Toon posts:

Fasstrack

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het antwoord maar dat helpt mijn probleem helaas niet :'( Als het zo makkelijk was geweest had ik het ook niet willen posten.

Wat ik ook doe, de nieuwste drivers installeren (tijdens win setup) etc etc, niets werkt hij blijft hangen op het moment dat hij zegt dat ie geen schijven kan vinden.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
De moderator heeft niet voor niks jouw topic dichtgegooid! Lees eerst eens de regels hier op GoT wat je moet doen als je een topic start!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit is niet echt te volgen. Waar heb je nou precies problemen met die schijven?
in de bios, in de windows setup in windows zelf?

wat zijn de specs, OS dat je probeert te draaien? en hetgeen dat je zelf al hebt gedaan?

Verwijderd

Trekt je voeding het wel?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 11:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, tja sorry hoor eerste vraag bij tweakers. Ik probeerder Win Xp pro te installeren en dat lukt niet. In het begin krijg ik de melding dat windows geen schijven kan vinden. Ik ga nog wel even rommelen met de drivers. Als het dan nog niet lukt vraag ik wel weer om jullie hulp!
bedankt, Groetjes Bas :)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:58

Mentalist

[avdD]

Wat Terw_Dan zegt, wáár gaat het nu mis?

Ga het eerst nog eens verder zelf proberen met de tip uit het vorige topic. Als het echt niet lukt, maak dan een nieuw topic aan in het juiste forum (Opslagmedia & I/O Controllers), zet daarin wat je hebt geprobeerd en informatie (drivers met F6 laden, ziet je BIOS de schijven goed) en welke drivers je hebt geprobeerd e.d.

En mail een mod als je het niet eens bent met een slotje, niet direct een nieuw topic openen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.