hallo allemaal,
sorry dat ik dit 2maal post maar weet niet of ik in de goeie topic zit.
is ook reeds gepost bij beveiliging & virussen.
ik zit met een vervelend probleem opgescheept op mijn eigen pc.
ik werk met 3 accounts erop en 2 ervan werken zonder problemen, mijne daarentegen geeft problemen als ik aanlog.
msn messenger geeft aan dat hij niet kan aanloggen en mijn internet explorer wil ook niet meer werken.
ik krijg steeds een melding dat hij een bestand wil downloaden als ik ie opstart:
bezig met het downloaden van bestand:
/google[1]
openen opslaan annuleren meer info
geeft dus steeds dat popup schermpje wat men verkrijgt als men iets wilt downloaden.
in dit geval geeft hij google omdat dit mijn opstartscherm is
ik heb mc afee 8 draaien als virusscanner, spy sweeper, en sygate firewall.
heb alles al eens laten lopen, geen virussen, spyware eraf gegooid en ook al laten draaien in veilige modus, en firewall er al terug opgegooid.
wat kan het zijn want blijkbaar wil hij op mijn account geen connectie meer maken met het internet?
account verwijderen en andere aanmaken gaat ook niet want geen plaats meer op de c-drive!!
kent iemand dit probleem???
groeten,
greco
sorry dat ik dit 2maal post maar weet niet of ik in de goeie topic zit.
is ook reeds gepost bij beveiliging & virussen.
ik zit met een vervelend probleem opgescheept op mijn eigen pc.
ik werk met 3 accounts erop en 2 ervan werken zonder problemen, mijne daarentegen geeft problemen als ik aanlog.
msn messenger geeft aan dat hij niet kan aanloggen en mijn internet explorer wil ook niet meer werken.
ik krijg steeds een melding dat hij een bestand wil downloaden als ik ie opstart:
bezig met het downloaden van bestand:
/google[1]
openen opslaan annuleren meer info
geeft dus steeds dat popup schermpje wat men verkrijgt als men iets wilt downloaden.
in dit geval geeft hij google omdat dit mijn opstartscherm is
ik heb mc afee 8 draaien als virusscanner, spy sweeper, en sygate firewall.
heb alles al eens laten lopen, geen virussen, spyware eraf gegooid en ook al laten draaien in veilige modus, en firewall er al terug opgegooid.
wat kan het zijn want blijkbaar wil hij op mijn account geen connectie meer maken met het internet?
account verwijderen en andere aanmaken gaat ook niet want geen plaats meer op de c-drive!!
kent iemand dit probleem???
groeten,
greco
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 09:26 ]