even uitleggen, ik ben een msi bakker, ik heb meerdere klanten maar bij 1 van mijn klanten heb ik het volgende probleem.
Als ik een MSI tesamen met een MST file wil deployen dan werkt dit niet
Enkel een MSI werkt prima maar zodra je er een Transform file aanhangt zijn er problemen met de GPO.
Zowel computerbased en userbased geen resultaat.
De foutmelding die ik krijg op de XP client
MessageId=108 SymbolicName=EVENT_APPMGMT_POLICY_FAILED
Failed to apply changes to software installation settings. %1 The error was %%%2.
MS geeft dit als antwoord:
iemand die dit hier wel weet?
Als ik een MSI tesamen met een MST file wil deployen dan werkt dit niet
Enkel een MSI werkt prima maar zodra je er een Transform file aanhangt zijn er problemen met de GPO.
Zowel computerbased en userbased geen resultaat.
De foutmelding die ik krijg op de XP client
MessageId=108 SymbolicName=EVENT_APPMGMT_POLICY_FAILED
Failed to apply changes to software installation settings. %1 The error was %%%2.
MS geeft dit als antwoord:
Maargoed een oplossing is er niet echt..nergens op google te vinden ook.This is logged when Group Policy processing fails for the Appmgmt extension. This is only logged when processing changes to Group Policy. Any errors encountered while applying settings when Group Policy did not change are not logged. The %1 string is one of four messages to better identify the source of the problem:
The Active Directory path could not be updated at the client.
This indicates that the Appmgmt.ini file stored under SystemRoot\System32\Appmgmt\Usersid could not be updated. In practice, this should never occur.
iemand die dit hier wel weet?
Bears and Bulls