Toon posts:

Find Junk Files 3.0

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb Find Junk Files 3.0 gedownload van download.com.

http://www.download.com/F...10276819.html?tag=lst-0-1

Ik wil het gebruiken om mijn harde schijf op te ruimen, er staat veel meuk op, maar ik weet niet welke bestanden ik zonder problemen kan verwijderen. Kent iemand het Find Junk Files-tooltje en is het aan te raden om het te gebruiken? Ik heb geen zin in een vette crash... :9

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:18

Cyphax

Moderator LNX/AI
Ik heb het 1 keer gehad dat zo'n tooltje (niet degene die jij noemt) de hele inhoud van Mijn documenten junk vond. Ik vond dat niet, maar die directory was dus wel leeg. Ik vertrouw die tooltjes zeker niet meer blind. Anderzijds heb ik geen Windows meer dus ik hoef ze ook niet meer te vertrouwen. Je kunt alle junk gewoon met de hand verwijderen. Dat vertrouw ik veel meer dan die vaak wazige tooltjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Cyphax op 19-05-2005 11:49 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk wil ik liever alle junk met de hand verwijderen (dan weet ik tenminste wat ik fout doe ;) ), maar hoe kom ik erachter wat junk is en wat niet? Ik heb een shitload aan non-descripte bestanden waarvan ik geen enkel idee heb wat ze doen of bij welke toepassing ze horen...

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:30

Sherlock

No Shit

Niet het advies wat je wil horen, maar als je de naam van het bestand in Google invoert dan krijg je al snel te zien bij welk programma het hoort.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, dat zijn wel antwoorden die ik wil horen. Al had ik liever gewoon een lekker tooltje ge-dl'd, maar ik snap dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten, om er maar eens een lullig spreekwoord tegen aan te gooien.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; dit is echt niet zo moeilijk. Kennis van je systeem is toch wel een vereiste voor een Tweaker :) Als ik jou was zou ik hier niet eens aan beginnen als je niet weet wat je aan het doen bent :) Begin dan met een schone installatie oid :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.