Toon posts:

problemen met msn en ie op mijn account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

weet niet of ik in het juiste topic zit maar hier komt mijn probleem:

ik zit met een vervelend probleem opgescheept op mijn eigen pc.

ik werk met 3 accounts erop en 2 ervan werken zonder problemen, mijne daarentegen geeft problemen als ik aanlog.

msn messenger geeft aan dat hij niet kan aanloggen en mijn internet explorer wil ook niet meer werken.

ik krijg steeds een melding dat hij een bestand wil downloaden als ik ie opstart:

bezig met het downloaden van bestand:

/google[1]

openen opslaan annuleren meer info

geeft dus steeds dat popup schermpje wat men verkrijgt als men iets wilt downloaden.

in dit geval geeft hij google omdat dit mijn opstartscherm is

ik heb mc afee 8 draaien als virusscanner, spy sweeper, en sygate firewall.

heb alles al eens laten lopen, geen virussen, spyware eraf gegooid en ook al laten draaien in veilige modus, en firewall er al terug opgegooid.

wat kan het zijn want blijkbaar wil hij op mijn account geen connectie meer maken met het internet?

account verwijderen en andere aanmaken gaat ook niet want geen plaats meer op de c-drive!!

kent iemand dit probleem???

groeten,

greco

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 09:28 ]

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Download Hijackthis en plaats de logfile eens hier (bij voorkeur tussen [ code] tags) :)

P.S. je vraag twee keer posten wordt niet erg op prijs gesteld hier ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Truus op 19-05-2005 13:37 ]

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hoi greco, welkom op GoT. :w

Hier op Gathering of Tweakers verwachten we toch wat meer inzet in een topicstart. Ik mis bijv. wat jij allemaal geprobeerd hebt om het probleem op te lossen? De wizard voor een internet verbinding in te stellen nog eens doorgelopen? Andere netwerksettings gecontroleerd? Profiel proberen te verwijderen door het naar de prullenbak te slepen of gewoon echt definitief verwijderen? Windows ge-update, zoja, welke versie van Windows heb je? Iets meer informatie zou dus wel handig zijn. ;)

offtopic:
Zou je je post even kunnen editten, zodat het een wat leesbaarder verhaal wordt? Daarbij zijn groeten op GoT niet nodig, wij Tweakers groeten elkaar continue. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
mannen en vrouwen natuurlijk ook,

het probleem heeft zijn eigen opgelost.

heb gewoon via het startmenu, dan via run zelf een internet-link ingegeven en nu heeft hij de instellingen bewaart.

vraag me niet hoe het komt maar was een tip van een collega en werkt blijkbaar goed.

greco ;)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik zie overigens verder niet wat dit met Beveiliging & Virussen te maken heeft, dus ik move je topic naar Software Algemeen. Als je ook nog die internetlink even hier wilt posten zou dat wel handig zijn voor de search. ;)

Signature