak. Maar als je er dieper over gaat nadenken klopt het idd niet.
Pagina: 1