Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb sinds enige tijd een Xclef met 40 GB in gebruik en hij bevalt mij uitstekend. Ik heb hem gekocht via ebay. Nu wilde ik daar graag een remotecontrol voor hebben en na een mailtje gestuurd te hebben naar MMport kreeg ik binnen een uur een reactie dat zij die konden leveren vanuit voorraad voor 20 euro. Ik heb diezelfde dag 20 euro overgemaakt, dat was 5 mei j.l en tot op de dag van vandaag heb ik nog niets mogen ontvangen. Op mijn mailtjes wordt niet gereageerd, en ook mijn ingesproken boodschappen op de voicemail zijn voor MMPort geen reden om te reageren. Je krijgt telefonisch nooit iemand aan de lijn altijd een voicemail. Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat ik ben opgelicht door deze club. Er kan bst iets aan de hand zijn maar dan kun je als bedrijf nog wel even reageren en dan heb ik daar alle begrip voor.

Zoals gezegd ik heb het idee dat ik ben opgelicht.

Heeft een van jullie gelijksoortige ervaringen met MMPort of weet iemand wellicht wat daar aan de hand is, en weet iemand misschien meer contact adressen van MMPort?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties

Alvast bedankt

Vr Gr

Johan van 't Wout

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 21:01

BHQ

Je hebt gelijk het geld over gemaakt, zonder enigzinds na te denken over de verzendkosten / transactietijd / heb je überhaupt wel teruggemaild etc?

TROUWENS JE TITEL IS IN CAPS. Groeten gebeurt hier standaard dmv je nickname ;)

[ Voor 13% gewijzigd door BHQ op 19-05-2005 08:17 ]

Verwijderd

Wat staat er in de shopsurvey?
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2936

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 08:23 ]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:53

Yucko

One clown to rule them all !

Yapser schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:17:
Je hebt gelijk het geld over gemaakt, zonder enigzinds na te denken over de verzendkosten / transactietijd / heb je überhaupt wel teruggemaild etc?
Eeuhm ....
... Op mijn mailtjes wordt niet gereageerd, en ook mijn ingesproken boodschappen op de voicemail zijn voor MMPort geen reden om te reageren. Je krijgt telefonisch nooit iemand aan de lijn altijd een voicemail. ...
Dus ja, hij heeft gemaild, gebeld. Ongeacht van de verzendkosten e.d., reageren kan altijd en dat hoeft dan geen dagen te duren voordat men dit doet.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Check de shopsurvey: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2936. GoT is niet bedoeld om shops te bespreken, daar is de shopsurvey voor. Verder kan je CAPS in je topictitels voortaan achterwege laten ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.